quote:
Enter - Mother Earth - The Silent Force - The Heart of Everythingquote:Op maandag 6 april 2009 19:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Doe mij de oudere cd's maar van WT. (Enter, Heart of Everything mag ook)
Ik kon verder effe niet op andere titels komen.quote:Op maandag 6 april 2009 19:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Enter - Mother Earth - The Silent Force - The Heart of Everything
In die volgorde.. je noemt dus de eerste en laatste van ze.!
Mother Earth is de beste.quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik kon verder effe niet op andere titels komen.
Ga je toch lekker 50 cent luisteren of zoquote:Op maandag 6 april 2009 20:06 schreef Siniti het volgende:
Goed topic laat die lapswanzen maar praten TS, Within Temptation is kut en dat kutwijf met der kutvibrato ook.
Pleonasme...quote:Op maandag 6 april 2009 20:06 schreef Siniti het volgende:
Goed topic laat die lapswanzen maar praten TS, Within Temptation is kut en dat kutwijf met der kutvibrator ook.
Nee, ben nu Pink Floyd aant luisterenquote:Op maandag 6 april 2009 20:08 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ga je toch lekker 50 cent luisteren of zo
quote:
Ga eerst maar eens leren wat Gothic Metal is.quote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef sinadO het volgende:
WT is trouwens idd zwaar irritant. Ik krijg hoofdpijn van dat mens. En de muziek is wel erg tam, zelfs voor gothic metal. Beter luister je After Forever en Epica.
Inderdaad, dat is een groot fout geweest, maar de muziek was wel een stukje beter (Véél beter zelfs) dan vanaf Mother Earth.quote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
De growls op Enter waren nou echt niet geweldig hoor, als je daar op doelt.
Ben blij dat ze daar vanaf zijn.
Jonge, het zal me een zorg zijn. Als ik die vergelijking wil maken maak ik die. Lutser.quote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens leren wat Gothic Metal is.(Term bestaat niet eens) WT is allang geen Metal meer en After Forever en Epica is nooit Gothic geweest.
Ben het met je eens tot de 'quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een groot fout geweest, maar de muziek was wel een stukje beter (Véél beter zelfs) dan vanaf Mother Earth.
Audiofielenquote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jonge, het zal me een zorg zijn. Als ik die vergelijking wil maken maak ik die. Lutser.
Maar licht me in, vrijdenker dat je d'r loopt, in welk hokje moet ik het zetten?
Oh ja, en ook: Alice Cooper
Ik vind het een vaag genre. Maar ik zou ze niet bij gothic gooien.quote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb nog wel Lacuna Coil liggen. Mag dat wel dan in het genre Gothic?
quote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jonge, het zal me een zorg zijn. Als ik die vergelijking wil maken maak ik die. Lutser.
Maar licht me in, vrijdenker dat je d'r loopt, in welk hokje moet ik het zetten?
Oh ja, en ook: Alice Cooper
Ik weet ze niet te plaatsen. Vind het wel lekker klinkenquote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het een vaag genre. Maar ik zou ze niet bij gothic gooien.
Hokjesdenkersquote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik verbeter je alleen, voordat je weer een fout maakt. Je zegt toch ook niet dat 50Cent Hardcore maakt.
Ik plaats je in het hokje Emo, omdat die meestal ook zitten te janken als ze het verkeerd hebben.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik weet ze niet te plaatsen. Vind het wel lekker klinkennet als WT.
Ja leuk, wil je me aanraken of zo? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Welk hokje?quote:
AUDIOFIEL DAT ZEI IK TOCH!?!?!?!?quote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja leuk, wil je me aanraken of zo? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Welk hokje?
Wat?quote:
Oh zo, ik dacht dat ik jou in een hokje moest plaatsen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja leuk, wil je me aanraken of zo? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Welk hokje?
Godsamme... autist.quote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat ik jou in een hokje moest plaatsen.Ik wil je niet aanraken, sorry.
![]()
En Epica is Symphonic Metal en After Forever Melodic Metal, WT geen idee ik weet dat de eerste album en MCD Doom Metal was en daarna Symphonic Rock en toen ben ik gestopt met luisteren.
Klaar doei.
Altijd wel geweten dat die tweakers rare mensen waren.quote:
Maakt dat 'weten' je gelukkig?quote:Op maandag 6 april 2009 20:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Heeft niets met autistisch iets te maken, meer met weten...
Het kan voor sommige een gelukkig iets zijn, als je dingen weet is het handig maar het maakt mijn niet gelukkig.quote:
Hij is gewoon een audiofiel!!!quote:Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Triest dat die dat heeft als ondertitel, maar niet weten wat het betekent.
Gast, eerlijk waar.quote:Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het kan voor sommige een gelukkig iets zijn, als je dingen weet is het handig maar het maakt mijn niet gelukkig.
Handig in de zin als je bijvoorbeeld nieuwe bandjes zoekt in dezelfde genre. Jij bent zeker zoeen die geen verschil weet tussen Black en Death Metal?
Kom nooit op die site behalve voor de pricewatch, dus ben niet bepaald een tweakerquote:Op maandag 6 april 2009 20:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Altijd wel geweten dat die tweakers rare mensen waren.
Doe wat je wil.quote:Op maandag 6 april 2009 20:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast, eerlijk waar.Ik luister muziek, geen genres. Ik koop elke maand de Aardschok en zoek dan uit wat me interessant lijkt. Ongeacht het genre. Er staan hier een kleine duizend metal cd's in de kast. En nee, het interesseert me geen zak of het gothic mag heten of melodic of wtf dan ook. Ik noem het muziek, als dat mag van jou.
Waarom zou je dit verschil WILLEN weten? Het klinkt allemaal toch even kutquote:Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent zeker zoeen die geen verschil weet tussen Black en Death Metal?
Lijkt mij eerder dat jij autistisch genoeg bent om die 'fout' te willen verbeteren.quote:Op maandag 6 april 2009 20:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Doe wat je wil.![]()
Jij maakt er een drama van omdat ik je verbeter op je fouten.
Zoals ik al zei: Passie voor muziek en dan weet je dit soort dingen, daar is niets vreemds aan.quote:Op maandag 6 april 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zou je dit verschil WILLEN weten? Het klinkt allemaal toch even kut
Jij bent zeker zo'n type die blij is dat elke metal band een eigen genre bij zijn muziek propt, zodat er hoempa-metal, extreme-metal en dergelijke ontstaan?
Ik vind het vreemd dat er honderden verschillende metal-genres zijn en als je het dan gewoon metal noemt worden ze boosquote:Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Passie voor muziek en dan weet je dit soort dingen, daar is niets vreemds aan.
Ik ga niet in herhalingen vallen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder dat jij autistisch genoeg bent om die 'fout' te willen verbeteren.
Mensen maken er een ophef van dat ik een fout verbeter op een Forum.quote:Op maandag 6 april 2009 20:52 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb zat takkeherrie op mijn schijf staan dat ik echt gewoon onder metal gooi ook al klopt dat niet.
Zoals: The Lucifer Principle, Orlac, Nile, Killswitch Engage, Hollenthon.
Is vast niet allemaal hetzelfde. Klinkt allemaal wel leuk
Verkapte-kijk-mij-eens-veel-over-deze-band-weten-postquote:Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
Hey The Lucifer Principle, ik heb daar nog een teringoude demotape van (idd, zo oud dat er nog casette's bestonden), toen ze nog Morbid Vision heetten. De pa van een vriend was hun manager toen
.
Moet je helemaal niet mee zittenquote:Op maandag 6 april 2009 20:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mensen maken er een ophef van dat ik een fout verbeter op een Forum.
Het interesseerd mijn vrij weinig wat iemand doet, maar als je op een Forum iets gaat plaatsen wat niet klopt kunnen er mensen (Die wel wat weten van muziek waarschijnlijk) je verbeteren.![]()
Lol 'wel wat weten'...quote:Op maandag 6 april 2009 20:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mensen maken er een ophef van dat ik een fout verbeter op een Forum.
Het interesseerd mijn vrij weinig wat iemand doet, maar als je op een Forum iets gaat plaatsen wat niet klopt kunnen er mensen (Die wel wat weten van muziek waarschijnlijk) je verbeteren.![]()
Mjah maar of ik er trots op moet zijn.. Metal is niet echt mijn ding namelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 20:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-eens-veel-over-deze-band-weten-post
quote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lol 'wel wat weten'...
Laat maar hoor, mr expert. Je hebt gelijk. Het is geen gothic. Kun je weer goed slapen vannacht.
Omdat jij het anders noemt? Wat een onzin, het is een heel gebruikelijke term hoor, of je het nou leuk vindt of niet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens leren wat Gothic Metal is.(Term bestaat niet eens)
Gebruikelijke term, maar het bestaat niet. Love Metal bestaat toch ook niet ook al is het een gebruikelijke term.quote:Op maandag 6 april 2009 21:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Omdat jij het anders noemt? Wat een onzin, het is een heel gebruikelijke term hoor, of je het nou leuk vindt of niet.
Tafel, een bekend woord, maar het bestaat niet.quote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gebruikelijke term, maar het bestaat niet.
Ga maar lekker Gothic Metal luisteren en zo...quote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tafel, een bekend woord, maar het bestaat niet.
Argumentatie? Blijkbaar niet nodig, gewoon onzin roepen alsof het waar is.
Wie ben jij om te zeggen dat het niet bestaat? Als een band zich zo noemt bestaat hetquote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gebruikelijke term, maar het bestaat niet. Love Metal bestaat toch ook niet ook al is het een gebruikelijke term.
Gothic is die oude meuk in het begin van dit Topic en tegenwoordig is dat ook Industrial oid.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wie ben jij om te zeggen dat het niet bestaat? Als een band zich zo noemt bestaat het
Er is geen argumentatie nodig voor dingen die waar zijn, dus het bestaat, dat heb ik net gezegd. En nee, ik ga er niet naar luisteren, niet naar WT, niet naar Evanescence en niet naar de vele andere bands die door velen als gothic metal bestempeld worden.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga maar lekker Gothic Metal luisteren en zo...En vooral Within Temptation roepen en Evanescence kan er ook nog wel bij.
Er is geen argumentatie nodig voor dingen die waar zijn. Wat houd Gothic Metal volgens jou dan in?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gothic_metalquote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat de meeste zich niet eens zo noemen.![]()
Bestempelen van 'fans' is iets anders dan feiten.quote:Op maandag 6 april 2009 21:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is geen argumentatie nodig voor dingen die waar zijn, dus het bestaat, dat heb ik net gezegd. En nee, ik ga er niet naar luisteren, niet naar WT, niet naar Evanescence en niet naar de vele andere bands die door velen als gothic metal bestempeld worden.
Niet onderbouwde stellingen van jou idem dito.quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Bestempelen van 'fans' is iets anders dan feiten.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef Ritmo het volgende:![]()
Als Sharon zoiets als dit nou gewoon vaker doet.
Hoe kan ik iets onderbouwen (Of goed onderbouwen) als ik half weet wat Gothic precies inhoud qua levensstijl (En niemand weet dat volgens mijn) Gothic is geen term zoals Death bijvoorbeeld. Ik zeg toch ook niet Moslim Metal.quote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet onderbouwde stellingen van jou idem dito.
Welke andere uiterst gangbare benamingen voor metal-stijlen wil je nog meer gaan ontkennen? Oftewel, wat bestaat wél echt, volgens jou?quote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets onderbouwen (Of goed onderbouwen) als ik half weet wat Gothic precies inhoud qua levensstijl (En niemand weet dat volgens mijn) Gothic is geen term zoals Death bijvoorbeeld. Ik zeg toch ook niet Moslim Metal.
Blijkbaar kun je het niet onderbouwen, je kunt het alleen herhalen. Dat maakt het echter niet opeens waar. Het is geen term, maar wel een gebruikelijke term (allebei je eigen woorden).quote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets onderbouwen (Of goed onderbouwen) als ik half weet wat Gothic precies inhoud qua levensstijl (En niemand weet dat volgens mijn) Gothic is geen term zoals Death bijvoorbeeld. Ik zeg toch ook niet Moslim Metal.
Gothic Metal is het enige waar ik steeds over struikel, dit is niet erg. Maargoed wat hou Gothic Metal volgens jou in dan?quote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Welke andere uiterst gangbare benamingen voor metal-stijlen wil je nog meer gaan ontkennen? Oftewel, wat bestaat wél echt, volgens jou?
Ik had hier niet meer willen reageren maar dit is echt te erg...
Ben je gehandicapt of zo? Google het maar, dan leer je ook eens wat.quote:Op maandag 6 april 2009 21:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gothic Metal is het enige waar ik steeds over struikel, dit is niet erg. Maargoed wat hou Gothic Metal volgens jou in dan?
Ik ben niet diegene die het anders noemt, dingen wat ik niet weet kan ik niet onderbouwen, zo ook niet Gothic Metal, maar wat ik wel weet is dat Gothic Metal een term is wat vaak gebruikt word voor dit soort muziek stromingen (Als Metal al een wijf bevat word het al Gothic genoemd), maar als je nou precies gaat kijken naar de muziek die ze maken heeft het wel een ander naampje dan Gothic Metal.quote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus het komt er op neer dat het niet bestaat omdat jij het anders noemt, veel verder kan ik tot nu toe niet komen. En nee, ik vind het geen overtuigende argumentatie.
Op Google kom je geen specifieke antwoorden tegen omdat niemand weet wat Gothic nou precies inhoud qua levensstijl.quote:Op maandag 6 april 2009 21:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt of zo? Google het maar, dan leer je ook eens wat.
Je begint je zelf aardig tegen te spreken, vind je ook niet? En ik heb je gelijk even verbeterd. Muziekgenres hoef je niet te benaderen als exacte wetenschap hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 21:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die het anders noemt, dingen wat ik niet weet kan ik niet onderbouwen, zo ook niet Gothic Metal, maar wat ik wel weet is dat Gothic Metal een term is wat vaak gebruikt word voor dit soort muziek stromingen (Als Metal al een wijf bevat word het al Gothic genoemd), maar als je nou precies gaat kijken naar de muziek die ze maken heeft het geef ik het wel een ander naampje dan Gothic Metal.
Je snapt me post waarschijnlijk niet eens. Een voorbeeld is dat je een TV een TV gaat noemen maar als het er op aankomt welk merk het is noem je het toch ook geen TV in plaats van een Samsung oid.quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je begint je zelf aardig tegen te spreken, vind je ook niet? En ik heb je gelijk even verbeterd. Muziekgenres hoef je niet te benaderen als exacte wetenschap hoor.
Ik snap al de hele tijd niet hoe je erbij komt dat een algemeen geaccepteerde term niet bestaat.quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je snapt me post waarschijnlijk niet eens.
Meer verduidelijkingen kan ik je niet geven. Laat ik het zo zeggen: Een geaccepteerde term bestaat wel, maar als je het allemaal eens beter gaat bekijken kom je er gewoon achter dat het een apart genre is in plaats van de zogenaamde verzamelnaam 'Gothic Metal', bijvoorbeeld bij After Forever Melodic Metal.quote:Op maandag 6 april 2009 21:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik snap al de hele tijd niet hoe je erbij komt dat een algemeen geaccepteerde term niet bestaat.
Nee gast, juist niet. Armin van Buurenquote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef Ritmo het volgende:
![]()
Als Sharon zoiets als dit nou gewoon vaker doet.
Ja maar dat mag niet van de autistische muziek-genre-hokjesdenkers hierzo, dat snap je toch wel?quote:Op maandag 6 april 2009 22:19 schreef shadowflash het volgende:
Wat een gezeik om die metal soort zeg. Luister gewoon wat je leuk vind , ongeacht of het scandinavian black metal , core dark grind metal , of slager musik metal is.
Die muziek is 10 keer beter dan dat vreselijke gitaar-geram.quote:Op maandag 6 april 2009 22:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee gast, juist niet. Armin van Buuren
Haar stem redt het nummer, zonder haar was het bagger geweest.
Maar zelfs met haar stem is het eigenlijk gewoon matig.. want die muziek..
Wat een happers hier.quote:Op maandag 6 april 2009 22:21 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja maar dat mag niet van de autistische muziek-genre-hokjesdenkers hierzo, dat snap je toch wel?
quote:Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die muziek is 10 keer beter dan dat vreselijke gitaar-geram.
Ah ja, het finale uitgeluld-commentaar.quote:
Boah mierenneukers , laat ze lekker zeg. Je moet ze niet stimuleren. Kunnen ze niet tegen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:21 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja maar dat mag niet van de autistische muziek-genre-hokjesdenkers hierzo, dat snap je toch wel?
De muziek van de populairste en succesvolste Nederlandse artiest van de afgelopen jaren herrie noemen, cultuurbarbaar.quote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jimi Hendrix vreselijk gitaar-geram noemen, cultuurbarbaar.
Sleutelwoord. Dit betekent niet dat het goed is. Behalve dan voor het plebs dat gewoon luistert naar hetgeen dat populair is.quote:Op maandag 6 april 2009 22:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De muziek van de populairste en succesvolste Nederlandse artiest van de afgelopen jaren herrie noemen, cultuurbarbaar.
Ik moest lachen. Faalerd.quote:Op maandag 6 april 2009 22:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ah ja, het finale uitgeluld-commentaar.
Ja leuk een laatste woord wedstrijdje!quote:
Puber.quote:Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja leuk een laatste woord wedstrijdje!Hoe laat ga jij slapen?
Geweldig dit.quote:
En wie bepaalt dan dat Jimi Hendrix geweldig zou zijn?quote:Op maandag 6 april 2009 22:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sleutelwoord. Dit betekent niet dat het goed is. Behalve dan voor het plebs dat gewoon luistert naar hetgeen dat populair is.
Hier heb ik een overzicht van gothic metalbands voor jou:quote:Op maandag 6 april 2009 22:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wie heeft er nog leuke 'Gothic Metal' muziek?_!
Als-je-blieft zegquote:Op maandag 6 april 2009 22:19 schreef shadowflash het volgende:
Wat een gezeik om die metal soort zeg. Luister gewoon wat je leuk vind , ongeacht of het scandinavian black metal , core dark grind metal , of slager musik metal is.
On Topic : Ondanks al die huilies hier , iedere nederlandse muziek fanaat heeft een stukje WT in zn hart. Ook al is het maar 1 nummer.
Er zijn genoeg hip hop wiggers die Ice Queen een vet nummer vinden. For Example.
Dus kap met zeuren en wees trots op wat een stukje nederland internationaal bereikt. Klaar er mee.
wat een non-excuus, als je er enigzins in verdiept had kan je zo zeggen wat het verschil is tussen black en deathquote:Op maandag 6 april 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zou je dit verschil WILLEN weten? Het klinkt allemaal toch even kut
Jij bent zeker zo'n type die blij is dat elke metal band een eigen genre bij zijn muziek propt, zodat er hoempa-metal, extreme-metal en dergelijke ontstaan?
Ik zeg toch ook niet dat je het vet moet vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als-je-blieft zeg, ik vind het vreselijke muziek. Ook al hebben ze veel succes.
Precies, de eerste (2) albums zijn nog wel te doen, daarna wordt het gewoon fuckin commercieel.quote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef sinadO het volgende:
WT is trouwens idd zwaar irritant. Ik krijg hoofdpijn van dat mens. En de muziek is wel erg tam, zelfs voor gothic metal. Beter luister je After Forever en Epica.
Gaaf, ga ik een cdtje van scoren. Thanks!quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een non-excuus, als je er enigzins in verdiept had kan je zo zeggen wat het verschil is tussen black en death
luie lambal
hier, wat brutal hoempapa-metal voor jou!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |