SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eerder.quote:
jezus, wat is dát slecht zeg, en heeel zielig...quote:
Wat kijk jij dan? Will & Grace?quote:Op maandag 6 april 2009 18:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
jezus, wat is dát slecht zeg, en heeel zielig...
Ahh, daar hebben we onze pauper weer. Jij hebt mbo gedaan en staat nu in een of andere ranzige shoarmatent.quote:
Wat heb jij gedaan dan dat je zoveel beter bent?quote:Op maandag 6 april 2009 18:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, daar hebben we onze pauper weer. Jij hebt mbo gedaan en staat nu in een of andere ranzige shoarmatent.
Nouja, dat je een paar series volgt oké, maar mensen die echt 15 series volgen zijn echtquote:Op maandag 6 april 2009 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik trouwens irritant vind zijn van die figuren die elke serie die er tegenwoordig uitkomt kijken en helemaal adoreren en jou dan aankijken alsof je net uit je hunebed komt als je zegt dat die bagger je allemaal niks interesseert. Ik noem iets als Lost of Prison Break, heb het allebei een keer gekeken, maar het interesseert me gewoon niet. Dat gestaar naar de televisie, ik doe liever iets productiefs (ja, zoals fokken).
al die series zijn ruk, manquote:Op maandag 6 april 2009 19:02 schreef boskameel het volgende:
[..]
Nouja, dat je een paar series volgt oké, maar mensen die echt 15 series volgen zijn echt.
Ik ben nog een student en ben dus nog bezig. Ik ben alleen niet zo kortzichtig om mensen louter op hun schoolprestaties af te branden. Zeker niet als deze mensen een hogere opleiding genoten hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 18:53 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan dat je zoveel beter bent?
Kijk je profiel eens naquote:Op maandag 6 april 2009 19:04 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
al die series zijn ruk, man......... maar hoe meer je er tegelijk volgt hoe triester idd.
* NEC-Nijmegen checkt gewoonlijk Europese cultfilms uit de jaren 70 op DVD
Ja als je een amateur bent ja. Voor series zijn er legio private trackers, waar je met minstens 3 MB/s kan downloaden virusvrij. En anders heb je altijd nog dingen als ninjavideo.net, waar je het gewoon online kan kijken.quote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef LethalNinja het volgende:
Downloaden: begin ik niet aan, kan je eerst na één of andere vage bittorent site oid, moet je maar zien dat je het goede hebt gedownload. Downloaden, en dan nog op dvd branden, oh wacht dan moet je daarvoor weer dvd's kopen en je hebt natuurlijk geen garantie dat het er allemaal goed uit ziet. Mogelijk virussen, een hele hoop gedoe dus. No way!
Natuurlijk. Met nieuwsgroepen zijn er genoeg sites zoals nzb-portal.nl waar je zonder problemen alles kunt vinden wat je maar zoekt. Je download gewoon dvd's of hdfilms, goede kwaliteit dus. En de dvdspeler van de mac kan gewoon video_ts bestanden lezen, dus geen dvd's. Gewoon met een hdmikabel op de tv aansluiten of desnoods dmv een externe schijf.quote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef LethalNinja het volgende:
Downloaden: begin ik niet aan, kan je eerst na één of andere vage bittorent site oid, moet je maar zien dat je het goede hebt gedownload. Downloaden, en dan nog op dvd branden, oh wacht dan moet je daarvoor weer dvd's kopen en je hebt natuurlijk geen garantie dat het er allemaal goed uit ziet. Mogelijk virussen, een hele hoop gedoe dus. No way!
In Treatmentquote:Op maandag 6 april 2009 18:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik zag net dat het 2de seizoen van In Treatment is begonnen.
Ja en het dan vooral niet begrijpen dat andere mensen dat niet doen. Want al die series zijn helemaal de shit tegenwoordig, als je daar niet over mee kan praten hoor je er niet bij.quote:Op maandag 6 april 2009 19:37 schreef dubidub het volgende:
Van die mensen die heel fanatiek allerlei series gaan downloaden en dan meerdere afleveringen achter elkaar gaan kijken op hun PCIk heb dat nog nooit begrepen.
Ik heb MBO gedaan, volg nu een HBO (quote:Op maandag 6 april 2009 18:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, daar hebben we onze pauper weer. Jij hebt mbo gedaan en staat nu in een of andere ranzige shoarmatent.
quote:Op maandag 6 april 2009 19:37 schreef dubidub het volgende:
Van die mensen die heel fanatiek allerlei series gaan downloaden en dan meerdere afleveringen achter elkaar gaan kijken op hun PC tvIk heb dat nog nooit begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |