Sowieso zijn 2 dagen six flags altijd al leukquote:Op zondag 16 mei 2010 10:32 schreef revpolen het volgende:
blij dat ik niet met me explorers ben geweest dus
wel over 2,5 week de fundays
daar heb ik wel zin in
Ja, dat is wel erg mooi inderdaad! Soms van die hele fanatieke groepen waarbij de welpen nog petjes dragen en ze allemaal strak in uniform lopen, terwijl je andere groepen ziet die helemaal niets van uniform dragen, ook geen eigen trui of iets. Overigens heeft de eerste groep vaak ook oudere leiding...quote:Op zondag 16 mei 2010 17:27 schreef RandomMoron het volgende:
verbaas me wel weer elke keer wat voor verschillen er tussen groepen zitten!
Alcohol op scouting-activiteitenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef du_ke het volgende:
Voor dat soort dingen is op de scout-in tussen het zuipen door toch helemaal geen tijd?
Afgelopen weekend 65 jarig bestaan van onze club gehad,quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef koei het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een mailtje binnen over een feestweekend voor leiding op het Bieslandse Bos. Gaan daar nog mensen heen?
Ik twijfel nog, ben de afgelopen twee weekenden al kwijt geweest aan scouting, ga nog naar de FunDays en vlak daarna komt zomerkamp er ook alweer aan (zit in de 1e vakantieregio), en ik denk dat die drukte bij andere leiding ongeveer hetzelfde zal zijn momenteel. Maar goed, ik heb verder toch ook nog niets staan voor dat weekend (afgezien van een vaderdag bbq bij mooi weer) en het is vrijwel gratis...
Uberhaupt was afgelopen weekend een slecht weekend om weg te gaan. Het weekend ervoor stralend weer, komend weekend stralend weer (voorspellen ze...) maar afgelopen weekend was echt drie keer niks. Heb bij een watergroep van een collega van me geholpen bij een soort open dag. Die dag duurde voor bezoekers van 13:00 uur tot 16:00 uur. Tijdens het opzetten heeft het continu geregend maar 5 over 13:00 was het plotseling droog tot 16:00 uur, waarna het opeens keihard begon te hagelenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef dubidub het volgende:
Afgelopen weekend met 14 jongens weekendkamp gedaan bij een boer. Normaal gesproken wil ik niets van schuren/loodsen/kampgebouwen weten, maar ik was dit keer wel blij met de leegstaande schuur naast ons veldje.. Als je maar 36 uur hebt en je moet ook nog eens alles in je tenten gaan doen, is dat zó klote. Daarnaast wel heel het programma af kunnen werken
Tsjah, dit soort weekenden plannen we maanden vantevoren, 't weer is het enige waar we geen grip op hebben, de rest is tot in de puntjes geregeld. Jammer, maar we passen er wel weer een mouw aanquote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef koei het volgende:
[..]
Uberhaupt was afgelopen weekend een slecht weekend om weg te gaan. Het weekend ervoor stralend weer, komend weekend stralend weer (voorspellen ze...) maar afgelopen weekend was echt drie keer niks. Heb bij een watergroep van een collega van me geholpen bij een soort open dag. Die dag duurde voor bezoekers van 13:00 uur tot 16:00 uur. Tijdens het opzetten heeft het continu geregend maar 5 over 13:00 was het plotseling droog tot 16:00 uur, waarna het opeens keihard begon te hagelenErg knap getimed! Maar goed, had er niet aan moeten denken om dit weekend te kamperen ergens.
Poeldijk? Moghe buurman?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef revpolen het volgende:
Ik rij in witte renault traffic bus met me bedrijf stickers er op we zijn totaal met
8 kids ( 3 meiden 6 jongens )
2 leiding Ik en collega
en 7 leiding van andere groepen die toch mee willen
we vertrekken om vrijdag 18:30 vanaf Poeldijk
en we hebben er allemaal zin in zie iig bij al me kids in hun msn funday's en hoop (b) staan![]()
dagen zelf ben ik in zwarte trui/polo met explorers Poeldijk en me naam er op in oranje letters
u komt uit?quote:
9 leiding op 8 kinderenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef revpolen het volgende:
Ik rij in witte renault traffic bus met me bedrijf stickers er op we zijn totaal met
8 kids ( 3 meiden 6 jongens )
2 leiding Ik en collega
en 7 leiding van andere groepen die toch mee willen
we vertrekken om vrijdag 18:30 vanaf Poeldijk
en we hebben er allemaal zin in zie iig bij al me kids in hun msn funday's en hoop (b) staan![]()
dagen zelf ben ik in zwarte trui/polo met explorers Poeldijk en me naam er op in oranje letters
Dat is ook leuk, alleen een beetje slecht getimed zo met de fundays. Zoiets is hier in de buurt helaas niet haalbaar omdat er daarvoor gewoon teveel groepen in de buurt zijn die gezamelijk nergens passen. De jaarlijkse Bacu komt wat dat betreft nog het meest in de buurt maar dat is puur voor de explo's of stam.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef Merel1808 het volgende:
Wij vieren aankomend weekend 100 jaar scouting met alle Almelose scoutinggroepen met een gezamenlijk kampje in de stad, het belooft heerlijk weer te worden
wij ( de explorers draaien tijdens funday's ) die andere 7 staan naast ons op het veld en hebben eigenlijk 0,0% met onze explo's temaken ( enkel dat ze wel bij dezelfde groep horen )quote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef koei het volgende:
[..]
9 leiding op 8 kinderenEn ik maar denken dat de leiding/kind-verhouding in onze groep soms een beetje scheef ligt
Wij vertrekken ook op vrijdag om 18:30. Wellicht komen we elkaar dan toch onderweg nog wel ergens tegenIk heb een zwarte scouting Haagse Hout trui met een scream hoofd en België op de achterkant! En een gewoon uniform met groen/gele das.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |