Win-win. Tokio Hotel kan niet slechter worden dan nu, en dan zijn we in ieder geval van die solobagger van Jantje S. verlost.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik zie het al voor me.Jan stort in een diepe depressie en sluit zich later aan bij Tokio Hotel.
Da's waar.... dan zal zijn piemel wel groter zijnquote:
Die dwerg? Nah.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar.... dan zal zijn piemel wel groter zijn
Nou en of. Veel meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk dat Jan meer geld heeft.
Wat een Telegraaf-artikel op de FP.quote:Het sprookje tussen Yolanthe en Jan Smit lijkt over en uit. Yolanthe heeft het helemaal gehad met volkszangers, en wil nu gaan voor een echte man. De mooie Yolanthe is namelijk gesignaleerd met niemand minder dan Wesley Sneijder.
De actrice, die afgelopen zaterdag nog blij vertelde verliefd te zijn op de Noren en hen derhalve twaalf punten gaf, is het hele weekend met de pas gescheiden voetballer opgetrokken. Zonder Jan aan haar zijde is Yolanthe tot in de kleinste uurtjes wezen stappen in een Amsterdams café.
Yolanthe zou 'als een blok' zijn gevallen voor de speler van Real Madrid. De Volendammer moet waarschijnlijk alle hoop laten varen. "Yolanthe lijkt haar pleziertjes steeds vaker buiten de deur te zoeken", aldus Shownieuws.
Met dank aan Djeez voor deze submit
Scheelt niet veel: http://carriere.blog.nl/a(...)zingen-toontje-hoger vs http://www.quotenet.nl/biz/top_11_de_rijkste_voetballers.php en zeker na de scheiding van Sneijder...quote:
Als ik het geld had zou het me dus geen ruk uit maken als het om Yolanthe ging.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een golddigger pur sang he, tering hè.
Mij wel hoor. Gesteld dat ik met Yolanthe ging zou ik wel zorgen dat ik mijn vermogen ergens in een trustfonds op de Kanaaleilanden zou parkerenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik het geld had zou het me dus geen ruk uit maken als het om Yolanthe ging.
Nou ik vind Yolanthe en Wesley beter bij elkaar passen. Jan is een normale nette jongen, Wesley is een achterbuurter, en Yolanthe ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Jane het volgende:
Ben ik nou de enige die Yolanthe en Jan wel bij elkaar vind passen?
en Wesley S.... sjeeeee, wat moet je ermee?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef DrDentz het volgende:
En die arme Jan zit nu in een kitscherig huis helemaal ingericht door die koekteef.
En Wesley draait zijn cdsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef bluebirdie het volgende:
laten we wel eerlijk wezen Jan Smit is een gewoon een saaie mommysboy die ook nog eens de kutste muziekgenre van heel de wereld zingt: schlager
Ik kende deze nog nietquote:Op maandag 20 april 2009 08:04 schreef cobain1994 het volgende:
Hier een filmpje van een getuige...(breaking news)
Er zijn toch wel veiligere plekken om je geld te droppen dan Kanaleneiland lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mij wel hoor. Gesteld dat ik met Yolanthe ging zou ik wel zorgen dat ik mijn vermogen ergens in een trustfonds op de Kanaaleilanden zou parkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |