hierquote:
Omdat vrouwenquote:Op maandag 6 april 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee doel ik toch niet dat ik tegen jouw mening inga. Ik zeg alleen dat het er daar anders aan toe gaat.
[..]
Waarom zou dit dan wel mogen?
Nee, niks aan de hand.quote:
Feit is dat het met grote regelmaat wel gebeurt. Misschien niet door jou, maar regelmatig staan er pagina's vol met alleen maar foto's van vrouwen. Zonder spoiler.quote:Op maandag 6 april 2009 23:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik post bijna nooit tieten zo nu en dan is 1. En hier gaat het ook niet om 'een' plaatje maar meteen een halve meterff in een spoiler zetten is een kleine moeite.
Dat laatste is wel jammer ja, spoiler zou altijd spoiler moeten zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Feit is dat het met grote regelmaat wel gebeurt. Misschien niet door jou, maar regelmatig staan er pagina's vol met alleen maar foto's van vrouwen. Zonder spoiler.
(Daarnaast maakt een spoiler op de mobiele site ook niet uit, dan komt de post alsnog in z'n geheel te staan)
Ahh, de overheersende mannencultuur. Ik dacht dat wij getracht hadden dat ondertussen een beetje achterwege te laten.quote:
Prima.quote:Op maandag 6 april 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee doel ik toch niet dat ik tegen jouw mening inga. Ik zeg alleen dat het er daar anders aan toe gaat.
[..]
Ok!quote:Op maandag 6 april 2009 23:26 schreef Florian_ het volgende:
Beetje gay is okay jongens, vergeet dat niet!
remlof don't like us we don't carequote:Op maandag 6 april 2009 23:26 schreef kurk_droog het volgende:
KLB HOOLIGANS, KLB HOOLIGANS
Natuurlijk. Maar nogmaals, regelmatig staan er genoeg foto's achter elkaar zonder enig probleem.quote:Op maandag 6 april 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat laatste is wel jammer ja, spoiler zou altijd spoiler moeten zijn.
Gelukkig was iemand zo vrij om hem nog even door te sturen aan me.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja een onopvallend topje van een piem0l. Shocking huh?
Welke? Ik heb geen paarse fallus gezien hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, een grote paarse fallus
Er mogen best mannen gepost worden maar die post ging gewoon te ver
Zeg eens, vond je het schokkend, afstotelijk, weerzinwekkend?quote:Op maandag 6 april 2009 23:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig was iemand zo vrij om hem nog even door te sturen aan me.
In wat voor filosofische bui ben jij dan?quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, de overheersende mannencultuur. Ik dacht dat wij getracht hadden dat ondertussen een beetje achterwege te laten.
En een foto van een kut dan?quote:Op maandag 6 april 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, een grote paarse fallus
Er mogen best mannen gepost worden maar die post ging gewoon te ver
Ik in eerste instantie ook niet, maar meer fallus-gerichte users hadden m blijkbaar meteen opgemerkt.quote:Op maandag 6 april 2009 23:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welke? Ik heb geen paarse fallus gezien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |