quote:
Op zondag 2 oktober 2011 10:33 schreef FrankV34 het volgende:[..]
Nou voor de hoeren moest men maar enkele km verderop naar het bordeel gaan. Het was not done dat er vrouwen voor betaalde sex binnen kwamen. Het betreft een hotel met een bepaalde uitstraling en klasse.
Maar goed volgens mij was het ook een stuk schijnheiligheid...
Vd Valk m/hotels zijn toch wel het toppunt ervan. Schijnheilig als de pest.
Toen ik nog voor de helpdesk werkte maakte ik ook wel bijzondere dingen mee. Vaak spraakverwarringen, aan de stem niet herkennen of mensen man of vrouw zijn. En soms mensen die dingen iets te letterlijk opnamen..
Gevalletje was, dat ik een keer een jonge dame vroeg in de morgen aan de lijn kreeg die wat problemen had met het versturen van E-mail vanaf haar laptop. Ze was op zich keurig voorbereid, want ze had al een heel verhaal met stappen doorgelopen, maar ze kwam er niet. Na 5 minuten aan uitleg. Ik had niet het idee dat ik helemaal een leek aan de telefoon had. Toch even het woord overgenomen en gezegd dat ik er dan wel even met haar samen er naar wil gaan kijken. Vervolgens zegt ze:
"Ohw, eh. Vind je het erg als ik wat aandoe". Waarop ik dom antwoord: Eh, hoezo

Zij: "Nou ik zit er wat schaars gekleed bij en als je mee gaat kijken via de webcam, dan moet ik me toch echt effe omkleden"
Ik:

Daarna maar vriendelijk uitgelegd dat het ook wel zonder beeld kon..
[ Bericht 24% gewijzigd door Mr.Noodle op 02-10-2011 12:39:45 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...