quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Als jij daar tekenen in wou ontdekken dan had jij zeer zeker sjans gehad met hunquote:Op maandag 6 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus ook met die triljarden mannen die er op lopen?
Ik vermoed hier een klein afrondingsfoutjequote:Op maandag 6 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
Dus ook met die triljarden mannen die er op lopen?
quote:
Miljarden bedoel ikquote:Op maandag 6 april 2009 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed hier een klein afrondingsfoutje.
Sedan?quote:
Kom hier danquote:Op maandag 6 april 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan nog
Waarom?quote:Op maandag 6 april 2009 16:30 schreef DragonFire het volgende:
ik moet minderen met de sjans... yeah right
Omdat je niet meer single bent en je nog steeds halve afspraken hebt lopen met meiskes uit de tijd dat je single was?quote:
Heb jij dat?quote:Op maandag 6 april 2009 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je niet meer single bent en je nog steeds halve afspraken hebt lopen met meiskes uit de tijd dat je single was?
Sjans moet je zelf doen dusquote:
Yep!quote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij dat?
[..]
Sjans moet je zelf doen dus
browniesquote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar is hier?
En kook jij dan voor mij?
quote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik was trouwens voor het weekend vergeten mij trein abo. te verlengen, maar mijn babyface deed de conductrice beseffen dat een boete niet gewensd was![]()
Dus ik ga nu naar huis een kaartje halen
Oh oh, en nu?quote:
Echt geen idee. Maar dat weet ik over mijn hele relatie af en toe niet echt.quote:
Zegt dat misschien niet genoeg?quote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt geen idee. Maar dat weet ik over mijn hele relatie af en toe niet echt.
Wat danquote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt geen idee. Maar dat weet ik over mijn hele relatie af en toe niet echt.
Godver, nu heb ik trek in zo'n broodje met gerookte makreelquote:
Valt mee hoorquote:
quote:
Ik weet het echt niet en nog niet zo lang.quote:
Lijken me geen goede twijfels, zo in het begin van de relatiequote:Op maandag 6 april 2009 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het echt niet en nog niet zo lang.
*knuffel*quote:Op maandag 6 april 2009 16:57 schreef Bengeltje het volgende:
Sjans van de hele wereld. Pff, ook al zo vermoeiend. Geef mij maar alleen even mijn knuffel.
Ik weet niet in hoeverre de twijfels zitten in de relatie op zich of in mij zelf als persoon zijnde. Het is misschien meer dat ik met mezelf in de knoei zit dan iets daar buiten. Ik heb geen idee hoe ik dat moet verwoorden eigenlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijken me geen goede twijfels, zo in het begin van de relatie
Ook in stokbroodjes met tapenade enzo?quote:Op maandag 6 april 2009 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik trek in zo'n broodje met gerookte makreel
quote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ook in stokbroodjes met tapenade enzo?I'm not helping?
![]()
Jij en KF dus...quote:Op maandag 6 april 2009 16:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Brave man.. wilde haren verloren dit weekend..
?? Wat??quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je wist al dat ik je lief vind he.
Nou hup, neuken jullie 2 en achteraf wel even melden.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:19 schreef kwaakvaak het volgende:
mag ik ff 5 tellen mijn gal spugen over : [Fotoreportage] Sfeerimpressie Marathon Rotterdam
Mijn hemel... ik wist niet dat ze bij fok en blinde fotografen hadden, en ook nog eens blinde mensen op de frontpage redactie. Waarschijnlijk krijgen ze wel een hoop subsidie om die visueel gehandicapte mensen bezig te houden...
Hoe staat het nu met je lijstjes?!quote:Op maandag 6 april 2009 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou hup, neuken jullie 2 en achteraf wel even melden.
Dat slome gedoe hier
quote:Op maandag 6 april 2009 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou hup, neuken jullie 2 en achteraf wel even melden.
Dat slome gedoe hier
precies! dat dus.... en dan nog een fp admin die erbij verteld dat het een prachtige reeks is... HUH???? zelfs met mijn aaifoon maak ik betere sfeer foto's... pfff wat een drama zeg!quote:
En nog mis ik dames op segwaysquote:Op maandag 6 april 2009 17:19 schreef kwaakvaak het volgende:
mag ik ff 5 tellen mijn gal spugen over : [Fotoreportage] Sfeerimpressie Marathon Rotterdam
Mijn hemel... ik wist niet dat ze bij fok en blinde fotografen hadden, en ook nog eens blinde mensen op de frontpage redactie. Waarschijnlijk krijgen ze wel een hoop subsidie om die visueel gehandicapte mensen bezig te houden...
Hoezo gaat dat niet?quote:Op maandag 6 april 2009 17:23 schreef 907 het volgende:
[..]Maar maar maar ... euw ... dat gaat niet, laten we het zo zeggen
![]()
![]()
maar wij uhh ...
nee das een hele prestatie, de marathon uitrijden op je segwayquote:Op maandag 6 april 2009 17:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
En nog mis ik dames op segways(een bekende van me)
Een grotere prestatie dan jij denkt.quote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee das een hele prestatie, de marathon uitrijden op je segway
omdat je halverwege je accu een keertje moet wisselen?quote:Op maandag 6 april 2009 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een grotere prestatie dan jij denkt.
Die van jou? Ik weet niet of ik die nog bij de hand heb, maar hij was redelijk uitgebreidquote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef Den_Haag het volgende:
Ripley, waar blijft het lijstje nou?
Nu sporten
Bijvoorbeeld. Die 42 km blijven staan is ook erg vermoeiend.quote:Op maandag 6 april 2009 17:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
omdat je halverwege je accu een keertje moet wisselen?
De tussenstand na een aantal weken daten moet natuurlijk wel even gepubliceerd wordenquote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die van jou? Ik weet niet of ik die nog bij de hand heb, maar hij was redelijk uitgebreid
Lul dr maar overheenquote:
Zijn die lijstjes al gemaakt?quote:Op maandag 6 april 2009 17:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De tussenstand na een aantal weken daten moet natuurlijk wel even gepubliceerd worden
Je hebt toch een auto.. Hup pak dat ding en richting Limboland..quote:
Ripley houdt alles van iedereen bij! zij weet meer dan jezelf weet!quote:Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Lul dr maar overheen
[..]
Zijn die lijstjes al gemaakt?
Ik zal eens vragenquote:Op maandag 6 april 2009 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ripley houdt alles van iedereen bij! zij weet meer dan jezelf weet!
Ik had het over R ...quote:Op maandag 6 april 2009 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt toch een auto.. Hup pak dat ding en richting Limboland..
Nou ja mocht je ze tegenkomen op een foto, let me knowquote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee das een hele prestatie, de marathon uitrijden op je segway
Alohaquote:
Ze houdt helemaal niks bijquote:Op maandag 6 april 2009 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ripley houdt alles van iedereen bij! zij weet meer dan jezelf weet!
eigenlijk best wel... eindelijk weer volle vluchtenquote:
Fluimen?quote:
Ik kwam online op MSN hoor, pas later hierquote:
Dat zijn toch van die vieze roggels :Squote:
en waarom sta jij niet in mijn msn?quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kwam online op MSN hoor, pas later hier
Maar hoooiiii!!
Haha wilde net zeggen "snuit je ziet spoken"quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kwam online op MSN hoor, pas later hier
Maar hoooiiii!!
volgens mij heb je het helemaal goedquote:
Ik weet het niet, PM maar, dan voeg ik je vanavond toequote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en waarom sta jij niet in mijn msn?
Ziet ie ookquote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Haha wilde net zeggen "snuit je ziet spoken"
Dat doe ik ook hoor!quote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
komt omdat ie zijn reflectie zietquote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik voeg je vanavond toe, moet nu snel eten en met 10 min weer wegquote:
Je belt me nooitquote:Op maandag 6 april 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pm is zo overrated! telefoongesprekken!!
quote:Op maandag 6 april 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pm is zo overrated! telefoongesprekken!!
Dat dusquote:
Aah vandaar! Ook weer helder.quote:
jamaar, mijn oortje voro in de auto is kapot.. wilde vanavond nieuwe halen, dus ik ga zo! Lang leve de makro die tot 10 uur open isquote:
Dus dan ga je me weer eens bellen in de auto?quote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar, mijn oortje voro in de auto is kapot.. wilde vanavond nieuwe halen, dus ik ga zo! Lang leve de makro die tot 10 uur open is
Smoesjes.. Net als ripley de hele tijdquote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar, mijn oortje voro in de auto is kapot.. wilde vanavond nieuwe halen, dus ik ga zo! Lang leve de makro die tot 10 uur open is
Wat doe jij nou weer hier?quote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef rival het volgende:
ik vraag me af wat een bezichtiging kost in die ripley lijstjes
Dat kan ik dan wel weer eens doen ja! moet even de tussenstand van mn belminuten checken... Ik hou van bellen in de auto en in de file!quote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus dan ga je me weer eens bellen in de auto?
Je bent niet de enigequote:
Als jij mij dan belt, bel ik je wel terug, zat belminuten hierquote:Op maandag 6 april 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer eens doen ja! moet even de tussenstand van mn belminuten checken... Ik hou van bellen in de auto en in de file!
Dat is mooi.quote:Op maandag 6 april 2009 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eigenlijk best wel... eindelijk weer volle vluchten
Ik heb je nummer nietquote:
Dat van mij zit er net inquote:
Wel een erg lang voorspel dan.quote:
Ja, zaterdag belde je mij nog wakker om voor de tweede x af te zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. moet altijd zelf bellen
ik kan jou niet eens bellen... heb je nummer hahaquote:Op maandag 6 april 2009 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. moet altijd zelf bellen
Have funquote:Op maandag 6 april 2009 18:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat van mij zit er net in
Ik ga dansen!![]()
![]()
3 uur sporten op een dag
Weet je hoe vroeg enzo, ik snapte er allemaal niets meer van..quote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, zaterdag belde je mij nog wakker om voor de tweede x af te zeggen
Ik ook al nietquote:
Op wat hoofdpijn na overleefd...quote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef Murmeli het volgende:
Nouk je bent weer te erg. sportoholic
en knuffie, hoe was je eerste werkdag weer?
ik hoop beter dan de mijne, hahaha
Hihi, als ik eenmaal bezig ben blijf ik bezig haha. Maar ik kan ook heel lui zijn hoor (zaterdag bijv tot 6 uur in bed gelegenquote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef Murmeli het volgende:
Nouk je bent weer te erg. sportoholic
en knuffie, hoe was je eerste werkdag weer?
ik hoop beter dan de mijne, hahaha
Nee lieverd, om één uur 's nachts had je me al een berichtje gestuurd om af te zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg enzo, ik snapte er allemaal niets meer van..![]()
Jij editte!!quote:Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee lieverd, om één uur 's nachts had je me al een berichtje gestuurd om af te zeggenDat jij om 6 uur wakker werd van mijn smsjes ging niet echt daarover
quote:Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee lieverd, om één uur 's nachts had je me al een berichtje gestuurd om af te zeggenDat jij om 6 uur wakker werd van mijn smsjes ging niet echt daarover
Pff denk dat je net ook wat van die hoofdpijn aan mij hebt gegevenquote:Op maandag 6 april 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Op wat hoofdpijn na overleefd...
hoezo was je dag kut?
hoofdpijn...beeeh...quote:Op maandag 6 april 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Op wat hoofdpijn na overleefd...
hoezo was je dag kut?
Je mag je poetswoede op mijn huis loslaten hoorquote:Op maandag 6 april 2009 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoofdpijn...beeeh...
dag was kut omdat mn manager vervelend deed. dat wil zeggen, mn manager die gaf mij mn zin niet en ipv gewoon een weerwoord te geven klapte ik natuurlijk dicht as usual en heb me de rest van de dat kut gevoeld.
maar nu weer blij hoor, beetje lopen klooien in huis net (poetswoede is nog niet over) en nu ben ik weer blij
Weet niet waar ik met mijn hoofd zat haha.quote:
Preciesquote:Op maandag 6 april 2009 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Nou ja, het zal allemaal wel.. zo eerst maar weer eens zorgen dat ik in de auto kan bellen
Als je dan toch bezig bent mag je die van mij ook wel doen.quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je mag je poetswoede op mijn huis loslaten hoor
nee zo erg is het niet met mijn woede... hihi. eerst mn eigen huis en eer dat klaar is.....quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je mag je poetswoede op mijn huis loslaten hoor
ja dat dusquote:
Dan vraag je kwaak toch op te helpen.quote:Op maandag 6 april 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee zo erg is het niet met mijn woede... hihi. eerst mn eigen huis en eer dat klaar is.....
Doeiquote:
* tijnbrein doet een verwoede reanimatie pogingquote:
Waarom?quote:Op maandag 6 april 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow heel gedoe weer met als je extra moet betalen voor essentStom gedoe!!
Ja erg he.quote:Op maandag 6 april 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als er een kwartier niet gepost is, is het nogt niet meteen dood
Tv kijken.quote:Op maandag 6 april 2009 19:09 schreef 907 het volgende:
Denk dat er mensen aan het eten zijn / bezig met andere dingen
jamaar, als ik een kwartier niets van jou hoor maak ik me ook zorgen!quote:Op maandag 6 april 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als er een kwartier niet gepost is, is het nogt niet meteen dood
msnquote:Op maandag 6 april 2009 19:09 schreef 907 het volgende:
Denk dat er mensen aan het eten zijn / bezig met andere dingen
echt wel dat het dan meteen dood isquote:
bel me dan!quote:Op maandag 6 april 2009 19:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
echt wel dat het dan meteen dood is
MURMELI WIL AANDACHT, NU EN ALTIJD..SNAP DAT DAN!!!
En nou je mond weer houden en in het hoekje gaan zitten wachten tot kwaak je aandacht komt gevenquote:Op maandag 6 april 2009 19:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huisgenoten enzoquote:
Ik ben tussen het fokken daar aan het gamenquote:Op maandag 6 april 2009 19:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tv kijken.. even lekker lui op de bank. Schandalig eigenlijk iets buiten fok om.
Oh zeg dat dan.quote:Op maandag 6 april 2009 19:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van.quote:
Attention whore is het ook!quote:Op maandag 6 april 2009 19:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak heb ik op msnquote:Op maandag 6 april 2009 19:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En nou je mond weer houden en in het hoekje gaan zitten wachten tot kwaak je aandacht komt geven
O daar zit ik ook nog wel eens.quote:
Ok ok, ik ben voor de herkansing gegaan!quote:Op maandag 6 april 2009 19:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak heb ik op msn![]()
nee snuit jij snapt het niet, ik wil aandacht ONTVANGEN, niet GEVEN!!!
Je hebt aandacht genoeg hier.quote:Op maandag 6 april 2009 19:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak heb ik op msn![]()
nee snuit jij snapt het niet, ik wil aandacht ONTVANGEN, niet GEVEN!!!
braafquote:Op maandag 6 april 2009 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok ok, ik ben voor de herkansing gegaan!
He lullo nog geneukt?quote:
Dat brengt leven in de brouwerij.quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik vind murm wel een leuke aandachtshoer... samen zijn we erug aanwezig en krijgen we veel aandacht
en wat voor cijfer heb je dan?!quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef KudFokker het volgende:
Lol binnen 1 dag in totaal 78x gestemd op 2 van mijn foto's op Paiq
Dat is goed om te horen.quote:
Soms zijn die erg aanwezigen erg irritant.quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik vind murm wel een leuke aandachtshoer... samen zijn we erug aanwezig en krijgen we veel aandacht
omegle?quote:Op maandag 6 april 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Godsamme zeg, dat omegle of hoe heet t is echt niks voor mij
oooeeehhh inkoppertjequote:Op maandag 6 april 2009 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wat voor cijfer heb je dan?!
ja dat klopt daar kan ik ook niet tegen.quote:Op maandag 6 april 2009 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Soms zijn die erg aanwezigen erg irritant.
Nee ging niet over jullie, ken jullie niet persoonlijk.
Ja, je wordt verbonden met random strangersquote:
's nachts vooral!quote:Op maandag 6 april 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
ken je dat... dat je ontzettend nodig moet plassen maar geen zin hebt om te gaan?
Hoe moet ik jou dan bij kleppen?quote:Op maandag 6 april 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
Afwassen, gehaktballetjes maken, douchen en dan een avondje niks. Ook geen fok heb ik mezelf voorgenomen. Mocht ik me hier nog vertonen, jagen jullie me dan weg?
gemiddeld een 10, JWTZ !quote:Op maandag 6 april 2009 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wat voor cijfer heb je dan?!
quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe moet ik jou dan bij kleppen?
Eeeehm, dan snap je het nog niet helemaalquote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
gemiddeld een 10, JWTZ !
"Ik ben het einde als een uitroepteken, de rest hangt er maar een beetje tussen als een komma "
Nee sorry, ik heb weer eens een hyperactieve bui
Maar je krijgt geen cijfer...
Op die site krijgen ze 2 foto's te zien, dus die van mij en eentje van een andere gozer.
Als ze dan van die 2 jou kiezen krijg je een stem erbij
Maar ik vind er echt niks aan, dat Paiq...
Goh apart... ik heb wel een cijferquote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
gemiddeld een 10, JWTZ !
"Ik ben het einde als een uitroepteken, de rest hangt er maar een beetje tussen als een komma "
Op die site krijgen ze 2 foto's te zien, dus die van mij en eentje van een andere gozer.
En WAT!!!! haha... oooh, dat past niet in 20 smsjes hoor!quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je hebt wat bij te kleppen met me?
SMS!
Ik uiteraard ook. Maar het cijfer van KF zit vast onder de grens dat ze de waardes tonen.quote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Goh apart... ik heb wel een cijfer
Inderdaad wat is dat?quote:
opstaan, naar badkamer lopen, broek omlaag, plassen, kont afvegen en weer op je luie gat gaan zitten.quote:Op maandag 6 april 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
ken je dat... dat je ontzettend nodig moet plassen maar geen zin hebt om te gaan?
Ik ook. Geen idee hoe ze dat berekenen, maar ik schommel ergens tussen gemiddeld een 8/9 voor al mijn foto's. En zo knap ben ik niet dus het zal wel soepel berekend worden denk ik.quote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Huh, hoe kan je dat zien danquote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeeehm, dan snap je het nog niet helemaalaangezien ik wel een gemiddeld cijfer krijg..
En PaiQ is best tof hoor
tuurlijk berekenen ze soepel..quote:Op maandag 6 april 2009 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook. Geen idee hoe ze dat berekenen, maar ik schommel ergens tussen gemiddeld een 8/9 voor al mijn foto's. En zo knap ben ik niet dus het zal wel soepel berekend worden denk ik.
Het is toch zijn waardes, ipv ze waardes ?quote:Op maandag 6 april 2009 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik uiteraard ook. Maar het cijfer van KF zit vast onder de grens dat ze de waardes tonen.
Ik niet.quote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk berekenen ze soepel..als ik al met 3 van mn foto's boven de 9,5 zit
geloof er geen sikkepit van of er moet echt kansloos volk naast me geplaatst worden iedere keer...
zeg 1 dag per week mezelf bewegen vind ik meer dan genoegquote:Op maandag 6 april 2009 19:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
opstaan, naar badkamer lopen, broek omlaag, plassen, kont afvegen en weer op je luie gat gaan zitten.
lamme tak dat je bent!!
Ja dat idee heb ik ook. Ik zou de gemiddelde vrouw daar echt geen 9,5 geven echterquote:Op maandag 6 april 2009 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk berekenen ze soepel..als ik al met 3 van mn foto's boven de 9,5 zit
geloof er geen sikkepit van of er moet echt kansloos volk naast me geplaatst worden iedere keer...
Waar zie je dat danquote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef KudFokker het volgende:
Lol binnen 1 dag in totaal 78x gestemd op 2 van mijn foto's op Paiq
Dude neem een grammatica hulpquote:Op maandag 6 april 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is toch zijn waardes, ipv ze waardes ?
Net zoals het mijn waarder is, ipv me waardes ?
Dat bedoel ik, en zo leuk zijn mijn foto's ook niet..quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook. Ik zou de gemiddelde vrouw daar echt geen 9,5 geven echter
Leg het me dan eens uitquote:Op maandag 6 april 2009 19:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht vindt het wel sneu dat KF het concept van PaiQ niet snapt
Je kan die foto's toch geen cijfer geven. Dus hoe komen ze dan aan een cijfer?quote:Op maandag 6 april 2009 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook. Ik zou de gemiddelde vrouw daar echt geen 9,5 geven echter
Als je op je fototje klikt (waar ook staat wat je doet) dan ga je naar dat balkje waar al je foto's staan.quote:
Als hij nou 10x getoond is en 10x hebben ze op de jouwe gestemd. Dan heb je 100% van de stemmen en dus een 10.quote:Op maandag 6 april 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan die foto's toch geen cijfer geven. Dus hoe komen ze dan aan een cijfer?
rrrrrrrrrrright, je durft het gewoon niet te zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 19:51 schreef KudFokker het volgende:
Ooh ik zie het al
Net even een nieuwe foto er op gegooid, en er moet minimaal 10x op gestemd zijn voor je een cijfer ziet
Maar die andere 2 foto's per ongeluk ook verwijderd net
Ja dat had ik begrepen, maar als die mensen nooit online zijnquote:Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
@KF PaiQ is gratiz tenzij je credits wilt kopen.... je gaat met iemand lullen, hoe langer je lult hoe scherper foto word...
Net alsof ik me schaam hoe ik eruit ziequote:Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrright, je durft het gewoon niet te zeggen
je kan ze alsnog berichtjes sturen, zij krijgen mailtje en kunnen je weer berichtje terug sturenquote:Op maandag 6 april 2009 19:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen, maar als die mensen nooit online zijn?
Als de volgende 2 (over 5/6 dagen) ook offline zijn, dan nok ik er mee...
je hebt credits gekregen om mee te beginnen, kan je speed dates gaan aanklikken.. hups met je donder! luie twat!quote:Op maandag 6 april 2009 19:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen, maar als die mensen nooit online zijn?
Als de volgende 2 (over 5/6 dagen) ook offline zijn, dan nok ik er mee...
Iets tequote:Op maandag 6 april 2009 19:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik me schaam hoe ik eruit zie?
Ben er juist hartstikke blij mee
Noob! De truuk is dat je een one-liner moet sturen naar de vrouwen die er goed uitzien op hun foto en waarmee je een hoge paiq score hebt. Dan heb je voor maar 3 credits een knap meiske op je lijstjequote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt credits gekregen om mee te beginnen, kan je speed dates gaan aanklikken.. hups met je donder! luie twat!
Mijn foto is pas 2 keer positief beoordeeld.quote:Op maandag 6 april 2009 19:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als hij nou 10x getoond is en 10x hebben ze op de jouwe gestemd. Dan heb je 100% van de stemmen en dus een 10.
/shooquote:Op maandag 6 april 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
Afwassen, gehaktballetjes maken, douchen en dan een avondje niks. Ook geen fok heb ik mezelf voorgenomen. Mocht ik me hier nog vertonen, jagen jullie me dan weg?
Zo te lezen krijg je pas een cijfer als je 10 beoordelingen op een foto hebt.quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
gemiddeld een 10, JWTZ !
Dat is al 2 keer zo veel als bij mij.quote:Op maandag 6 april 2009 19:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zo te lezen krijg je pas een cijfer als je 10 beoordelingen op een foto hebt.
Ik heb er pas 4.
Nieuw hier?quote:
Volgens mij is paiq een beetje dood aan het worden, had op die oude van mij ook 179x en nu op andere die er al een tijd opstaat 0quote:Op maandag 6 april 2009 19:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zo te lezen krijg je pas een cijfer als je 10 beoordelingen op een foto hebt.
Ik heb er pas 4.
Wel een beetje een grote neus......quote:Op maandag 6 april 2009 19:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik me schaam hoe ik eruit zie?
Ben er juist hartstikke blij mee
quote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is paiq een beetje dood aan het worden, had op die oude van mij ook 179x en nu op andere die er al een tijd opstaat 0
Ik zie er anders steeds meer mensen tegelijk online hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is paiq een beetje dood aan het worden, had op die oude van mij ook 179x en nu op andere die er al een tijd opstaat 0
Ja maar ik ben gisteravond al begonnen he..quote:Op maandag 6 april 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al 2 keer zo veel als bij mij.
610 op mijn hoofdfoto.quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]375, 119 en 101 en 12x bij mij
Ik heb het idee dat het eraan ligt hoe actief jij met paiq bezig bent...quote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Q!quote:
Boeiendquote:
Dat weet je allemaal al viespeuk!quote:
Kan niet want ik heb maar een paar keer gechat daar dus dat zou het juist laag moeten zijn?quote:Op maandag 6 april 2009 20:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het eraan ligt hoe actief jij met paiq bezig bent...
Wel nieuw in dit topic, verder niet nieuw op Fokquote:
Ik zit er al een tijdje sinds januari ofzo. Dus dat is wel erg.quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gisteravond al begonnen he..voorsprong ofzo
Jaa maar je bent niet eens singlequote:Op maandag 6 april 2009 20:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wel nieuw in dit topic, verder niet nieuw op Fok
Ik zou hem dood maken.quote:Op maandag 6 april 2009 20:07 schreef Skaai het volgende:
Nou ik zit ook te Paiqen Q! Ene Hans hoort me uit over mijn al dan niet lange relaties'! Wat nu Q wat nu?!
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 6 april 2009 20:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg maar dat je Snuit kent, dan is het goed! iets met BSB ofzoquote:Op maandag 6 april 2009 20:07 schreef Skaai het volgende:
Nou ik zit ook te Paiqen Q! Ene Hans hoort me uit over mijn al dan niet lange relaties'! Wat nu Q wat nu?!
Niet?quote:Op maandag 6 april 2009 20:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Boeiend
Gelukkig zien we er niet allemaal hetzelfde uit
Als ik een spitse neus had gehad, had het niet bij de ronde vorm van mijn gezicht gepast
Maar jij hebt tieten, dat telt niet!quote:Op maandag 6 april 2009 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
3559x met een 8,1 en 4072 met een 7,3... kan slechter haha
Pimpquote:Op maandag 6 april 2009 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
3559x met een 8,1 en 4072 met een 7,3... kan slechter haha
Ik zei Goedenavond!quote:Op maandag 6 april 2009 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, je zegt zelf ook niks, niet zo janken
ahwwwwwwquote:Op maandag 6 april 2009 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje sinds januari ofzo. Dus dat is wel erg.
ja maar zoveel is het ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij hebt tieten, dat telt niet!
Ja die heb ik een keer in Parijs laten maken, ik weigerde de beste man ook om het complete bedrag te betalen omdat er niks meer hoefde te gebeuren met mijn neusquote:Op maandag 6 april 2009 20:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen hoor.Ben in de loop der topics wel nieuwsgierig naar je geworden dus ik dacht ik kijk eens en dat viel me meteen op. Beetje als zo'n karikatuur tekening.
![]()
Dat is aardig.quote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ahwwwwww![]()
ik had je mn stem gegeven als ik ik het kon
Hoiquote:
Hij heeft zijn Hyves gegeven! OMG That's like second base!quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja die heb ik een keer in Parijs laten maken, ik weigerde de beste man ook om het complete bedrag te betalen omdat er niks meer hoefde te gebeuren met mijn neus
Jip is mijn kater van 10,5 maand oud.quote:
zelfspot rulezquote:
Ga maar alvast op bed liggen met je benen wijd.quote:Op maandag 6 april 2009 20:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij heeft zijn Hyves gegeven! OMG That's like second base!!
broekquote:Op maandag 6 april 2009 20:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij heeft zijn Hyves gegeven! OMG That's like second base!!
Als je mijn topic nou eens goed zou doorlezen had je dat al geweten Q!quote:
[insert :pikerin smilie]quote:
Nu zie ik zo een vieze negerin met een dikke smile terwijl ze lolly zuigt..quote:
Wat is er vies aan een negerin?quote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu zie ik zo een vieze negerin met een dikke smile terwijl ze lolly zuigt..baaaaaaaah.. the mental image..
en bedankt snuit voor het delen van je mental imagequote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu zie ik zo een vieze negerin met een dikke smile terwijl ze lolly zuigt..baaaaaaaah.. the mental image..
waarom een negerin ?quote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ze geven afquote:
Wat is er vies aan vieze vlekken? het vieze...quote:
Gewoon gelijk weer vergeten.quote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en bedankt snuit voor het delen van je mental image
Hahahah dan is de sex echt viesquote:
Daar heb ik heul geen tijd voor! Ik heb een leven werk waar ik niet op FOK! magquote:Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je mijn topic nou eens goed zou doorlezen had je dat al geweten Q!
Waarom zijn de hand en voetzolen van negers niet bruin?quote:
bowlen met bumperbaanquote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet zondag met mijn neefje (5) en nichtje (9) wat gaan doen, maar heb nog geen idee wat
Iemand suggesties ?
Altijd als ik aan iets viezigs denk moet ik aan vroeger denken, dat een vriend mij vol op mn snuit had gehoekt..quote:
zak brood en naar de kinderboerderijquote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet zondag met mijn neefje (5) en nichtje (9) wat gaan doen, maar heb nog geen idee wat
Iemand suggesties ?
Dat gaat er wel weer af in de douche.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is er vies aan vieze vlekken? het vieze...
wat is er vies aan een vieze negerin? het vieze....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |