quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:27 schreef Butterfly91 het volgende:
Hier 14 boeken.
2x Middeleeuwen, 18e eeuw, 19e eeuw, een gedichtenbundel, 2 boeken van verplichte schrijvers (Wolkers, Mulisch, Haasse, Reve en Claus), een verfilmd boek en 6 vrije keuzes.
Daarover gesproken, ik heb via school eigenlijk vrij weinig gehoord over aanmelden bij studielink etc. Voor wanneer moet dat eigenlijK?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:55 schreef MJay1 het volgende:
Pff heb me herkansing geschiedenis vandaag echt gruwelijk verneukt. Nu blijf ik dus een 6.0 gemiddeld staan. Een 5.0 halen tijdens de examens moet mogelijk zijn toch? Voor de vakken die ik al afgesloten heb ik wel relaxte cijfers zag ik net! Moest bij studielink de cijfers invullen die ik al had.
ANW: 8
BSM: 8
Maatschappijleer: 7
Godsdienst: 6
Toch een leuk begin!
Ik heb dit ook niet op school gehoord hoor. Maar ben laatst 18 geworden, dus was bezig met alle dingen regelen. Zoals zorgverzekering, zorgtoeslag, soort van studiefinanciering en dus ook Studielink.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:48 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik heb via school eigenlijk vrij weinig gehoord over aanmelden bij studielink etc. Voor wanneer moet dat eigenlijK?
quote:Op maandag 20 april 2009 16:44 schreef duncannn het volgende:
Herkansing Nederlands 5,9, had eerst 3,9.
Dat heb ik dus ook!quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef fusionfake het volgende:
ik heb er nu al geen zin meer in.. waren de examens maar volgende week ofzo, was ik er al vanaf want slagen doe ik toch wel tenzij ik overal een één voor haal ofzo
Tja, da's al lang bekend als de officiële landelijke datum.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:02 schreef MJay1 het volgende:
Ik moet morgen werken, maar krijg dan ook mijn cijferlijst. Dit is pas op het laatste moment verteld tegen mij, dus kan ik het werk niet meer afzeggen. Later op de dag was ook niet mogelijk. Wat gebeurd er als ik morgen niet op kom dagen, en dus geen handtekening zet?
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef Butterfly91 het volgende:
Yes een 6,5 voor scheikunde herkansing (was eerst een 3,5). Hopelijk gaan biologie en wiskunde in de herkansing ook zo goed.
Huh officiële datum van wat? Definitieve SE-cijferlijst? Want die krijgen wij pas 13 mei om te ondertekenen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Tja, da's al lang bekend als de officiële landelijke datum.
Dat is wel heel veel.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:22 schreef drummerdude het volgende:
oefenexamens
![]()
1 valt nog wel mee, maar 7 op 1 dag
Maar is het ook nodig om dit officieel in te vullen. M.a.w. wat zijn de consequenties als ik er niet ben?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Tja, da's al lang bekend als de officiële landelijke datum.
7?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:22 schreef drummerdude het volgende:oefenexamens
![]()
1 valt nog wel mee, maar 7 op 1 dag
7 lesuur oefenexamens maken...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:46 schreef fusionfake het volgende:
[..]
7?3 * 7 = 21 uur, oke niet elk examen duurt 3 uur maar dan nog
Volg die lessen dan niet meer?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:11 schreef Kingside het volgende:
Pff wat is dat saai zeg oefenexamens. Alle lessen die ik nu nog volg zijn echt nutteloos op Economie en M&O na..
VMBO BL/KL/TL/GL [VMBO] Data, tijden, hulpmiddelenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Wanneer beginnen de examens in Nederland eigenlijk? Ik heb die van mij van 4 mei tot 20 mei.
Ah oké. Dat doe ik nu dus ook, en nog veel meer bij ons. Terwijl op havo iedereen nog gaat hoorde ikquote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ja ik ga voortaan alleen nog maar naar school als ik dus eco of M&O heb.
Bij ons is het verplicht. Als je niet komt word je door de afdelingsleider opgebeld.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef booo het volgende:
[..]
Ah oké. Dat doe ik nu dus ook, en nog veel meer bij ons. Terwijl op havo iedereen nog gaat hoorde ikMaargoed, er is laatst ook in de les gezegd dat je beter thuis oude examens kunt maken dan naar lessen gaan waar je niks meer aan hebt, dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Ja ik weet niet waar ze hier mee bezig zijn maar we worden het hele jaar al niet opgeroepen als we een les hebben gemistquote:Op woensdag 22 april 2009 23:40 schreef duncannn het volgende:
[..]
Bij ons is het verplicht. Als je niet komt word je door de afdelingsleider opgebeld.
Ik denk dat ze bedoelen hun gemiddeldes van de SE's?quote:Op donderdag 23 april 2009 02:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe kan het dat sommige users in dit topic al cijfers voor hun examens hebben? Is er geen centraal landelijk examen meer?
Bij mij was het duidelijk uitgelegd bij elk vak. Let je wel genoeg op in de lessen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:55 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga dit jaar ook examens doen, waarom is het alleen nou zo onduidelijk wat je wel en niet moet leren.
En je hebt al gekeken op www.watmoetikleren.nl ?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:55 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga dit jaar ook examens doen, waarom is het alleen nou zo onduidelijk wat je wel en niet moet leren.
quote:Op donderdag 23 april 2009 01:08 schreef MrManiak het volgende:
Kijk maar of jullie er iets aan hebben,maar hieronder drie artikelen die ik in 2008 heb gemaakt voor een lokale krant.
In het derde artikel staat de beste informatie, een opsomming van aan te raden dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me zeer overzichtelijk. Als je net begint zie je even de bomen door het bos niet meer maar ik ben al een tijdje bezig en dan wordt alles wel veel duidelijker.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:55 schreef Onorgineel het volgende:
Wij moeten nog anderhalve week naar school na de vakantiequote:Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef Stukjekaas het volgende:
Vandaag LSD gehad![]()
Nu meivakantie (wel nog een paar drukke dagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |