Oh, wij vieren het 100-jarig bestaan van Scouting nederland niet echt, aangezien we zelf ook 100-jaar bestaan. In april hadden we een perfecte jubileumdag, en komende zomer gaan we, voor het eerst, met heel de vereniging een week op kamp in België. In principe draait iedereen daar z'n eigen kamp, maar met gezamenlijke momenten/spellen (onderbouw en bovenbouw spelen natuurlijk wel apart), maar 130 man moet wel gezellig worden, denk ik zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef Merel1808 het volgende:
Wij vieren aankomend weekend 100 jaar scouting met alle Almelose scoutinggroepen met een gezamenlijk kampje in de stad, het belooft heerlijk weer te worden
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
't is maar net waar je trots op wil zijn...
Als je al ziet hoeveel wij alleen al klaar moesten leggen voor het kamp van volgende weekquote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh, wij vieren het 100-jarig bestaan van Scouting nederland niet echt, aangezien we zelf ook 100-jaar bestaan. In april hadden we een perfecte jubileumdag, en komende zomer gaan we, voor het eerst, met heel de vereniging een week op kamp in België. In principe draait iedereen daar z'n eigen kamp, maar met gezamenlijke momenten/spellen (onderbouw en bovenbouw spelen natuurlijk wel apart), maar 130 man moet wel gezellig worden, denk ik zo.
't is alleen zo'n berg geregel
Probleem voor ons is dan nog dat het ook nog 'es 200 km verderop moet komen te leggenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je al ziet hoeveel wij alleen al klaar moesten leggen voor het kamp van volgende week
Al het pionierhout moest gemerkt worden, alle zwemvesten, alle tonnen, alle kabels, touwen, tentstokken, tentdoeken, grondzeilen, etc, etc, etc....
Ach, of het nou 10 of 200 km is, je moet het toch inladen en weer uitladen, alleen de vrachtwagen moet iets verder rijden...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Probleem voor ons is dan nog dat het ook nog 'es 200 km verderop moet komen te leggen
10 km is nog wel te overzien, dan verzinnen we wel weer wat, maar om nou 200 km op een houtje-touwtje-manier te overbruggen is iets te veel van 't goedequote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, of het nou 10 of 200 km is, je moet het toch inladen en weer uitladen, alleen de vrachtwagen moet iets verder rijden...
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
't is maar net waar je trots op wil zijn...
ik ga wel met een paar man van onze vereniging... maar ze hadden beter een weekend na de zomerkampen kunnen plannen... dat was makkelijker geweest..quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef koei het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een mailtje binnen over een feestweekend voor leiding op het Bieslandse Bos. Gaan daar nog mensen heen?
Ik twijfel nog, ben de afgelopen twee weekenden al kwijt geweest aan scouting, ga nog naar de FunDays en vlak daarna komt zomerkamp er ook alweer aan (zit in de 1e vakantieregio), en ik denk dat die drukte bij andere leiding ongeveer hetzelfde zal zijn momenteel. Maar goed, ik heb verder toch ook nog niets staan voor dat weekend (afgezien van een vaderdag bbq bij mooi weer) en het is vrijwel gratis...
Van ons niet, onze stam is allemaal leiding en zijn op voorkamp gegaan. de explo-bacu stond wel op het programma maar ging door scouts2day niet door...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:15 schreef dubidub het volgende:
zijn er trouwens nog mensen naar stammenbacu geweest? Van onze vereniging wel, scheen wel vet geweest te zijn.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef koei het volgende:
En revpolen, je moet me volgende keer wel even de tijd geven om informatie te verwerkenIk had wel iemand zachtjes horen toeteren, maar door de muziek in de auto die keihard stond geen idee waar het vandaan kwam maar het was vast niet voor mij bedoeld want ik deed niks fout
Degene die naast me zat zag jullie later wel maar ik reageerde tegen haar dat mensen regelmatig zitten te seinen en te wijzen als ik in die auto rijd
Pas nadat je me aansprak bij het tankstation begreep ik dat jullie die toeteraars waren, maar pas nadat je weg liep en ik de achterkant van je trui zag begreep ik dat jij het was
Wij hebben met alle speltakken tegelijk opkomst en dat is supergezellig. Vroeger toen ik nog rowan was, was de opkomst niet veel meer dan koffie zuipen en uitbrakken, dus dat hebben we toen verplaatst naar vrijdagavond, maar nu ben ik pivo (om de week op zaterdagavond), maar mijn nieuwe rowans willen liever op zaterdagochtend draaien zodat ze op vrijdag kunnen werken, dus dat moet dan maar..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:35 schreef du_ke het volgende:
Koffie is ook niet onbelangrijk.
Maar opkomst op zaterdagochtend, is dat een beetje te doen? Wij hebben onze explo's op vrijdagavond en dat bevalt eigenlijk wel erg goed. Zaterdags lijkt me niks
Mijn lichting was/is echt gigantisch lui, maar de jongens die ik nu heb zijn bloedfanatiek, helpen met alles, willen alles, lusten graag een biertje, maar komen ook gewoon om 7uur weer uit bed, topkerels! Heel anders dan wij vroeger warenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:44 schreef du_ke het volgende:
haha die van mij werken vaak juist op zaterdag. Maar goed we draaien al jaren op vrijdagavond en dan went dat ook wel.
En ik probeer het meestal toch wel boven het niveau van koffie drinken uit te krijgen. Hoewel dat niet altijd meevalt
Haha ja het maakt echt uit wat voor groep je hebt. Ben al een aantal jaar RSA begeleiding en ik begon met een hele fanatieke groep die zelf hun kampen regelden. Daarna een wat 'mindere' lichting en nu weer een hele goede groep. Ze lusten zeker een biertje maar als er wat is staan ze altijd voor 100% klaar. En ik kan steeds meer van het organiseren aan ze overlaten en dat is wel fijnquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn lichting was/is echt gigantisch lui, maar de jongens die ik nu heb zijn bloedfanatiek, helpen met alles, willen alles, lusten graag een biertje, maar komen ook gewoon om 7uur weer uit bed, topkerels! Heel anders dan wij vroeger waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |