quote:Op donderdag 16 april 2009 14:54 schreef -SG- het volgende:
Weheh of je haalt een 3.3 voor Wiskunde en een 2.4 voor Engels SE![]()
.
Ik moet een 4.6 halen en dan sta ik een 5 gemiddeldquote:Op donderdag 16 april 2009 15:21 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zou maar eens gaan leren voor je CE
Ja maar de SE's waren dan ook echt moeilijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:29 schreef LennartCM het volgende:
Moet lukken toch. Bij mij op school staat minstens de helft van de VWOers er slechter voor.
Hier nog eenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar de SE's waren dan ook echt moeilijk.
Ik heb er ook wel vertrouwen in alleen mijn moeder is helemaal gestressed.
Voldoende!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:49 schreef duncannn het volgende:
Net PWS presentatie gehad. Ging wel goed denk ik zo
Goed gedaanquote:
Hihi ik had ook een 3,3 voor mn laatste wiskunde toetsquote:Op donderdag 16 april 2009 14:54 schreef -SG- het volgende:
Weheh of je haalt een 3.3 voor Wiskunde en een 2.4 voor Engels SE![]()
.
Zuren & Basenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:22 schreef Stukjekaas het volgende:
Vandaag herkansing scheikunde gehadIk had gehoopt op veel opgaven over koolstofchemie maar wat denk je...krijg ik WEER die kut zuren/basen/redox-shit
![]()
Nou ja, iig geen SE's meer![]()
Mijn ouders hebben een vlaggenstok gekocht om de schooltas daar over 2 maanden aan te hangen...
Wij mogen per 2 SE-weken slechts 1 SE herkansen en als je ziek bent tijdens een SE-week, is dat meteen je herkansingquote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Zuren & Basen. Koolstof vind ik eigenlijk het kutst
. Redox gaat wel imho. Vandaag natuurkunde moeten inhalen, maar ik mag nog herkansen. Daar had ik ook op gerekend
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |