Ik ben nog maar zoeen klein jongetje van 14.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:49 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ik kan al op een normale fiets fietsen! *naar beneden kijkt naar jouw driewieler*
nee je bent inmiddels groot genoeg om op een echte te fietsenquote:
Ik zie je niet eens in de klas dus dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 8 april 2009 22:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe kun je nou fokken terwijl je me aan het pijpen bent?
COOL!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nee je bent inmiddels groot genoeg om op een echte te fietsenkijk eens aan, een echte feyenoordkleurtjes fiets voor je
[ afbeelding ]
Ik zit onder je tafeltje.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je niet eens in de klas dus dat kan helemaal niet
Gaat wel lastig als ze niet aan een tafeltje zitquote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zit onder je tafeltje.
[/quote[quote]Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zit onder je tafeltje.
Waar is Onur..?quote:Op maandag 6 april 2009 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn klas was vele malen toffer.
[ afbeelding ]
goh jullie zijn wel gemeen Paul, Onur en mij de klas uit gooienquote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je staat op de gang omdat je de juf probeerde te versieren
Dus omdat ik nu niet in mijn auto zit, heb ik geen autoquote:Op woensdag 8 april 2009 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat wel lastig als ze niet aan een tafeltje zit
maar als zij daar niet zit wat heb je daar dan nog te zoeken? daar is dan ook niks aanquote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus omdat ik nu niet in mijn auto zit, heb ik geen auto
Ik kreeg net te horen dat kwiwi niet in de klas zitquote:Op woensdag 8 april 2009 23:09 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil naast Paul en Kwiwi zitten in de klas!![]()
Ze is even de boel bijwerken, daarna komt ze vanzelf terug hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar als zij daar niet zit wat heb je daar dan nog te zoeken? daar is dan ook niks aan
is wel zo lekker hequote:Op woensdag 8 april 2009 23:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze is even de boel bijwerken, daarna komt ze vanzelf terug hoor.
Maar als ze terug is wil ik daar!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat kwiwi niet in de klas zit
Ach, ik heb er niet zo'n moeite mee, maar ja, het is nou eenmaal een tutje die kwiwi...quote:
Alle 2. Ik moet haar nog in nature betalen voor de mooie fiets.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, ik heb er niet zo'n moeite mee, maar ja, het is nou eenmaal een tutje die kwiwi...
en vind je ook zo ergquote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Alle 2. Ik moet haar nog in nature betalen voor de mooie fiets.
Straks als je weer op je plekje zit, piep je wel andersquote:
De juf durft toch niets te beginnen tegen mij, ik ben blauwquote:het is dat je niet in de klas zit anders had ik het tegen de juf gezegd
ik denk dat meester meer op z'n plaats isquote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]jij bent niet lief.
het is dat je niet in de klas zit anders had ik het tegen de juf gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |