Niet dat ik weet, heb niks kunnen vinden.quote:Op maandag 6 april 2009 21:45 schreef Dennis101 het volgende:
Heb je een functie in je telefoon om nummers te weigeren?
Als je maar niet gelooft in die troep van 'als je opneemt en een hekje drukt dan wordt er in jouw naam gebeld!!!!!!'.quote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef Isegrim het volgende:
En als je zelf dat nummer belt?
Al moet je daar wel mee oppassen, misschien is het zo'n telefoonscamgebeuren.
Nee, maar wel peperdure betaalnummers die je een paar keer bellen in de hoop dat je terug gaat bellen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Als je maar niet gelooft in die troep van 'als je opneemt en een hekje drukt dan wordt er in jouw naam gebeld!!!!!!'.
Zoiets heb ik ook eens gehad met een vreemd nummer dat ik niet direct kon thuisbrengen (geen +31 dus in ieder geval). Bij mij was het slechts 1 keer, dus heb er verder geen aandacht aan besteed. Maar wel een zeer vreemd verschijnsel in ieder geval.quote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef greavy het volgende:
@Christiaan, als ik opneem is het 5 seconden stil op de lijn, en word er opgehangen.
Ook als ik niks zeg.
In dit geval dus niet.quote:Op maandag 6 april 2009 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, maar wel peperdure betaalnummers die je een paar keer bellen in de hoop dat je terug gaat bellen.
Maar het zou toch kunnen dat er wel iemand aan de andere kant hangt? En als je diegene dan even flink kunt laten schrikken ofzo... 't Lijkt me de moeite van het proberen waard.quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef greavy het volgende:
@Isegrem:
Er word niks mee gedaan, de hele lijn is stil, zelf al ben ik zelf ook stil.
Na 5 seconden word de lijn weer verbroken..
Tegenwoordig neem ik niet meer op als ik het nummer zie![]()
Word er wel stapelgek van
Na 110x gebeld te worden? Wat denk je zelfquote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar het zou toch kunnen dat er wel iemand aan de andere kant hangt? En als je diegene dan even flink kunt laten schrikken ofzo... 't Lijkt me de moeite van het proberen waard.
systematisch foutje in een belsysteem gok ik zoquote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef greavy het volgende:
@Christiaan, als ik opneem is het 5 seconden stil op de lijn, en word er opgehangen.
Ook als ik niks zeg.
Dan is het wel een enorme blunder, want ik heb nooit betaalde diensten gebeld.quote:Op maandag 6 april 2009 22:04 schreef boyv het volgende:
[..]
systematisch foutje in een belsysteem gok ik zo
Het is Isegrim's zusje!quote:Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Maar kan de provider niet achterhalen wat het werkelijke nummer is?
Mijn zusje heeft een bedrijf en ze heeft een sms-service waarbij je kortingsbonnen via sms kunt krijgen. Ik weet dat zij alles kan invoeren als afzender, zo haalt ze wel eens geintjes uit. Misschien is het zoiets.
Internet zegt +7 is Kazachstan. http://www.vodafone.nl/pr(...)ndcodes_en_tarieven/quote:Op maandag 6 april 2009 23:36 schreef BabyLovable het volgende:
Sorry dat ik dit topic even vervuil... maar ik heb een soortgelijke vraag. Weet iemand hoe ik kan achterhalen waar het nummer +7661604 vandaan belt?????
Voor je het weet wordt je door een AT 's nachts in je onderbroek van je bed gelicht wegens het voorbereiden van een terroristische aanslagquote:Op maandag 6 april 2009 23:44 schreef BabyLovable het volgende:
Ja, ik kwam er net ook achter dat +7 voor kazachstan staat....Doodeng!!
quote:Op maandag 6 april 2009 23:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt je door een AT 's nachts in je onderbroek van je bed gelicht wegens het voorbereiden van een terroristische aanslag
Euh?quote:Op maandag 6 april 2009 23:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt je door een AT 's nachts in je onderbroek van je bed gelicht wegens het voorbereiden van een terroristische aanslag
quote:Op maandag 6 april 2009 23:59 schreef boyv het volgende:
ik heb ook weleens een onderbroek van je aan btw
Dat gaat enkel voor alle oproepen, wil wel voor anderen bereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef jack4ya het volgende:
even gegoogled:
instellingen -> Netwerkdiensten -> Oproepen blokkeren
13 is geen 'area code' in de VS/Canada, dus lijkt me niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Soohr het volgende:
of het is +1 13xxxxxxx
dan komt het uit amerika of canada.
+7 kan ook rusland zijn.
landnummers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |