Mijn scheikunde rankingquote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Zuren & Basen. Koolstof vind ik eigenlijk het kutst
. Redox gaat wel imho. Vandaag natuurkunde moeten inhalen, maar ik mag nog herkansen. Daar had ik ook op gerekend
.
mijn 'ranking' is andsomquote:Op donderdag 16 april 2009 20:55 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Mijn scheikunde ranking![]()
1. koolstofchemie![]()
2. biochemie![]()
3. molecuulbouw![]()
4. redox![]()
5. zuren/basen![]()
![]()
![]()
!1!!!!1
Zelfde rankingquote:Op donderdag 16 april 2009 20:55 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
1. koolstofchemie![]()
2. biochemie![]()
3. molecuulbouw![]()
4. redox![]()
5. zuren/basen![]()
![]()
![]()
!1!!!!1
Ajaxquote:Op donderdag 16 april 2009 21:14 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zelfde ranking, maar verder wat Rumille zegt.
Bij mij ook ja. Alleen biochemie en molecuulbouw omgewisseld.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:14 schreef duncannn het volgende:
[..]
mijn 'ranking' is andsom
biochemie en koolstofchemie![]()
![]()
1. Molecuulbouw (makkelijk :y)quote:Op donderdag 16 april 2009 20:55 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
1. koolstofchemie![]()
2. biochemie![]()
3. molecuulbouw![]()
4. redox![]()
5. zuren/basen![]()
![]()
![]()
!1!!!!1
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef Butterfly91 het volgende:
Letterkunde (eindelijk) afgesloten met jawel *tromgeroffel* een 5,5
Dat moet kut zijn als je van anderen hoort dat ze het met een 5,5 afsluitenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef Mindstate het volgende:
Kutzooi, een 5 op m'n mondeling Literatuur waardoor ik het afsluit met een 5,4
Da's naaien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef Mindstate het volgende:
Kutzooi, een 5 op m'n mondeling Literatuur waardoor ik het afsluit met een 5,4
Bij mij begint het gevoel ook een beetje te komen, ik heb de meeste vakken nu ook echt afgesloten. Ook helemaal geen les meer. Ik vind het gevoel eigenlijk wel leuk.quote:
12 boeken!?!?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:53 schreef Mindstate het volgende:
Oh wacht, er was een cijfer verkeerd ingetikt, het is toch een 5,5 geworden
Ik was al zo bezig met het verkrijgen van een tiende hoger, maar daar wilden ze sowieso niet aan hier.
Aan letterkunde is niet zoveel moeilijk qua Engelse Literatuur (dat waren bij ons redelijk simpele boektoetsen), Nederlands telt alleen 3x zo zwaar mee. Ik moest daarbij 12 boeken kennen, dat lukte nog prima, inclusief gedichtenbundel en boeken voor 1880. Daarbij nog een gedicht voorbereiden en daar allerlei stijlfiguren en beeldspraak bij opnoemen, dat ging nog net, maar niet echt heel goed. Toen kwamen ook nog literaire stromingen, zoals de tachtigers en de vijftigers etc., wat ik een beetje door elkaar ging halen. Toch had ik na het gesprek zelf niet echt het gevoel dat ik het nou zo zwaar had verneukt, maarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |