quote:
Ik ben ook pseudo-student, hoor. Krijg alleen beter betaaldquote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er zijn toch ook nog studenten?
Gaat ´t weer een beetje babe?quote:Op maandag 6 april 2009 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Wij allemaal hoor![]()
En ik moet naar de sportschool, dus dat ga ik nu maar even doen. Geen zin, geen motivatie en een klote dag gehad op stage. Ik heb écht ff het gevoel dat ik even moet uithuilen, dus ik ga mama uit de klustroep trekken nu
Ja, want dan kan er kastruimte komen daar en kan ik hier eindelijk mijn kleding kwijt. Maar nu ga ik brood smeren voor morgen en douchenquote:
weet ik, maar die tref je vrij weinig vind ik.. dus ik ga vrolijk aan de slag met delen verwijderen zo..quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Een goede korst kan ook heel lekker zijn, DE
wil het daar een beetje mee lukken?quote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Nu nog even verzinnen wat ik de komende 1,5 uur ga doen. Stukje verder met mijn genealogie denk ik
Ik mag jouw pizza-stijl welquote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef DarkElf het volgende:
hier ook pizza maar ik ga alles eraf snijden wat ik niet wil eten dus meestal blijft dan alleen een binnenrondstuk over
ik ben soms echt een kleuter met eten, geen saus mag iets droogs raken als t niet de bedoeling isquote:Op maandag 6 april 2009 20:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik mag jouw pizza-stijl welIk wil ook altijd alleen dat eten wat ik het lekkerst vind
Gekookte pastaquote:Op maandag 6 april 2009 20:41 schreef DarkElf het volgende:
Ok dat maakt t wegsnijden makkelijk ; ik heb mijn pizza laten verbranden
mmm what to eat...
quote:
oh dat klinkt... ehm, comforting iddquote:Op maandag 6 april 2009 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gekookte pastaMet iets creme fraiche achtigs. En zout-heid
![]()
Mijn ultieme comfort-sad-day food. In boullion gekookte pasta met creme fraiche en maggie of aromat![]()
maggi brrrrquote:Op maandag 6 april 2009 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gekookte pastaMet iets creme fraiche achtigs. En zout-heid
![]()
Mijn ultieme comfort-sad-day food. In boullion gekookte pasta met creme fraiche en maggie of aromat![]()
Ik hou van vet, zout en smeuïgquote:Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
maggi brrrraromat brrr
![]()
hier een versie met tomatensaus & parmezaanse kaas, lekker droog
Nou zo voelt t wel jaquote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk, Lein? Heb je al dagenlang niet gedoucht of zo
Ja ga dan vlot ff douchen, stinkdier. Of was het je plan om de security guys weg te jagen met je geur? Ik ben bang dat die not impressed zijn, die kunnen ook flink naar bunzing ruikenquote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik vond haar ook al zo vreselijk! De misplaatste arrogantie is bijna zielig, maar ik toch meer voor pathetic.
Ik moet ook nog douchen trouwens, anders ben ik bang dat ik mijn collega's wegjaag.
I know maar de omstandigheden waarin ze oa zelf leven, slapen, koken etc erbij maakt t plaatje completer.quote:Op maandag 6 april 2009 22:22 schreef Den_Haag het volgende:
DE, dat is vrij standaard in het Midden-Oosten voor de Pakistani en Indiers. 2 jaar werken, 12 uur per dag en dan 2 weken vakantie.
I know. heb het allemaal gezienquote:Op maandag 6 april 2009 22:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know maar de omstandigheden waarin ze oa zelf leven, slapen, koken etc erbij maakt t plaatje completer.
Dat dacht ik dus ook al, volgens mij kan ze best zingen... alleen die houdingquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:38 schreef ColdFeet het volgende:![]()
Dat X-factorfilmpje
Het allerstomste is: ik meen te horen dat ze bepaald geen beroerde stem heeft. Maar ja, met zo'n attitude en zo'n academic piece komt dat er natuurlijk niet uit
quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:52 schreef Isabeau het volgende:
Ze is in ieder geval een pérson en not a number![]()
Goedemorgen!
Of vanmiddag een schoonheidsslaapjequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:20 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, onrustig geslapen zegmaar goed, vannacht weer een kans
Misschien na Spaansquote:
Volgens mij zou je ofwel korter dan een uur, ofwel langer dan 4 uur moeten slapen, zoiets.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:59 schreef freecell het volgende:
Japs
Powernap was het toch? Niet langer dan een half uur?
Ik merk dat ook wel, als ik overdag langer slaap dan een half uur ben ik compleet gaar.
Nope, naar Spaans geweest, boodschappies gedaan, vlees platgeslagen en net in de marinade gezet...quote:
Klopt. Even een uurtje gelegen.quote:
Onze docent is pas een paar jaar weer terug in NL. Die heeft een hoop finance dingen gedaan en behaald in de VS dus dan krijg je datquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk is dat hè.
Ik weet nog dat ze bij ons de masters hadden omgeschakeld naar Engels. En dat alle Nederlandse professoren toen ineens Engels moesten spreken. En dat eentje het toen continu had over 'with your healthy farmer's mind'![]()
Alle bomen? Nee, dat is lastigquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Appelmoes checkHet allergeen zit in de schil.
Huisstofmijt is best moeilijk met vloerbedekking en bomen kan ik niet mijden(ja, binnen blijven of zo)
Volgens mij ben ik ook allergisch voor latex (niet voor LateXquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:03 schreef Isabeau het volgende:
En als je in de zorg wilt werken zijn latex handschoenen ook moeilijk te vermijden, en een beetje veilige seks is ook wel fijn met een condoom(al zijn er latex-vrije condooms hoor, maar die vergeet ik steeds te kopen omdat ik niet van plan ben om het binnenkort te moeten gebruiken)
8 poezen in je huis, ik moet er niet aan denken. Ik heb ook altijd het gevoel dat als er veel beesten (geldt ook voor honden) in 1 ruimte zitten ze dan meer territoriumdrang oid krijgen en daardoor minder zindelijk. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik vind het vaak vies worden bij een grote groep.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:05 schreef borisz het volgende:
@Isa, dat plaatje van die poezen doet mij denken aan een nicht van mijn moeder die heeft 8 poezen rondlopen in een niet heel groot huis, oke wel drie etages maar die beesten lopen overal, nergens een nonpoes ruimte. Moet er niet aan denken.
1 of 2 is genoeg.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
nou fijn om te weten waar je dus allergisch voor bent, kan je er rekening mee gaan houden
das lastig als je ouder bent idd, ik was vroeger ook allergisch voor katten maar wij hadden er een en hem wegdoen kon echt nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat van die katten was wel onverwacht, fijn dat ik geen kat heb.
Ja, zo'n hippequote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gaan fietsen met een mondkapje nu
ja raar he?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Je kan tegen John Frieda?!Wij hebben absoluut een andere vorm van huidreactie, want als ik ergens heel heftig op reageer dan is het wel John Frieda!
Ik had daar heel erg last van in Jo'burg! Conditioner helpt, en ik had zo'n spraytje van de kapper daar dat het perfect ontwarde, zonder dat het zwaar werd. Van Goldwell. Maar ik heb dat dus echt nooit meer terug kunnen vinden in NL (en ik bedenk nu dat ik er in ZA naar had moeten zoekenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Op Guhl reageer ik ook heel heftigToni & Guy ken ik niet, CF. Had jij trouwens ook niet van dat kalkwater waardoor je haar zo stug werd? Welk produkt helpt daar nu het beste tegen?
Dit waren alleen de type 1 reactie allergenen, ik krijg nu de huidtest voor de type 3 allergenen, dus er komt ongetwijfeld nog meer bijquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:52 schreef Den_Haag het volgende:
vind het mee vallen Isa of toch erger dan verwacht?
Ik heb 'm gevonden! Het was deze denk ik. Fijn spulquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Zo, wat jammer dat je daar nu pas aan denktWondermiddeltjes moet je koesteren
Van conditioner wordt mijn haar zo idioot statisch, maar misschien gebruik ik niet de goede conditioners, dat kan ook. Ik ben een beetje huiverig geworden op het gebied van cosmetica en verzorgingsproducten, al heb ik het idee dat ik nu met de zalf die ik gebruik wel weer wat kan gaan experimenteren.
Nee dat moet er ook nog eens bijkomen, eerst pik je een scharrel van me in, en daarna ook nog m'n vriendje? Nee, dan zou de liefde écht over zijn...quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:05 schreef Isabeau het volgende:
En geen kaas hier open en bloot op de bank
nee drink ik niet idd, is niets voor mij geloof ik, of nog nooit eentje gedronken die bij mij pastquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:27 schreef ColdFeet het volgende:
DE, drink je geen trappisten? Ik drink zeer zelden pils, maar een lekker trappistje op vrijdagavond, dat lust ik wel
Corona's zijn ook lekker, ja. Ben benieuwd hoe dat is, vlees gemarineerd in bier
Even denken:quote:Op woensdag 8 april 2009 09:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is alweer zo stil hier. Hebben jullie ineens een leven?
Naar! Niet het verkeer in dus vandaagquote:Op woensdag 8 april 2009 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen!
Vanmorgen wou ik opstaan en toen viel ik weer terug in bed. Ik had het idee dat de grond onder mijn voeten weg geslagen werd. Ook nu heb ik nog afentoe het idee dat de wereld een draai extra krijgt en ik heb gisteren niet eens gedronken. Wel heb ik al een tijdje last van mijn oor. Als ik 's morgens op sta is hij verstopt. Best verrot dit.
Ik had uitgeslapenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is alweer zo stil hier. Hebben jullie ineens een leven?
Ik zit al op mijn werkquote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Naar! Niet het verkeer in dus vandaag
Juist geen leven. En beschaamd om erover te pratenquote:
Planquote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef MissHobje het volgende:
Op een grote paddestoel rood met witte stippen ??
Nee, de zesdequote:Op woensdag 8 april 2009 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Voorpret is echt héél leuk, Hobske! (soms leuker dan de reis zelf, maar dan gaat er iets mis) Geniet er van en succes met het vinden van een leuk boek(je) over Thailand.
Was dat je eerste overhead, Freecell? Is nog zo netjes geschreven haha. En ik ben niet zo'n ster in peuter en kleuterliedjesIk denk dat je daarvoor in OU moet zijn, want hier zitten geen moeders met kleine kinderen (ja jij).
Ligt er aan wat het is, maar dat is zo niet echt te zeggen. En de oplossing kan variëren van antibiotica tot fysiotherapie-oefeningen, dus ook daar valt weinig aan te raden. Maar misschien gaat het gewoon vanzelf weer weg of was dit hetquote:Op woensdag 8 april 2009 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Isa, wat kan ik er aan doen dan? Ik heb overdag geen last van mijn oor.
Super gedaan dan!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:41 schreef freecell het volgende:
Nee, de zesde
Ze zijn allemaal zo netjes
een beetje wel tochquote:Op woensdag 8 april 2009 11:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Planmaar daar zitten geen gebaren bij toch? *schrijft toch op lijstje*
Jan Huigen schrap ik bij voorbaat, haha. Beetje onhandig met kinderen van 0-4
In de maneschijn heb ik ook al, wat een nonsens-tekst, helemaal als je hem uit moet schrijven
Dacht dat jij geen leven hadquote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh shit, ik wilde ook nog een reisgids kopengaan overmorgen al weg
Nah, ik zit mailtjes te sturen en een opdracht voor volgend semester voor te bereiden... Niet echt opwindendquote:
Hun mama's wel hoop ikquote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Super gedaan dan!Alleen kunnen kinderen rond 4 jaar tegenwoordig al lezen?
Ze gingen op een betonnen stuik weg af. En dan is de kans groot dat een op hol geslagen paard niet op z'n benen kan blijven staanquote:Op woensdag 8 april 2009 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Lein, ik kan het mis hebben, maar een op hol geslagen paard lijkt mij ook te stoppen voor een betonnen muur en probeert er niet doorheen te rennen. Ze had volgens mij beter kunnen blijven zittenNou ja, komt vast wel weer goed met haar.
oh vervelend zegquote:Op woensdag 8 april 2009 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, het is niet dat ik iets speciaals nodig heb hoor DE; ik wil een tube lanette crème hebben omdat ik weer helemaal onder het eczeem zit in mijn gezicht
Volgens mij kun je het in NL ook wel zonder recept krijgen. Maar ze verkopen het alleen bij de apotheek.
kuier ze en ywquote:Op woensdag 8 april 2009 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, goede reden om zometeen even lekker naar de apotheek te kuieren, toch?
Oh, en: bedankt voor jullie kaartje!
www.bol.comquote:Op woensdag 8 april 2009 15:01 schreef MissHobje het volgende:
zo terug uit de stad, zonder gids demmit
Takke weertje ook nog pfff.
Morgen ff verder zoeken dan in de echte stad
Guess what, het spul wordt in België gefabriceerd, maar is hier niet te koopquote:Op woensdag 8 april 2009 15:01 schreef Isabeau het volgende:
CF, ik weet wel zeker dat je ook in België Lanette crème zonder recept kan krijgen. Er zit namelijk geen enkele actieve stof in.
kaasplankje een kusje op je wang tegen de brakheid (moet je maar meer slapen)
Je kan anders ook cetomacrogolzalf meenemen of een combinatie van dat met lanettequote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Guess what, het spul wordt in België gefabriceerd, maar is hier niet te koopDe apotheker gaat het nu speciaal voor mij maken
Ik neem binnenkort uit Nederland wel weer een grote tube mee, maar ik wil ook echt even wat mee naar St Petersburg, het is daar namelijk bloody koud en 't zal vast ook flnk waaien
Raar, maakt toch niet uit de je de donderdag daarvoor vrij bent???quote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Karrel, je hebt een probleemweekend uitgezocht, dat is het hemelvaartweekend. Ik keek even bij Marveld waar ik 3x ben geweest, maar dan kan je alleen van 20 mei t/m 25 mei boeken.
Wil je alleen maar vrijdag t/m zondag?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Raar, maakt toch niet uit de je de donderdag daarvoor vrij bent???
Ik vrees dat bijna elk bungalowpark woensdag t/m maandag hanteert ivm de feestdagen die er in vallen. Ander weekend uitkiezen?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vrijdag t/m Maandag Is toch een normal weekend?
We gaan met een voetbalteam en als we van donderdag tot maandag gaan is een beetje teveel van het goede. Nu kunnen mensen nog op vrijdagavond komen.
Ga naar het zwembad!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
ik ben zo lethaaaargisch vandaag1!111![]()
Oh, in het begin zat ik rechts ook te proesten, hoor. Het is echt gewenning. Eigenlijk had ik mezelf moeten aanwennen om tweezijdig te ademenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Toch leuk dat mensen blijkbaar met ademen tijdens crawl een bepaalde kant kiezen en daar dan zo aan gewend raken dat de andere kant niet meer luktIk kan het namelijk ècht niet rechts.
Heb je je regenbandjes wel ondergebonden?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef kaasplankje het volgende:
ik voel me wat brakjes vandaag, en 't is zeikweer
Topzwemmers halen ook maar aan een kant adem, maar dan leten ze er wel twee tot vier slagen of zelfs meer tussen. Thorpe haalt geloof ik maar een keer adem bij de kortste afstand.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, in het begin zat ik rechts ook te proesten, hoor. Het is echt gewenning. Eigenlijk had ik mezelf moeten aanwennen om tweezijdig te ademen
Echt welquote:Op woensdag 8 april 2009 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Ach, zo heel belangrijk is dat niet, CF. Doe wat prettig voelt tijdens het zwemmen. Je wilt neem ik aan niet alsnog een carrière als topzwemster volgen
Ik doe 4 slagen op een ademhaling, meestal. Tenzij ik echt bewust langzaam zwem.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Topzwemmers halen ook maar aan een kant adem, maar dan leten ze er wel twee tot vier slagen of zelfs meer tussen. Thorpe haalt geloof ik maar een keer adem bij de kortste afstand.
!!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga naar het zwembad!
Ik heb het links ademen geprobeerd, trouwens. Maar het ging niet echt lekker; ik moest mijn hoofdzowat uit het water tillen wilde ik geen water binnenkrijgen
ja maar ik was meer met mijn boek bezig dit keerquote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Isabeau het volgende:
DE, hou eens op met die badopmerkingen! Ik ben echt STIKjaloers(was 't lekker?
)
Vanavond ga ik met een vriendin naar Slumdog Millionaire, ik ben benieuwd
Het grappige is, aan het heeeeeele begin ging het me links veel beter af. Relatief.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, in het begin zat ik rechts ook te proesten, hoor. Het is echt gewenning. Eigenlijk had ik mezelf moeten aanwennen om tweezijdig te ademen
Vanavond ga ik de tweede zoenscene oefenen, repetitie van morgen is naar vandaag verschoven.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die Mel Gibson film werkelijk waar walgelijk
En je mag vanavond ook wel mee hoor
Niet klagen, jij zoent tenminste nogquote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich best wel fail dat ik de afgelopen maanden alleen met vrouwen heb gezoend op toneel.
Misschien moeten we samen oefenen, voordat we het verleren.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet klagen, jij zoent tenminste nog
Ik vind de tekstvariant al naar genoeg, eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 17:40 schreef Isabeau het volgende:
CF, The Passion is een film waarin de marteling van een mens centraal staat. Tofheid troef(niet dus, niet gaan kijken, je hebt geen film nodig om je een voorstelling te maken van de laatste dagen voor de kruiziging)
Goed planquote:Op woensdag 8 april 2009 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien moeten we samen oefenen, voordat we het verleren.
Het boek was beterquote:Op woensdag 8 april 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de tekstvariant al naar genoeg, eigenlijk
Hah! Ik twijfelde en koos verkeerdquote:Op woensdag 8 april 2009 17:41 schreef DarkElf het volgende:
"je hebt geen film nodig om je een voorstelling te maken van de laatste dagen voor de kruisiging"
dat dus.(met s)
Ken je Natalie Portman en Elmo? The elephant & the princess?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Mijn 'ik wil vrolijk worden' clipje is van youtube af wegens copyright blah blah![]()
(niet dat ik vrolijk moet worden, maar het was zooooo'n lief clipje op So happy together van The Turtles)
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ken je Natalie Portman en Elmo? The elephant & the princess?
ohquote:Op woensdag 8 april 2009 18:49 schreef DarkElf het volgende:
ik keek tv, zag de reclame van Koopmans over pannekoeken, had het met de mr over pannekoeken en nu gaan we , ipv vis , pannekoeken eten
superleukquote:Op woensdag 8 april 2009 16:46 schreef kres het volgende:![]()
Sc gaat niet echt snel de laatste tijd..
Heeft iedereen het beetje leuk ?
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Lein, ter informatie: ik ben aan het patchen en dat gaat nog héél lang duren
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt miserabel, DHSterkte. Vanavond vroeg naar bed?
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind van die Sesamstraatfilmpjes nog steeds 'Nasty Dan' van Johnny Cash het aller-allergrappigst
Ja wel tof! Alleen echt een zootje en ik ben het alweer een beetje zat (de afwerking/hoe het geverfd is..) dus ik ga binnenkort weer even klussenquote:
In de herhaling maar weerquote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok. Ben ik de enige die het drie dubbel dik KUT vind dat je youtube clipjes niet meer in een nieuw tabblad kan openen?
first time right volgende keer?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja wel tof! Alleen echt een zootje en ik ben het alweer een beetje zat (de afwerking/hoe het geverfd is..) dus ik ga binnenkort weer even klussen
Ok. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
als je m nog een keer aanklikt opent ie in een nieuw venster toch?
veel plezier dan met schilderenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:06 schreef P.F het volgende:
Nee ik had gewoon geen zin om ALLES te verven in een keer. Dus het moet nog gedaan worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind een patch van 849 MB geen patch meer hoor, LeinEn ik heb hulp nodig van een GM *zucht* ik kom er zelf gewoon niet uit, mijn tekst staat over elkaar heen en ik weet niet hoe ik dat weg krijg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Slumdog MillionairePrachtige film! Mooie raamvertelling in een raamvertelling en goede flash backs en een goed verhaal.
Maar....en dat is een vraag alleen voor de mensen die de film al hebben gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang het maar een leuke film was toch?
Waar? Links onder in je scherm? Want dan moet je ff klieren met je muis, dan kan je een van die vesters verslepenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een patch van 849 MB geen patch meer hoor, LeinEn ik heb hulp nodig van een GM *zucht* ik kom er zelf gewoon niet uit, mijn tekst staat over elkaar heen en ik weet niet hoe ik dat weg krijg.
Het ziet er allemaal heel anders uit dan vroegah en ik kan niet tegen verandering whèèèquote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Waar? Links onder in je scherm? Want dan moet je ff klieren met je muis, dan kan je een van die vesters verslepenBoven het vakje met die tekst
quote:Mercedes-Benz asked that its logos be removed in scenes taking place in the slums. The company, according to Danny Boyle, did not want to be associated with the poverty-stricken area, fearing that that might taint its image.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Maar....en dat is een vraag alleen voor de mensen die de film al hebben gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
denk dat dat bericht weer een hoax isquote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]typisch, ik associeer mercedes nu al met tokkies, criminelen en taxi's
Waarschijnlijk, de emblemen waren gewoon goed zichtbaar.quote:
"Mijn fitnessleeftijd is nu 29 jaar." kan iemand mij vertellen waar dat op slaatquote:Op donderdag 9 april 2009 00:23 schreef golfer het volgende:
Nog even de Wii-fitnesstest gedaan. Ik ga er steeds meer op vooruit. Mijn fitnessleeftijd is nu 29 jaar.
De morgenstond heeft goud in de mond. Fijn heh!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:07 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!![]()
Mooi dat het beter gaat DH. Ik wilde dat ik 8,5 uur had gehad vandaag![]()
Gisteren om 23:30 laatste mensen weg, tegen 00:15 in bed en vanmorgen om 6:30 besloot de kleine dat we genoeg slaap hadden gehad
half vijf pas, lekkere tijdquote:Op donderdag 9 april 2009 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
DE ik duim gewoon voor je. Hoe laat heb je die afspraak? ik hoop dat het storm in een glas water was!
daar zijn ze tenslotte voor. Voorpret, vergeten en meenemen zodat je t weer opnieuw kan opzoekenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
Nog niet echt. Nou ja, de Hermitage, natuurlijk! En een beetje die paleizen langskuieren, en die grote basiliek... In het vliegtuig even de reisgids bestuderen
Dat kan je zelf toch ook wel?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef Bluezz het volgende:
Wie komt mijn collega even dichtslaan, my god zeg
Daar klopt niets van, ik heb toch een kwakkelwinter achter de rugquote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ven-heel-gezond.html
niets bijzonders, peper, zout en vers geraspte nootmuskaatquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker! Wat doe jij door je broccolisoepje, aan kruiden/specerijen?
kool ruikt idd sowieso niet lekker maar als je eerst een ui fruit met knoflook bijv heb je al die lucht hangen, dan kan je een hoop hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik maakte weleens bloemkoolsoep, maar dat ruikt dus echt superviesMoest een berg currypasta bij om die koollucht weg te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |