Wat een ontzettende faler die gastquote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef MissJ het volgende:
whehehe die gast die gelijk met zijn armspieren gaat pimpen
whehe ja inderdaad, had ze het maar niet kort en pittig moeten laten knippenquote:
Dat vind ik echt een topwijfquote:Op maandag 27 april 2009 22:15 schreef rene90 het volgende:
hahahahhaahhahahhahaha wat een wijf...ik heb een piemol
Geweldigquote:Op maandag 27 april 2009 22:15 schreef rene90 het volgende:
hahahahhaahhahahhahaha wat een wijf...ik heb een piemol
Geef haar even valse hoopquote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef Frasier het volgende:
Ja ga die ketting nog ff dragen. Die gooit zich zo echt voor de trein
na zichzelf eerst met een scheermesje bewerkt te hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef Frasier het volgende:
Ja ga die ketting nog ff dragen. Die gooit zich zo echt voor de trein.
Wat je zegt. Kort haar bij vrouwenquote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Als je naar die gezichten van die meiden kijkt zijn ze niet eens zo heel lelijk. Maar gelukkig heeft mijn vriendin niet zo'n kort kapsel, dat maakt je echt lelijk gewoon
Die Priscilla is wel mooi ja, zou d'r graag datenquote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef MissJ het volgende:
nou gast wat doe je!
Ze lijkt me een heel leuk meiske en ze is nog mooi ook
Hmm ja ze heeft wel iets.quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef MissJ het volgende:
nou gast wat doe je!
Ze lijkt me een heel leuk meiske en ze is nog mooi ook
Op de site is zo een "twee weken later" filmpje toch? Wellicht ook van haar, is dat filmpje er niet weet je genoegquote:Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef Frasier het volgende:
Is 't ergens terug te vinden of die borderliner nou wel of niet gesprongen is?
Idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:41 schreef bobjuh het volgende:
Wat een verschrikkelijk geilbakken die mannen deze aflevering zeg![]()
Hij deed me aan Patrick Bateman denken (American Psycho)quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die Michael is nog de ergste volgens mij.
Ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef DamzkoO het volgende:
Ik vond die Surinaamse dame een hoge dunk van dr zelf hebben.
Helaas voor Dennis dus niet gekozen, ondanks dat meisje Bonnie zei dat ze hem sowieso wilde ontmoeten omdat ie zo'n leuk persoon was en hij haar had laten winnen met voetbal in het donker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:32 schreef methodmich het volgende:
De voetballer in het rood hieronder gaat ook deelnemen. Benieuwd in welke uitzending we hem gaan zien.![]()
Ik vond haar maar ordinair. Waarschijnlijk vond die karakterloze gozer dat ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef hetismijrobbert het volgende:
die surinaamse wist niet van ophouden op het einde. Want hij liet een dame lopen met klasse, met stijl, met intelligentie, met de looks etc enz bla bla zzzz
Het is ook een mooie vrouw. Die dude is wel gek dat hij er vandoor ging.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef hetismijrobbert het volgende:
die surinaamse wist niet van ophouden op het einde. Want hij liet een dame lopen met klasse, met stijl, met intelligentie, met de looks etc enz bla bla zzzz
Grapje zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Het is ook een mooie vrouw. Die dude is wel gek dat hij er vandoor ging.
Denk het wel.quote:
Ik zou ook zwaar angstig van haar wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze had absoluut gelijk: die man was een grote angsthaas. Maar daarmee beslist niet de enige in zijn soort.
Ik vond haar in ieder geval wel een lekker hapje om te zien. Mooi figuur en goed geproprtioneerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Grapje zeker?Zo mooi vond ik haar helemaal niet. Maar misschien komt dat omdat ik niks moet hebben van negerinnen
je bent gewoon jaloers op die dame met klasse, stijl, karakter, schoonheid, allure, alles wat een vrouw nodig heeft, en alles wat een vrouw hoort te bezitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:34 schreef hothottientje het volgende:
Sow wat een overdreven mens zeg!
En die lippen in het donker!!!
Leek net of ze een gekleurde medemens had gep...
En 4 kinderenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef B.E.D het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op die dame met klasse, stijl, karakter, schoonheid, allure, alles wat een vrouw nodig heeft, en alles wat een vrouw hoort te bezitten.
echt he.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Frasier het volgende:
Korte pittige kapsels ook deze aflevering weer ruim vertegenwoordigd
Kelly wilde Trevor, Trevor haar niet, niet het juiste type. Zij hem nog gesmst hij niet terug gesmst.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef hetismijrobbert het volgende:
kan iemand misschien vertellen hoe het 2 weken later is? De filmpjes doen het hier niet
Ze was niet dik, maar ook niet dun. Meer volslank noem je dat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:17 schreef hothottientje het volgende:
Komt die gozert uit de zaal, het eerste wat die ene vraag: is ze dik?
zegtie ook nog ja![]()
dude... dat meiske (kim) was echt niet dik hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |