Het verbaast me echt totaal niet!quote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef MissJ het volgende:
Ik heb net op de site de video bekeken van Nikki. Het is niks geworden met Nuri. Na afloop van de opnames zijn ze met zijn allen gaan eten. Nuri ging er echter al snel vandoor en ze heeft nooit meer iets van hem gehoord
Die gast doet het ook alleen voor de publiciteit, aangezien hij ook al met dat Man Voor Froukje dinges meedeedquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef MissJ het volgende:
Ik heb net op de site de video bekeken van Nikki. Het is niks geworden met Nuri. Na afloop van de opnames zijn ze met zijn allen gaan eten. Nuri ging er echter al snel vandoor en ze heeft nooit meer iets van hem gehoord
Ik denk het wel. Ook zonder haar stem te horen denk ik.quote:Op maandag 6 april 2009 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe, ben benieuwd of je haar dan had herkend als je zou gaan zoenen met haar in het donker
Ja, ik ook. Dat was een leuker programma ook. Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe/wie/waar/wat.quote:Op maandag 6 april 2009 22:59 schreef W00fer het volgende:
Maja tis een leuk begin. Ik herinner me echter al een eerder programma van daten in het donker of een soortgelijk concept. Dus Talpa het is NIET nieuw !
Deze:quote:Op maandag 6 april 2009 23:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dat was een leuker programma ook. Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe/wie/waar/wat.
Diepgang in een programma als dit? Ben je nieuw op deze planeet?quote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef Burdie het volgende:
Ik had op meer diepgang gehoopt. Maarja, het was RTL natuurlijk.
En de mannen dan? Of maak je weer onderscheid?quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:19 schreef tong80 het volgende:
Je moet wel een hoer zijn om hier aan mee te doen.
Ik wist dat je dit ging posten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de mannen dan? Of maak je weer onderscheid?
Ja, ik ben bijna net zo voorspelbaar als de generaliserende reacties die jij soms plaatst.quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging posten.
Mannen kunnen ook hoeren zijn idd
Generaliseren zit in mijn bloedquote:Op dinsdag 7 april 2009 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik ben bijna net zo voorspelbaar als de generaliserende reacties die jij soms plaatst.
Kan je wat meer info geven? Ik mis denk ik wat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef F04 het volgende:
Studio claire is schijnbaar bij de styling betrokken. Werkt Frans Warffemius weer bij Talpa na het wietincident? Schijnbaar wel...
Talpa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |