Nee 5 euro voor 2 bier + kopstootquote:Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef leetzors het volgende:
[..]
Laat me raden, 1 biertje was 10 euro, zodat 2 halen 1 betalen het ķets betaalbaarder maakt?
was bij ons ook welquote:Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hotel Glaros![]()
Was chill hotel en perfect gelegen, net geen last van alle muziek maar toch alles dicht bij
Ik zei liever de wat serieuzere users mod worden, swarmahoer was al een goede stap.quote:
te weinig, aangezien je altijd geband wordquote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoeveel keer is dat wel niet voor gekomen
Amnesia was ook vetquote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
Cobe cabana waren wij helaas ook superveel![]()
uurtje is dat leuk
Amnesia
Alsof er wat mis is met klassieke muziek. Sommige mensen waarderen deze kunstvorm nog wel in plaats van alleen foto's van tieten en standaard top 40 meuk.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 21:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zei liever de wat serieuzere users mod worden, swarmahoer was al een goede stap.
Edit: en nu ik nog.
Altijd.quote:Op maandag 6 april 2009 21:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
te weinig, aangezien je altijd geband word
Wij zaten aan de kust kant dus niks geen last...quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
was bij ons ook welalleen zaten we aan de hoofdstraat. dus al die quads
pleuris herrie.
wel heel chill zwembad
Ging mij meer om de zin en een uer die on zou verlaten. Klassieke muziek is juist dikke primaquote:Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof er wat mis is met klassieke muziek. Sommige mensen waarderen deze kunstvorm nog wel in plaats van alleen foto's van tieten en standaard top 40 meuk.
haal het woord weg, en je ziet dat ik een mieters punt hebquote:
Klassieke muziek is waarschijnlijk breder dan moderne muziek, een uitvoering van Bach is bijvoorbeeld niet te vergelijken met een of ander symfonieorkest dat rockclassics speelt. Klassieke muziek niet waarderen is hetzelfde als de publieke omroep niet waarderen, er zit troep bij maar het overgrote deel is van goede kwaliteit en in vele gevallen beter dan de moderne muziek (in dit verband de commerciėle omroepen).quote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ging mij meer om de zin en een uer die on zou verlaten. Klassieke muziek is juist dikke prima
daar heb ik me het best vermaaktquote:
kwam wat mensen tegen die een ongeluk hadden gehad met de quad.. ziekelijk zegquote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wij zaten aan de kust kant dus niks geen last...![]()
Je werd er wel gek van de brommers en quads ja
Stond dat dikke wijf daar ook bij julliequote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
daar heb ik me het best vermaaktcobe cabana was wel lachen vpoor een uur of wat. en voor de rest beetje her en der naar binnen
mijn verjaardag daar was tof
die 100kg+ ? engels wijf? half lang blond haar? altijd helemaal dronken aan t dansen midden o pstraat?quote:Op maandag 6 april 2009 21:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Stond dat dikke wijf daar ook bij jullie![]()
![]()
Dat wijf was geniaal, stond daar op haar alleen jongen te versieren door sexy te dansen. Ze leek nergens op
JA Geniaal!quote:Op maandag 6 april 2009 21:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
die 100kg+ ? engels wijf? half lang blond haar? altijd helemaal dronken aan t dansen midden o pstraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |