Dat dus.quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Multivitamine het volgende:
Er moet zeker meteen ingesprongen worden op de eisen van de dame, oprotten
quote:Op maandag 6 april 2009 22:28 schreef Bulletslut het volgende:
Walgelijk! Ik denk dat ze dat doen om interessant over te komen..
Hoe denken jullie FOK!ers hierover??
quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
En vrouwen mogen het wel, "omdat dat zo hoort"?
Combinatie van dat.quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Multivitamine het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Multivitamine het volgende:
QFT!quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef tho_Omas het volgende:
Ik denk dat FOK!'ers vooral hard to loose spelen.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef JanusAnus het volgende:
Ik denk dat jij gewoon een lelijke trol bent.
groetjes alfons
Mag je een kudde schapen dan ook misbruiken ?quote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Bulletslut het volgende:
Jongens dienen misbruikt te worden aangezien zij net een kudde schapen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Gelukkig ik was bijna bang dat ik de opmerking moest maken.quote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef JanusAnus het volgende:
Ik denk dat jij gewoon een lelijke trol bent.
groetjes alfons
Ohhh misbruik me, misbruik mequote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Bulletslut het volgende:
En wat als je zoons krijgt?quote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Bulletslut het volgende:
Dat blijkt wel inderdaad, ze openen er zelfs topics over.quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef basm85 het volgende:
Vrouwen haten het als hun eigen spelletje tegen hun gebruikt wordt. Ze gaan extra hun charmes in de strijd gooien om alsnog de aandacht van de man te krijgen. Doel van de man bereikt. Simpel!
Hehe inderdaad, waarschijnlijk was er daar die mooie jongen genaamd Guan die bij TS en haar vriendinnen kwam staan. Vervolgens schonk Guan aandacht aan TS door haar en haar vriendinnen een drankje aan te bieden. Vervolgens dacht TS: "hier valt wat te halen!! hij is voor mij!!" Maar werd toen weer met beide benen op de grond gezet omdat Guan de 'eerst-met-de-lelijkste-meid-van-de-groep-aanpappen' tactiek toepaste. En toen stond TS met haar vlotte kapsel weer gewoon in een hoekje met haar glaasje prik + parasolletje en keek toe hoe Guan op de dansvloer een natte vinger bij haar beste vriendin haalde.quote:Op maandag 6 april 2009 22:42 schreef behangplakker het volgende:
TS is dus afgewezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |