Eh, wtfquote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Rechterbal het volgende:
- niet opstaan voor ouderen
- mobieltje aan
- hard bellen
- op stopknop duwen als je er niet uit gaat
Precies.quote:
Hendig zeg, een invasie.quote:Op maandag 6 april 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Precies.
En wat nu als ze met z'n 2en zijn ? Dan willen ze uiteraard naast elkaar zitten. Ze kunnen dus zo een hele bus overnemen.
Daar trap ik niet meer in.
vaak zijn ze in dozijnquote:Op maandag 6 april 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Precies.
En wat nu als ze met z'n 2en zijn ? Dan willen ze uiteraard naast elkaar zitten. Ze kunnen dus zo een hele bus overnemen.
Daar trap ik niet meer in.
Kots fijn even op jezelf.quote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Rechterbal het volgende:
- niet opstaan voor ouderen
- mobieltje aan
- hard bellen
en het niet bijstaan van iemand(ik) als die het tuig aanspreekt op hun gedrag.
Ik kots op ons Nederlanders, echt. Zijn we zo zwak geworden dat we elkaar niks meer durven te zeggen?
quote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Moest je eerst een telefooncel zoeken om je superheldenpak aan te trekken?
Vooral als dat rotkind gaat schreeuwenquote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
Waar ik me sowieso aan erger in de bus, is die buggy`s.
Waarom de fuck neem je een baby mee in de bus. Koop een auto ofzo, dat je je kind in elk geval fatsoenlijk kan vervoeren.
Dan ben ik niet te beroerd om een voetje te verplaatsen hoor. En dan dat geschreeuw van die ouders aanhoren.quote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vooral als dat rotkind gaat schreeuwenbah bah bah!!!
Of die Somalische kutkinderen die aan een stuk door door het gangpad rennenbah!
Ik kan me helemaal ergeren aan marrokaanse vrouwen die met die buggy tegen je voeten aan rijden.quote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Don't be a smartass.quote:Op maandag 6 april 2009 21:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eh, wtf.
Waarvoor denk je dat we mobieltjes hebben? Om onderweg bereikbaar te zijn. No way dat ik mijn telefoon uitzet in de bus/trein
Vind ik niet eens zo erg, dan is er wat leven in de brouwerij!quote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zijn dus ook gewoon pipo`s die voeren hele gesprekken op speaker in de bus.quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Don't be a smartass.
Telefoon met een 'leuk' liedje van een of andere gangsterneger waarvan de hele bus meegeniet.
Het kind kan er niets aan doen dat de ouders hem/haar niet opvoeden, dus dat vind ik zielig. Ik heb het wel overwogenquote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben ik niet te beroerd om een voetje te verplaatsen hoor. En dan dat geschreeuw van die ouders aanhoren.
Heerlijk gewoon.
'LAAT MIJ MUZIEK LUISTURAH'quote:Op maandag 6 april 2009 21:49 schreef Lakai het volgende:
[..]
Vind ik niet eens zo erg, dan is er wat leven in de brouwerij!
Maar paupers met hun mobieltjes aan (zo van muzieka, niet zomaar op standby) vind ik nog het allerergste!
Die overweging mag je niet eens maken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het kind kan er niets aan doen dat de ouders hem/haar niet opvoeden, dus dat vind ik zielig. Ik heb het wel overwogen.
Als het ff kan vol met z'n muil tegen het trappetjequote:Op maandag 6 april 2009 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die overweging mag je niet eens maken.
Lijkt me heerlijk om dat gezichtje te zien schuren over de grond van de bus.
Dat gaat wel erg verquote:Op maandag 6 april 2009 21:56 schreef Lakai het volgende:
[..]
Als het ff kan vol met z'n muil op het trappetje
Wat is daar eigenlijk de lol van? Je bent alleen maar later op de plek van bestemmingquote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Rechterbal het volgende:
Ja idd, fucking irritant. En dan nog zo'n kakelende lach erbij en zo'n geforceerde Gooische Rquote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef Lakai het volgende:
Wat ook echt ergerlijk is: is 2 studentes (ja vrouwen) die elkaar tegen komen in het openbaar..niet alleen in de bus..
Heeeeeeeeey hoe is het met jooooooouuuuuuuuu?
Ja chhhoooed!. en met jouuuu??
Zullen we een keer een koffietje () doen?
Jaaa choooed, ff bij praten enzooo!
![]()
En ook zodanig dat iedereen het hoort
Sorry, ik woon niet in amsterdam.quote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_franse_bus.html
doorspoelen naar 2:00
Net gezien op Dumpert. Dit vind ik ook een beetje schofterig. Deze jongetjes verdienen wel een taakstrafje van een paar uurtjes.
Het is in Frankrijk, niet in Amsterdam.quote:Op maandag 6 april 2009 22:00 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Sorry, ik woon niet in amsterdam.
maar voor de amsterdammers:
geweld in ov!!!!![]()
![]()
![]()
De ergernis van mensen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk de lol van? Je bent alleen maar later op de plek van bestemming
Alsof het in Amsterdam niet zo erg is? De plek waar een vrouw door 4 straten word getrokken en op de markt word verkracht heeft zeker wel veilig OV?quote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het is in Frankrijk, niet in Amsterdam.
Nouja, ik heb nog weinig OV incidenten vanuit Amsterdam gehoord. Ik bedoel, als die dingen in Gouda zo groot in het nieuws komen, dan zou dit echt breaking news zijn geweest.quote:Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Alsof het in Amsterdam niet zo erg is? De plek waar een vrouw door 4 straten word getrokken en op de markt word verkracht heeft zeker wel veilig OV?
Schofterig is nogal zwak uitgedrukt. Dit kan gewoon niet.quote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_franse_bus.html
doorspoelen naar 2:00
Net gezien op Dumpert. Dit vind ik ook een beetje schofterig. Deze jongetjes verdienen wel een taakstrafje van een paar uurtjes.
In de tram niet, daar mogen alleen gezellige mensen mee.quote:Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Alsof het in Amsterdam niet zo erg is? De plek waar een vrouw door 4 straten word getrokken en op de markt word verkracht heeft zeker wel veilig OV?
Ik wil wegquote:
Werkt dat serieusquote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die mensen die als de bus bij een halte staat met de deuren open, het stopknopje ingedrukt houden. Als je dat doet gaat het lampje niet branden als je op het knopje drukt, waardoor mensen helemaal in de stress schieten en als ze autist zijn de buschauffeur niet aan durven te spreken waardoor ze hun halte missen.
Ja sorry, dat deed ik vroeger wel eens.
Schandalig jaquote:
Ja. Je moet hem gewoon ingedrukt houden en zolang je dat doet, werken de andere knopjes niet.quote:Op maandag 6 april 2009 23:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Werkt dat serieus?
Dat ga ik uitproberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |