abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67777121
Goed en gemakkelijk werkende semi profesionele digitale camera in prima staat. Goed zoombereik, mooie foto's en vele mogelijkheden tot handmatige instellingen. Wordt geleverd inclusief tasje, 1gb geheugenkaart, usb kabel en gebruiksaanwijzing. Af te halen in Zwolle of op de route Zwolle - Pekela/Groningen. Eventueel op te sturen.

Review:
http://www.letsgodigital.org/nl/camera/review/14/page_1.html

Specificaties:
http://www.letsgodigital.(...)cation/262/show.html

Vraagprijs: ¤125,-

maandag 6 april 2009 @ 22:41:51 #2
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_67777745
Zeker interesse. Kan je misschien wat voorbeelden van foto's laten zien? (Specificaties zeggen me nooit zoveel.)
pi_67778501
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:41 schreef Darkestrah het volgende:
Zeker interesse. Kan je misschien wat voorbeelden van foto's laten zien? (Specificaties zeggen me nooit zoveel.)
Okee, paar onbewerkte probeersels van mij (zegt overigens weinig over de camera hoor, plaatjes).

Vanuit knetterhard rijdende taxibus, raampje open en klik haha.

Hopelijk heb je zo een beetje een idee, ik vind het zelf een hele makkelijke en fijne camera. Ik heb nu een Nikon D50 gekregen, vandaar dat deze Fujifilm weg mag.
  maandag 6 april 2009 @ 23:01:59 #4
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67778644
die foto van Vengeance is vet... die hele band is geweldig... goeie show en toffe lui.. ik heb op mijn site ook nog wat foto's van een van hun optredens staan!

dat was ff offtopic
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_67778723
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
die foto van Vengeance is vet... die hele band is geweldig... goeie show en toffe lui.. ik heb op mijn site ook nog wat foto's van een van hun optredens staan!

dat was ff offtopic
Inderdaad, gave band en die show is perfect om plaatjes bij te schieten.
  maandag 6 april 2009 @ 23:13:06 #6
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_67779028
Hmmm, ik ben nog niet larisch over de resultaten, maar toch zal ik dit topic in de gaten houden.
Is er de mogelijkheid dat er met Paypal betaald wordt?
pi_67779268
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Darkestrah het volgende:
Hmmm, ik ben nog niet larisch over de resultaten, maar toch zal ik dit topic in de gaten houden.
Is er de mogelijkheid dat er met Paypal betaald wordt?
Lyrisch zul je ook nooit zijn, ik ben niet zo'n fantastische fotografe maar vind het leuk om foto's te maken en daarin te leren hoe het beter kan.. neem aan dat jij je er van bewust bent dat fotograferen niet een kwestie van een goede camera kopen is?

En nee, ik doe niet aan Paypal.
  maandag 6 april 2009 @ 23:25:47 #8
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_67779448
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:20 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Lyrisch zul je ook nooit zijn,
Holy fuck ik zei larisch.
quote:
neem aan dat jij je er van bewust bent dat fotograferen niet een kwestie van een goede camera kopen is?
Ben ik me inderdaad van bewust. Ik heb op school ooit wel fotografie gehad en dergelijke, maar ik had er het geduld niet voor.
quote:
En nee, ik doe niet aan Paypal.
Zonde. Ik heb wat moeilijkheden mbt het aanvragen van internetbankieren.
pi_67779674
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef Darkestrah het volgende:
Ben ik me inderdaad van bewust. Ik heb op school ooit wel fotografie gehad en dergelijke, maar ik had er het geduld niet voor.
Dan snap ik je redenering van foto's en camera niet zo.. Ik zou zowieso geen camera kopen op geschoten foto's afgaande en wel op specificaties. Ligt er maar net aan wat je precies wil met zo'n camera. Deze is bijvoorbeeld prima voor de luie fotograaf die op automatisch klikt en zo nu en dan wil klieren met handmatige instellingen en toch best nette foto's wil maken. Voor concertfotografie in zalen is deze niet zo geschikt, maar open air festivals, huis tuin en keuken plaatjes, vakantie foto's is deze hartstikke makkelijk voor.

Als je echt kwalitatief hoogstaande plaatjes wil, zul je er ook meer voor moeten doen en geduld opbrengen om de camera te leren kennen en te gebruiken. Ik zou er graag mee door zijn gegaan, maarja een Nikon D50 is voor mij weer een stapje vooruit wat camera betreft en een mooi aanbod kon ik niet laten schieten.

Aniejweej, internetbankieren.. gewoon overboeken via formulieren kan ook nog steeds. Contant afleveren bij ophalen ook, Paypal.. nope helaas.
  maandag 6 april 2009 @ 23:43:28 #10
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_67779960
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Dan snap ik je redenering van foto's en camera niet zo.. Ik zou zowieso geen camera kopen op geschoten foto's afgaande en wel op specificaties. Ligt er maar net aan wat je precies wil met zo'n camera. Deze is bijvoorbeeld prima voor de luie fotograaf die op automatisch klikt en zo nu en dan wil klieren met handmatige instellingen en toch best nette foto's wil maken.
Ik wilde toegeven dat ik inderdaad niet helemaal een goede beargumentatie had. Dat kwam niet echt lekker uit de verf.
Het liefst wil ik gewoon af en toe snel wat foto's maken (van die cliche wat-hebben-we-het-toch-gezellig foto's) maar ik zou er ook wat meer mee willen (kunnen), zoals de foto onder het nijlpaard. Ik ga even rondvragen bij mensen die ik ken, of het een goed toestel is.
  maandag 6 april 2009 @ 23:48:52 #11
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_67780118
Ok, ik heb het even snel aan een kenner gevraagd, en hij vond het een best wel redelijke deal (al kon ik beter een Nikon kon kopen, "want dat zijn de beste cameras die je kan hebben").

Ik bied 100 euro, inclusief verzenden.
pi_67782616
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
Ok, ik heb het even snel aan een kenner gevraagd, en hij vond het een best wel redelijke deal (al kon ik beter een Nikon kon kopen, "want dat zijn de beste cameras die je kan hebben").

Ik bied 100 euro, inclusief verzenden.
Klopt Nikon is super, alleen tsja.. als je meer snap en klik wil doen dan aanklooien met de instellingen is deze weer handiger. Nikon is de body wat groter en zwaarder, deze Fujifilm is overigens ook wat zwaarder dan andere toestellen maar daardoor wel prettig vasthouden. Overigens heb ik deze camera ook vaak gebruikt voor feestfoto's van mensen, bands enzovoorts. Daar heb ik nu een klein compact cameraatje voor die ik overal mee sleep.

100 euro inclusief vind ik te weinig, neem aan dat je verzekerde verzending wil en dat kost al snel een stuk meer.
pi_67789673
Heb eventueel wel interesse, waar is de camera op te halen?

Mark

laat maar was te snel
pi_67795999
Leuke camera (heb zelf de S5000Z), prijs is alleen te hoog. De opvolger is al nieuw te koop voor ¤139

(Pricewatch Tweakers)
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
pi_67801558
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:27 schreef Sabelhout het volgende:
Leuke camera (heb zelf de S5000Z), prijs is alleen te hoog. De opvolger is al nieuw te koop voor ¤139

(Pricewatch Tweakers)
http://tweakers.net/pricewatch/167355/fuji-finepix-s8000fd.html
Geen enkele beoordeling bekend van gebruikers bij let'sgodigital.org jammers , ziet er uit als een leuk cameraatje.
Daarbij, al eens op de link geklikt en dan doorgeklikt naar die fotozaak waar jij het voor ¤139 hebt zien staan? Vast niet
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:13:37 #16
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_67924590
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:27 schreef Sabelhout het volgende:

(Pricewatch Tweakers)
als je verwijst naar een sigarettendoosfuncamera om een SLR-achtige semi-professionele camera mee te vergelijken, dan faal je wel heel erg hard; zeg dan liever niks.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:06:56 #17
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67947127
Mits in goede staat wil ik de camera wel van je over nemen. Bij deze een bod van ¤ 120,- inclusief verzendkosten.
Do your worst, for I will do mine..
pi_68019681
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:06 schreef Erasmo het volgende:
Wat foto's die er mee gemaakt zijn:

http://www.flickr.com/search/?q=Fujifilm+Finepix+S7000&s=int
Jouw foto's?
Prachtig zeg!
pi_68019704
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:23 schreef EdmondDantes het volgende:
Mits in goede staat wil ik de camera wel van je over nemen. Bij deze een bod van ¤ 120,- inclusief verzendkosten.
Ik vind dit een redelijk bod.

[ Bericht 6% gewijzigd door MM-Luna op 14-04-2009 22:40:03 ]
pi_68022032
Je hebt mail
Do your worst, for I will do mine..
pi_68030135
-Camera verkocht-
pi_68031191
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:43 schreef MM-Luna het volgende:
-Camera verkocht-
ijs_beer fan!