abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67789228
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Rechterbal het volgende:
- niet opstaan voor ouderen
- mobieltje aan
- hard bellen
- op stopknop duwen als je er niet uit gaat

en het niet bijstaan van iemand(ik) als die het tuig aanspreekt op hun gedrag.

Ik kots op ons Nederlanders, echt. Zijn we zo zwak geworden dat we elkaar niks meer durven te zeggen?
De meeste mensen kijken het nieuws en zien dat je tegenwoordig een mes krijgt voor commentaar, en aangezien de meeste mensen niet en breed en hoog zijn en ook wel graag wat ouder willen worden dan "vandaag" kan ik me enigsinds voorstellen dat ze zich maar niet bemoeien met zulke situaties.

Ook al ben ikzelf wel van het bijstaan van mensen in zo'n geval, maar dat gezegd hebbende ben ik 3 centimeter verwijderd van de 2 meter in de hoogte en ben nou ook niet bepaald moeders lichtste dus echt iets te vrezen heb ik ook niet.
pi_67789281
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hehe 'op de stopknop drukken terwijl je er niet uit gaat'.. Had ik zelf laatst

Nachtbus om weet ik veel hoe laat vanuit Amsterdam, (ik stond ivm. drukte) het viel me op dat hij steeds stopte.. Even later riep de chauffeur van 'Wil die grapjas die steeds op de knop drukt hier mee ophouden' waarop iedereen een beetje keek van 'welke mongool doet dit nou weer' en ik begon me er ook flink aan te ergeren. Volgende halte zelfde verhaal, die chauffeur werd kwaad en riep om dat hij pas verder zou gaan als die gene zich zou melden maar dat gebeurde niet. Toen hij uiteindelijk weer verder reed kwam ik er achter dat ik zelf de hele tijd tegen het knopje aan leunde
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:02:55 #78
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67789285
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Rechterbal het volgende:

en het niet bijstaan van iemand(ik) als die het tuig aanspreekt op hun gedrag.

Ik kots op ons Nederlanders, echt. Zijn we zo zwak geworden dat we elkaar niks meer durven te zeggen?
dat is nog wqel het ergste idd, niemand spreekt die gasten meer aan.
maarja, iedereen is dan ook bang direct doodgeschopt te worden, en begrijpelijk.
mensen zouden w.d.b. meer een groep moeten vormen op dat moment, als er 1 opstaat, die persoon bijstaan.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67797583
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat is nog wqel het ergste idd, niemand spreekt die gasten meer aan.
maarja, iedereen is dan ook bang direct doodgeschopt te worden, en begrijpelijk.
mensen zouden w.d.b. meer een groep moeten vormen op dat moment, als er 1 opstaat, die persoon bijstaan.
Precies, en dat is hetgene waar ik me nog het meeste om erger. Het is het enigste aan individualisering wat ik niks vind.

De negatieve reacties in dit topic zijn ook sprekend, en dan houd ik er al rekening mee dat dit fok en klaagbaak is.
Death solves all problems: no man, no problem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')