Okee, paar onbewerkte probeersels van mij (zegt overigens weinig over de camera hoor, plaatjes).quote:Op maandag 6 april 2009 22:41 schreef Darkestrah het volgende:
Zeker interesse. Kan je misschien wat voorbeelden van foto's laten zien? (Specificaties zeggen me nooit zoveel.)
Inderdaad, gave band en die show is perfect om plaatjes bij te schieten.quote:Op maandag 6 april 2009 23:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
die foto van Vengeance is vet... die hele band is geweldig... goeie show en toffe lui.. ik heb op mijn site ook nog wat foto's van een van hun optredens staan!
dat was ff offtopic
Lyrisch zul je ook nooit zijn, ik ben niet zo'n fantastische fotografe maar vind het leuk om foto's te maken en daarin te leren hoe het beter kan.. neem aan dat jij je er van bewust bent dat fotograferen niet een kwestie van een goede camera kopen is?quote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Darkestrah het volgende:
Hmmm, ik ben nog niet larisch over de resultaten, maar toch zal ik dit topic in de gaten houden.
Is er de mogelijkheid dat er met Paypal betaald wordt?
Holy fuck ik zei larisch.quote:
Ben ik me inderdaad van bewust. Ik heb op school ooit wel fotografie gehad en dergelijke, maar ik had er het geduld niet voor.quote:neem aan dat jij je er van bewust bent dat fotograferen niet een kwestie van een goede camera kopen is?![]()
Zonde. Ik heb wat moeilijkheden mbt het aanvragen van internetbankieren.quote:En nee, ik doe niet aan Paypal.
Dan snap ik je redenering van foto's en camera niet zo.. Ik zou zowieso geen camera kopen op geschoten foto's afgaande en wel op specificaties. Ligt er maar net aan wat je precies wil met zo'n camera. Deze is bijvoorbeeld prima voor de luie fotograaf die op automatisch klikt en zo nu en dan wil klieren met handmatige instellingen en toch best nette foto's wil maken. Voor concertfotografie in zalen is deze niet zo geschikt, maar open air festivals, huis tuin en keuken plaatjes, vakantie foto's is deze hartstikke makkelijk voor.quote:Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef Darkestrah het volgende:
Ben ik me inderdaad van bewust. Ik heb op school ooit wel fotografie gehad en dergelijke, maar ik had er het geduld niet voor.
Ik wilde toegeven dat ik inderdaad niet helemaal een goede beargumentatie had. Dat kwam niet echt lekker uit de verf.quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Dan snap ik je redenering van foto's en camera niet zo.. Ik zou zowieso geen camera kopen op geschoten foto's afgaande en wel op specificaties. Ligt er maar net aan wat je precies wil met zo'n camera. Deze is bijvoorbeeld prima voor de luie fotograaf die op automatisch klikt en zo nu en dan wil klieren met handmatige instellingen en toch best nette foto's wil maken.
Klopt Nikon is super, alleen tsja.. als je meer snap en klik wil doen dan aanklooien met de instellingen is deze weer handiger. Nikon is de body wat groter en zwaarder, deze Fujifilm is overigens ook wat zwaarder dan andere toestellen maar daardoor wel prettig vasthouden. Overigens heb ik deze camera ook vaak gebruikt voor feestfoto's van mensen, bands enzovoorts. Daar heb ik nu een klein compact cameraatje voor die ik overal mee sleep.quote:Op maandag 6 april 2009 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
Ok, ik heb het even snel aan een kenner gevraagd, en hij vond het een best wel redelijke deal (al kon ik beter een Nikon kon kopen, "want dat zijn de beste cameras die je kan hebben").
Ik bied 100 euro, inclusief verzenden.
http://tweakers.net/pricewatch/167355/fuji-finepix-s8000fd.htmlquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:27 schreef Sabelhout het volgende:
Leuke camera (heb zelf de S5000Z), prijs is alleen te hoog. De opvolger is al nieuw te koop voor ¤139
(Pricewatch Tweakers)
als je verwijst naar een sigarettendoosfuncamera om een SLR-achtige semi-professionele camera mee te vergelijken, dan faal je wel heel erg hard; zeg dan liever niks.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:27 schreef Sabelhout het volgende:
Leuke camera (heb zelf de S5000Z), prijs is alleen te hoog. De opvolger is al nieuw te koop voor ¤139
(Pricewatch Tweakers)
Jouw foto's?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:06 schreef Erasmo het volgende:
Wat foto's die er mee gemaakt zijn:
http://www.flickr.com/search/?q=Fujifilm+Finepix+S7000&s=int
Ik vind dit een redelijk bod.quote:Op zondag 12 april 2009 13:23 schreef EdmondDantes het volgende:
Mits in goede staat wil ik de camera wel van je over nemen. Bij deze een bod van ¤ 120,- inclusief verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |