quote:De telefoon gaat over, maar als er wordt opgenomen, is de lijn dood. E-mail ontvangen of lezen is onmogelijk omdat het internet het voor de zoveelste keer niet doet. Rekeningen ontvangen van een ander of betalen voor diensten die niet geleverd worden. Het zijn bekende problemen voor klanten
Waarom moet iedereen altijd z'n eigen klachten afkankeren ? Is dat hip ofzo ?quote:
Nee, daar hou ik van. Het gaat erom om die persoon voor te zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen altijd z'n eigen klachten afkankeren ? Is dat hip ofzo ?
Komt een beetje over alsof je "grappig" wil doen.
Nee, het bedrijf is gewoon verpaupert na Tiscali.quote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Verbatim. het volgende:
Ik had eerst speedlinq en nu ook telfort en het werkt perfect.
Je moet alleen wel weten hoe alles werkt en geen huismoeder zijn met je eerste mac book.
TS = FAIL
Het is toch ook een leuk garpje, hihiquote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen altijd z'n eigen klachten afkankeren ? Is dat hip ofzo ?
Komt een beetje over alsof je "grappig" wil doen.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef leetzors het volgende:
[..]
Het is toch ook een leuk garpje, hihi
Zie je hier iemand lachen??quote:Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef leetzors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef leetzors het volgende:
[..]
Telfort stuurt me een modem wat ik niet wil (ik had van speedlinq een speedtouch modemquote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Verbatim. het volgende:
Je moet alleen wel weten hoe alles werkt en geen huismoeder zijn met je eerste mac book.
TS = FAIL
Wat wil je, die kunnen niet online.quote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Zijn dus niet veel mensen met Failfort aanwezig hier.
Juh... Zoals wel rekeningen krijgen maar geen modem.quote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Verbatim. het volgende:
TS = FAIL
Ook hier gaat het als de brandweer.quote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef splendor het volgende:
[..]
Telfort stuurt me een modem wat ik niet wil (ik had van speedlinq een speedtouch modem) en als ik een kleine 50 verbindingen open heb staan met bittorrent stoort de lijn zo erg dat ik niet meer kan bellen.
Daarnaast gaat regelmatig de telefoon over en als ik opneem hoor ik niks, terwijl ik later van mensen te horen krijg dat ze mij wel konden horen. En andersom komt ook voor.
Nog een voorbeeldje.. ik bel met mijn gsm naar mijn huisnummer, er gebeurt niks.. en na een paar minuten als ik allang heb opgehangen gaat de telefoon ineens over.![]()
En nee, ik ben geen huismoeder met een mac book.
Portforwarding, bandwith management.quote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef splendor het volgende:
[..]
Telfort stuurt me een modem wat ik niet wil (ik had van speedlinq een speedtouch modem) en als ik een kleine 50 verbindingen open heb staan met bittorrent stoort de lijn zo erg dat ik niet meer kan bellen.
Daarnaast gaat regelmatig de telefoon over en als ik opneem hoor ik niks, terwijl ik later van mensen te horen krijg dat ze mij wel konden horen. En andersom komt ook voor.
Nog een voorbeeldje.. ik bel met mijn gsm naar mijn huisnummer, er gebeurt niks.. en na een paar minuten als ik allang heb opgehangen gaat de telefoon ineens over.![]()
Usenet voor een abbo van 14,95/ 20 euro?quote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Djeez het volgende:
Telfort is echt een grafprovider. Zo is de verbinding geregeld retetraag, doen ze niet aan usenet en was de telefoon tot voor kort gratis. Nu gaan ze een starttarief van 5 cent invoeren, en wordt het abonnementsgeld ivm inflatie verhoogd. Ook duurt het twee minuten voordat je kunt bellen, zeer irritant.
Mijn ouders wonen in Duitsland. Mobiel bellen zou dan wel een beetje erg duur zijn...quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef kthxbye het volgende:
Je moet ook geen VOIP nemen, volgens mij werkt dat bij geen enkele provider goed. Sowieso, een vaste lijnMobiel is genoeg.
Eens!quote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Verbatim. het volgende:
TS = FAIL
Als je zo graag je Speedtouch wilt gebruiken, configureer je dat toch gewoon voor je verbinding? Let wel op dat je bij sommige oudere Speedtouch modems eerst de firmware moet upgraden voordat het werkt met ADSL2 en ik kan me heel goed voorstellen dat Telfort daar geen ondersteuning voor gaat bieden, vandaar een nieuw modem. Ik kreeg van Telfort gewoon een duurder type modem (zonder meerprijs) omdat de oplevering anders uitgesteld moest worden wegens het niet leverbaar zijn van het eenvoudigste modem. Ik heb ook gewoon een Speedtouch nu draaien en dat modem van Telfort is mooi als reserve.quote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef splendor het volgende:
[..]
Volgens mij werkt VOIP nog nergens echt geweldig, daar zou ik sowieso nog even mee wachten. Zelfde klachten hoor je bij Ziggo bijvoorbeeld. De quote uit de OP kon ook zo over Ziggo gaan. Daarheen bellen is ook vrijwel onmogelijk. Die ene keer dat ik Telfort heb gebeld kreeg ik meteen een medewerker aan de lijn die me meteen kon vertellen dat er een storing was in mijn gebied.quote:Daarnaast gaat regelmatig de telefoon over en als ik opneem hoor ik niks, terwijl ik later van mensen te horen krijg dat ze mij wel konden horen. En andersom komt ook voor.
De problemen die omschreven worden kunnen op praktisch elke provider toegepast worden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik weet nu in ieder geval welke provider ik niet moet hebben.
Ja, 9 van de 10 storingen zijn te wijten aan storingen op het KPN-netwerk en dat is exact hetzelfde netwerk als Telfort gebruikt. Ik had hiervoor DirectADSL van KPN, ik betaalde 2x zoveel voor de helft van de snelheid en minder service (geen e-mailadressen bijv.) en dat ging gewoon over hetzelfde netwerk, hetzelfde geldt voor het Planet-abo dat mijn ouders hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:45 schreef Osramp het volgende:
Ik ben nog steeds tevreden, in al die tijd heb ik mss 2x echt geen verbinding gehad, beide keren 's avonds. De eerste keer om 18:00 tot 23:30 ofzo en de tweede keer om 22:00 en heb het die avond nie meer zien werken. Dat zijn problemen waar ik mee kan leven en die bij elke provider voorkomen. Ik heb zelfs het heilige XS4ALL al eens met problemen zien worstelen.
niet helemaal waar, oud Tiscali klanten zitten op het bbxl netwerk, kpn infrastructuur maar eigen apparatuur in de wijkcentrales.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, 9 van de 10 storingen zijn te wijten aan storingen op het KPN-netwerk en dat is exact hetzelfde netwerk als Telfort gebruikt. Ik had hiervoor DirectADSL van KPN, ik betaalde 2x zoveel voor de helft van de snelheid en minder service (geen e-mailadressen bijv.) en dat ging gewoon over hetzelfde netwerk, hetzelfde geldt voor het Planet-abo dat mijn ouders hebben.
Er wordt trouwens ook nergens in de voorwaarden beweerd dat jij 100% garantie hebt op je verbinding, als je dat wilt moet je maar uitwijken naar een peperduur zakelijk abo.
Alleen waar het BBned netwerk beschikbaar is en dat is op heel veel plaatsen niet zo. Ik zit gewoon op een KPN-netwerk, helaas zelfs nog op ADSL1 en geen ADSL2...quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:53 schreef Darkomen het volgende:
[..]
niet helemaal waar, oud Tiscali klanten zitten op het bbxl netwerk, kpn infrastructuur maar eigen apparatuur in de wijkcentrales.
Mijn oude speedtouch had geen voip erop zitten, dus dat gaat helaas niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als je zo graag je Speedtouch wilt gebruiken, configureer je dat toch gewoon voor je verbinding? Let wel op dat je bij sommige oudere Speedtouch modems eerst de firmware moet upgraden voordat het werkt met ADSL2 en ik kan me heel goed voorstellen dat Telfort daar geen ondersteuning voor gaat bieden, vandaar een nieuw modem. Ik kreeg van Telfort gewoon een duurder type modem (zonder meerprijs) omdat de oplevering anders uitgesteld moest worden wegens het niet leverbaar zijn van het eenvoudigste modem. Ik heb ook gewoon een Speedtouch nu draaien en dat modem van Telfort is mooi als reserve.
[..]
Volgens mij werkt VOIP nog nergens echt geweldig, daar zou ik sowieso nog even mee wachten. Zelfde klachten hoor je bij Ziggo bijvoorbeeld. De quote uit de OP kon ook zo over Ziggo gaan. Daarheen bellen is ook vrijwel onmogelijk. Die ene keer dat ik Telfort heb gebeld kreeg ik meteen een medewerker aan de lijn die me meteen kon vertellen dat er een storing was in mijn gebied.
Als Telfortmedewerker heb ik natuurlijk ook nog zojuist de ProviderMonitor van de Consumentenbond positief ingevuld.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef postmortum het volgende:
al die tevereden telfortmedewerkers hier in het topic
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef postmortum het volgende:
Ik werk niet voor Telfort, moet alleen regelmatig wat met XS4all verbindingen doen en dat is nu ook niet zaligmakend...quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef postmortum het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |