qftquote:Op maandag 6 april 2009 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:wat een kul argumenten gebruik je
Ja, dat is vast de verklaring voor het feit dat jij een domme klapmongool bentquote:Op maandag 6 april 2009 21:55 schreef ouderejongere het volgende:
Zitten hier alleen maar mensen uit het Gooi.
Droom lekker verder johquote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef ouderejongere het volgende:
want Nederland is al een van de strengste landen ter wereld
Het opnemen voor de gemiddelde vuilnisman is nou niet echt typerend voor de gemiddelde rechtse bal.quote:Op maandag 6 april 2009 21:55 schreef ouderejongere het volgende:
En zo hoort het ookquote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Lemmiwinks het volgende:
In Spanje hebben ze geen problemen met aggressie.
Daar gooien ze gewoon de knuppel erover als je je bek opentrekt wanneer je aangesproken wordt.
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Lemmiwinks het volgende:
In Spanje hebben ze geen problemen met aggressie.
Daar gooien ze gewoon de knuppel erover als je je bek opentrekt wanneer je aangesproken wordt.
Helaas wel. Het is mij ook wat te extreem maar het afschrik effect werkt iniedergeval goed tegen klein baldadigheid.quote:
(ik hoop het niet) maar als jouw ouders iets mocht overkomen door bijv mocro's aangevallen te worden en er moet politie en ambulance komen maar ze durven niet omdat ze anders geterroriseerd worden door zo'n groep moet jij eens kijken hoe fucking gelukkig jij bent als die hulpdiensten HUN LEVEN MOETEN WAGEN om jouw ouders te reddenquote:Op maandag 6 april 2009 21:55 schreef ouderejongere het volgende:
Agressie is een deel van ons. Niettemin weten de meeste van ons dat prima te onderdrukken.quote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
Wat is dan volgens jullie de oorzaak van agressie?
Ligt toch echt aan de benadering, ipv "doorlopen, er is niks te zien!" kan zo'n brandweer ook zeggen "ga aub even opzij"quote:Op maandag 6 april 2009 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
(ik hoop het niet) maar als jouw ouders iets mocht overkomen door bijv mocro's aangevallen te worden en er moet politie en ambulance komen maar ze durven niet omdat ze anders geterroriseerd worden door zo'n groep moet jij eens kijken hoe fucking gelukkig jij bent als die hulpdiensten HUN LEVEN MOETEN WAGEN om jouw ouders te redden
Waarom verdient straattuig wat de ramptoerist uithangt meer respect dan een brandweerman wat probeert zijn werk te doen?quote:Op maandag 6 april 2009 22:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan de benadering, ipv "doorlopen, er is niks te zien!" kan zo'n brandweer ook zeggen "ga aub even opzij"
Nou, in Spanje gebeuren dezelfde dingen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:06 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Helaas wel. Het is mij ook wat te extreem maar het afschrik effect werkt iniedergeval goed tegen klein baldadigheid.
Ooh hij moet je nog met AUB aanspreken terwijl hij bezig is met fucking belangrijkere zaken als levens reddenquote:Op maandag 6 april 2009 22:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan de benadering, ipv "doorlopen, er is niks te zien!" kan zo'n brandweer ook zeggen "ga aub even opzij"
Ik heb nooit last van agressie, omdat ik iedereen met respect benader.quote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh hij moet je nog met AUB aanspreken terwijl hij bezig is met fucking belangrijkere zaken als levens reddenjongen jij begrijpt het echt niet he?
Dus je bent het omgekeerd ook eens met dat stukje? Er staat in feite dat het je eigen schuld is dat je klappen krijgt als je in discussie gaat. Je moet vooral je bek houden tegen vervelende jongeren, dat is de wijze les. Iedereen met een grote bek laat je maar met rust. Problemen uit de weg gaan is dat. Lijkt me iets anders dan iedereen met respect benaderen:quote:Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef ouderejongere het volgende:
Zelfs de rechtse nieuwssite GeenStijl geeft mij gelijk.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van agressie, omdat ik iedereen met respect benader.
M'n vertrouwen in de mensheid daalt drastisch van de reacties op die sitequote:Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef ouderejongere het volgende:
Zelfs de rechtse nieuwssite GeenStijl geeft mij gelijk.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden en als je iets doet wat niet mag, dan moet je een grote jongen zijn en de consequenties ervan dragen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef ouderejongere het volgende:
Politie: stoppen met onzinboetes, even een brief in de brievenbus: parkeerboete. Vijf km/h te hard, midden in de nacht op een totaal verlaten snelweg: boete. Een kind doodrijden bij een school waarbij de bestuurder veel te hard reed: geen boete, dat is een jammerlijk ongeluk en de bestuurder is al zwaar genoeg gestraft met de schade aan zijn auto.
Ambulancepersoneel: denk je dat je meer status hebt met zo'n sirene? Ik rijd niet door rood voor jou, zeker niet als er een flitspaal bij de kruising staat. Ook zou het schelen als jullie iedereen gelijk behandelen en niet alleen voor blanke Nederlanders binnen 5 minuten bij een ongeval aanwezig zijn.
Verkeersregelaars: soms is de halve stad afgesloten. Afgelopen weekend: een kermis, een rally en onderhoud (in het weekend?!), in alle gevallen moet ik tientallen kilometers omrijden. Een verkeersregelaar die omver wordt gereden heeft gewoon pech, probeer je ook eens in te leven in de automobilist, als je al vier keer netjes bent omgereden kan een vijfde keer wel eens teveel zijn.
Zou wel wat wezen: iedereen aan als een malle voor die ambulance uitracenquote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hoeft niet door rood te rijden voor een ambulance, aan de kant gaan is genoeg.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zou wel wat wezen: iedereen aan als een malle voor die ambulance uitracenNou mag het!
Als je de voorste bij het stoplicht bent kan je niet opzij gaan, hooguit schuin naar voren en dan sta je op de kiek.quote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft niet door rood te rijden voor een ambulance, aan de kant gaan is genoeg.
Ja, prima, maar als het een normale weg betreft, ga je toch wel even aan de kant?quote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Als je de voorste bij het stoplicht bent kan je niet opzij gaan, hooguit schuin naar voren en dan sta je op de kiek.
Ik ga keurig aan de kantquote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, prima, maar als het een normale weg betreft, ga je toch wel even aan de kant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
In dat geval kan je in beroep gaan tegen de boete en zul je nog gelijk krijgen ook.quote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Als je de voorste bij het stoplicht bent kan je niet opzij gaan, hooguit schuin naar voren en dan sta je op de kiek.
Nu pas?quote:Op maandag 6 april 2009 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
M'n vertrouwen in de mensheid daalt drastisch van de reacties op die site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |