quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:27 schreef Butterfly91 het volgende:
Hier 14 boeken.
2x Middeleeuwen, 18e eeuw, 19e eeuw, een gedichtenbundel, 2 boeken van verplichte schrijvers (Wolkers, Mulisch, Haasse, Reve en Claus), een verfilmd boek en 6 vrije keuzes.
Daarover gesproken, ik heb via school eigenlijk vrij weinig gehoord over aanmelden bij studielink etc. Voor wanneer moet dat eigenlijK?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:55 schreef MJay1 het volgende:
Pff heb me herkansing geschiedenis vandaag echt gruwelijk verneukt. Nu blijf ik dus een 6.0 gemiddeld staan. Een 5.0 halen tijdens de examens moet mogelijk zijn toch? Voor de vakken die ik al afgesloten heb ik wel relaxte cijfers zag ik net! Moest bij studielink de cijfers invullen die ik al had.
ANW: 8
BSM: 8
Maatschappijleer: 7
Godsdienst: 6
Toch een leuk begin!
Ik heb dit ook niet op school gehoord hoor. Maar ben laatst 18 geworden, dus was bezig met alle dingen regelen. Zoals zorgverzekering, zorgtoeslag, soort van studiefinanciering en dus ook Studielink.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:48 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik heb via school eigenlijk vrij weinig gehoord over aanmelden bij studielink etc. Voor wanneer moet dat eigenlijK?
quote:Op maandag 20 april 2009 16:44 schreef duncannn het volgende:
Herkansing Nederlands 5,9, had eerst 3,9.
Dat heb ik dus ook!quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef fusionfake het volgende:
ik heb er nu al geen zin meer in.. waren de examens maar volgende week ofzo, was ik er al vanaf want slagen doe ik toch wel tenzij ik overal een één voor haal ofzo
Tja, da's al lang bekend als de officiële landelijke datum.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:02 schreef MJay1 het volgende:
Ik moet morgen werken, maar krijg dan ook mijn cijferlijst. Dit is pas op het laatste moment verteld tegen mij, dus kan ik het werk niet meer afzeggen. Later op de dag was ook niet mogelijk. Wat gebeurd er als ik morgen niet op kom dagen, en dus geen handtekening zet?
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef Butterfly91 het volgende:
Yes een 6,5 voor scheikunde herkansing (was eerst een 3,5). Hopelijk gaan biologie en wiskunde in de herkansing ook zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |