quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Als jij daar tekenen in wou ontdekken dan had jij zeer zeker sjans gehad met hunquote:Op maandag 6 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus ook met die triljarden mannen die er op lopen?
Ik vermoed hier een klein afrondingsfoutjequote:Op maandag 6 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
Dus ook met die triljarden mannen die er op lopen?
quote:
Miljarden bedoel ikquote:Op maandag 6 april 2009 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed hier een klein afrondingsfoutje.
Sedan?quote:
Kom hier danquote:Op maandag 6 april 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan nog
Waarom?quote:Op maandag 6 april 2009 16:30 schreef DragonFire het volgende:
ik moet minderen met de sjans... yeah right
Omdat je niet meer single bent en je nog steeds halve afspraken hebt lopen met meiskes uit de tijd dat je single was?quote:
Heb jij dat?quote:Op maandag 6 april 2009 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je niet meer single bent en je nog steeds halve afspraken hebt lopen met meiskes uit de tijd dat je single was?
Sjans moet je zelf doen dusquote:
Yep!quote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij dat?
[..]
Sjans moet je zelf doen dus
browniesquote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar is hier?
En kook jij dan voor mij?
quote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik was trouwens voor het weekend vergeten mij trein abo. te verlengen, maar mijn babyface deed de conductrice beseffen dat een boete niet gewensd was![]()
Dus ik ga nu naar huis een kaartje halen
Oh oh, en nu?quote:
Echt geen idee. Maar dat weet ik over mijn hele relatie af en toe niet echt.quote:
Zegt dat misschien niet genoeg?quote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt geen idee. Maar dat weet ik over mijn hele relatie af en toe niet echt.
Wat danquote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt geen idee. Maar dat weet ik over mijn hele relatie af en toe niet echt.
Godver, nu heb ik trek in zo'n broodje met gerookte makreelquote:
Valt mee hoorquote:
quote:
Ik weet het echt niet en nog niet zo lang.quote:
Lijken me geen goede twijfels, zo in het begin van de relatiequote:Op maandag 6 april 2009 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het echt niet en nog niet zo lang.
*knuffel*quote:Op maandag 6 april 2009 16:57 schreef Bengeltje het volgende:
Sjans van de hele wereld. Pff, ook al zo vermoeiend. Geef mij maar alleen even mijn knuffel.
Ik weet niet in hoeverre de twijfels zitten in de relatie op zich of in mij zelf als persoon zijnde. Het is misschien meer dat ik met mezelf in de knoei zit dan iets daar buiten. Ik heb geen idee hoe ik dat moet verwoorden eigenlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijken me geen goede twijfels, zo in het begin van de relatie
Ook in stokbroodjes met tapenade enzo?quote:Op maandag 6 april 2009 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik trek in zo'n broodje met gerookte makreel
quote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ook in stokbroodjes met tapenade enzo?I'm not helping?
![]()
Jij en KF dus...quote:Op maandag 6 april 2009 16:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Brave man.. wilde haren verloren dit weekend..
?? Wat??quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je wist al dat ik je lief vind he.
Nou hup, neuken jullie 2 en achteraf wel even melden.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:19 schreef kwaakvaak het volgende:
mag ik ff 5 tellen mijn gal spugen over : [Fotoreportage] Sfeerimpressie Marathon Rotterdam
Mijn hemel... ik wist niet dat ze bij fok en blinde fotografen hadden, en ook nog eens blinde mensen op de frontpage redactie. Waarschijnlijk krijgen ze wel een hoop subsidie om die visueel gehandicapte mensen bezig te houden...
Hoe staat het nu met je lijstjes?!quote:Op maandag 6 april 2009 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou hup, neuken jullie 2 en achteraf wel even melden.
Dat slome gedoe hier
quote:Op maandag 6 april 2009 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou hup, neuken jullie 2 en achteraf wel even melden.
Dat slome gedoe hier
precies! dat dus.... en dan nog een fp admin die erbij verteld dat het een prachtige reeks is... HUH???? zelfs met mijn aaifoon maak ik betere sfeer foto's... pfff wat een drama zeg!quote:
En nog mis ik dames op segwaysquote:Op maandag 6 april 2009 17:19 schreef kwaakvaak het volgende:
mag ik ff 5 tellen mijn gal spugen over : [Fotoreportage] Sfeerimpressie Marathon Rotterdam
Mijn hemel... ik wist niet dat ze bij fok en blinde fotografen hadden, en ook nog eens blinde mensen op de frontpage redactie. Waarschijnlijk krijgen ze wel een hoop subsidie om die visueel gehandicapte mensen bezig te houden...
Hoezo gaat dat niet?quote:Op maandag 6 april 2009 17:23 schreef 907 het volgende:
[..]Maar maar maar ... euw ... dat gaat niet, laten we het zo zeggen
![]()
![]()
maar wij uhh ...
nee das een hele prestatie, de marathon uitrijden op je segwayquote:Op maandag 6 april 2009 17:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
En nog mis ik dames op segways(een bekende van me)
Een grotere prestatie dan jij denkt.quote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee das een hele prestatie, de marathon uitrijden op je segway
omdat je halverwege je accu een keertje moet wisselen?quote:Op maandag 6 april 2009 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een grotere prestatie dan jij denkt.
Die van jou? Ik weet niet of ik die nog bij de hand heb, maar hij was redelijk uitgebreidquote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef Den_Haag het volgende:
Ripley, waar blijft het lijstje nou?
Nu sporten
Bijvoorbeeld. Die 42 km blijven staan is ook erg vermoeiend.quote:Op maandag 6 april 2009 17:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
omdat je halverwege je accu een keertje moet wisselen?
De tussenstand na een aantal weken daten moet natuurlijk wel even gepubliceerd wordenquote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die van jou? Ik weet niet of ik die nog bij de hand heb, maar hij was redelijk uitgebreid
Lul dr maar overheenquote:
Zijn die lijstjes al gemaakt?quote:Op maandag 6 april 2009 17:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De tussenstand na een aantal weken daten moet natuurlijk wel even gepubliceerd worden
Je hebt toch een auto.. Hup pak dat ding en richting Limboland..quote:
Ripley houdt alles van iedereen bij! zij weet meer dan jezelf weet!quote:Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Lul dr maar overheen
[..]
Zijn die lijstjes al gemaakt?
Ik zal eens vragenquote:Op maandag 6 april 2009 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ripley houdt alles van iedereen bij! zij weet meer dan jezelf weet!
Ik had het over R ...quote:Op maandag 6 april 2009 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt toch een auto.. Hup pak dat ding en richting Limboland..
Nou ja mocht je ze tegenkomen op een foto, let me knowquote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee das een hele prestatie, de marathon uitrijden op je segway
Alohaquote:
Ze houdt helemaal niks bijquote:Op maandag 6 april 2009 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ripley houdt alles van iedereen bij! zij weet meer dan jezelf weet!
eigenlijk best wel... eindelijk weer volle vluchtenquote:
Fluimen?quote:
Ik kwam online op MSN hoor, pas later hierquote:
Dat zijn toch van die vieze roggels :Squote:
en waarom sta jij niet in mijn msn?quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kwam online op MSN hoor, pas later hier
Maar hoooiiii!!
Haha wilde net zeggen "snuit je ziet spoken"quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kwam online op MSN hoor, pas later hier
Maar hoooiiii!!
volgens mij heb je het helemaal goedquote:
Ik weet het niet, PM maar, dan voeg ik je vanavond toequote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en waarom sta jij niet in mijn msn?
Ziet ie ookquote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Haha wilde net zeggen "snuit je ziet spoken"
Dat doe ik ook hoor!quote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
komt omdat ie zijn reflectie zietquote:Op maandag 6 april 2009 18:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik voeg je vanavond toe, moet nu snel eten en met 10 min weer wegquote:
Je belt me nooitquote:Op maandag 6 april 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pm is zo overrated! telefoongesprekken!!
quote:Op maandag 6 april 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pm is zo overrated! telefoongesprekken!!
Dat dusquote:
Aah vandaar! Ook weer helder.quote:
jamaar, mijn oortje voro in de auto is kapot.. wilde vanavond nieuwe halen, dus ik ga zo! Lang leve de makro die tot 10 uur open isquote:
Dus dan ga je me weer eens bellen in de auto?quote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar, mijn oortje voro in de auto is kapot.. wilde vanavond nieuwe halen, dus ik ga zo! Lang leve de makro die tot 10 uur open is
Smoesjes.. Net als ripley de hele tijdquote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar, mijn oortje voro in de auto is kapot.. wilde vanavond nieuwe halen, dus ik ga zo! Lang leve de makro die tot 10 uur open is
Wat doe jij nou weer hier?quote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef rival het volgende:
ik vraag me af wat een bezichtiging kost in die ripley lijstjes
Dat kan ik dan wel weer eens doen ja! moet even de tussenstand van mn belminuten checken... Ik hou van bellen in de auto en in de file!quote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus dan ga je me weer eens bellen in de auto?
Je bent niet de enigequote:
Als jij mij dan belt, bel ik je wel terug, zat belminuten hierquote:Op maandag 6 april 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer eens doen ja! moet even de tussenstand van mn belminuten checken... Ik hou van bellen in de auto en in de file!
Dat is mooi.quote:Op maandag 6 april 2009 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eigenlijk best wel... eindelijk weer volle vluchten
Ik heb je nummer nietquote:
Dat van mij zit er net inquote:
Wel een erg lang voorspel dan.quote:
Ja, zaterdag belde je mij nog wakker om voor de tweede x af te zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. moet altijd zelf bellen
ik kan jou niet eens bellen... heb je nummer hahaquote:Op maandag 6 april 2009 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. moet altijd zelf bellen
Have funquote:Op maandag 6 april 2009 18:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat van mij zit er net in
Ik ga dansen!![]()
![]()
3 uur sporten op een dag
Weet je hoe vroeg enzo, ik snapte er allemaal niets meer van..quote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, zaterdag belde je mij nog wakker om voor de tweede x af te zeggen
Ik ook al nietquote:
Op wat hoofdpijn na overleefd...quote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef Murmeli het volgende:
Nouk je bent weer te erg. sportoholic
en knuffie, hoe was je eerste werkdag weer?
ik hoop beter dan de mijne, hahaha
Hihi, als ik eenmaal bezig ben blijf ik bezig haha. Maar ik kan ook heel lui zijn hoor (zaterdag bijv tot 6 uur in bed gelegenquote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef Murmeli het volgende:
Nouk je bent weer te erg. sportoholic
en knuffie, hoe was je eerste werkdag weer?
ik hoop beter dan de mijne, hahaha
Nee lieverd, om één uur 's nachts had je me al een berichtje gestuurd om af te zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg enzo, ik snapte er allemaal niets meer van..![]()
Jij editte!!quote:Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee lieverd, om één uur 's nachts had je me al een berichtje gestuurd om af te zeggenDat jij om 6 uur wakker werd van mijn smsjes ging niet echt daarover
quote:Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee lieverd, om één uur 's nachts had je me al een berichtje gestuurd om af te zeggenDat jij om 6 uur wakker werd van mijn smsjes ging niet echt daarover
Pff denk dat je net ook wat van die hoofdpijn aan mij hebt gegevenquote:Op maandag 6 april 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Op wat hoofdpijn na overleefd...
hoezo was je dag kut?
hoofdpijn...beeeh...quote:Op maandag 6 april 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Op wat hoofdpijn na overleefd...
hoezo was je dag kut?
Je mag je poetswoede op mijn huis loslaten hoorquote:Op maandag 6 april 2009 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoofdpijn...beeeh...
dag was kut omdat mn manager vervelend deed. dat wil zeggen, mn manager die gaf mij mn zin niet en ipv gewoon een weerwoord te geven klapte ik natuurlijk dicht as usual en heb me de rest van de dat kut gevoeld.
maar nu weer blij hoor, beetje lopen klooien in huis net (poetswoede is nog niet over) en nu ben ik weer blij
Weet niet waar ik met mijn hoofd zat haha.quote:
Preciesquote:Op maandag 6 april 2009 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Nou ja, het zal allemaal wel.. zo eerst maar weer eens zorgen dat ik in de auto kan bellen
Als je dan toch bezig bent mag je die van mij ook wel doen.quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je mag je poetswoede op mijn huis loslaten hoor
nee zo erg is het niet met mijn woede... hihi. eerst mn eigen huis en eer dat klaar is.....quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je mag je poetswoede op mijn huis loslaten hoor
ja dat dusquote:
Dan vraag je kwaak toch op te helpen.quote:Op maandag 6 april 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee zo erg is het niet met mijn woede... hihi. eerst mn eigen huis en eer dat klaar is.....
Doeiquote:
* tijnbrein doet een verwoede reanimatie pogingquote:
Waarom?quote:Op maandag 6 april 2009 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow heel gedoe weer met als je extra moet betalen voor essentStom gedoe!!
Ja erg he.quote:Op maandag 6 april 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als er een kwartier niet gepost is, is het nogt niet meteen dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |