Eh, wtfquote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Rechterbal het volgende:
- niet opstaan voor ouderen
- mobieltje aan
- hard bellen
- op stopknop duwen als je er niet uit gaat
Precies.quote:
Hendig zeg, een invasie.quote:Op maandag 6 april 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Precies.
En wat nu als ze met z'n 2en zijn ? Dan willen ze uiteraard naast elkaar zitten. Ze kunnen dus zo een hele bus overnemen.
Daar trap ik niet meer in.
vaak zijn ze in dozijnquote:Op maandag 6 april 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Precies.
En wat nu als ze met z'n 2en zijn ? Dan willen ze uiteraard naast elkaar zitten. Ze kunnen dus zo een hele bus overnemen.
Daar trap ik niet meer in.
Kots fijn even op jezelf.quote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Rechterbal het volgende:
- niet opstaan voor ouderen
- mobieltje aan
- hard bellen
- op stopknop duwen als je er niet uit gaat
en het niet bijstaan van iemand(ik) als die het tuig aanspreekt op hun gedrag.
Ik kots op ons Nederlanders, echt. Zijn we zo zwak geworden dat we elkaar niks meer durven te zeggen?
quote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Moest je eerst een telefooncel zoeken om je superheldenpak aan te trekken?
Vooral als dat rotkind gaat schreeuwenquote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
Waar ik me sowieso aan erger in de bus, is die buggy`s.
Waarom de fuck neem je een baby mee in de bus. Koop een auto ofzo, dat je je kind in elk geval fatsoenlijk kan vervoeren.
Dan ben ik niet te beroerd om een voetje te verplaatsen hoor. En dan dat geschreeuw van die ouders aanhoren.quote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vooral als dat rotkind gaat schreeuwenbah bah bah!!!
Of die Somalische kutkinderen die aan een stuk door door het gangpad rennenbah!
Ik kan me helemaal ergeren aan marrokaanse vrouwen die met die buggy tegen je voeten aan rijden.quote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Don't be a smartass.quote:Op maandag 6 april 2009 21:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eh, wtf.
Waarvoor denk je dat we mobieltjes hebben? Om onderweg bereikbaar te zijn. No way dat ik mijn telefoon uitzet in de bus/trein
Vind ik niet eens zo erg, dan is er wat leven in de brouwerij!quote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zijn dus ook gewoon pipo`s die voeren hele gesprekken op speaker in de bus.quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Don't be a smartass.
Telefoon met een 'leuk' liedje van een of andere gangsterneger waarvan de hele bus meegeniet.
Het kind kan er niets aan doen dat de ouders hem/haar niet opvoeden, dus dat vind ik zielig. Ik heb het wel overwogenquote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben ik niet te beroerd om een voetje te verplaatsen hoor. En dan dat geschreeuw van die ouders aanhoren.
Heerlijk gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |