abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2009 @ 18:39:01 #276
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67837339
fortunahome heeft inmiddels weer een berichtje geplaatst waarvan dit het belangrijkste nieuws is
quote:
Zo gaan er redelijk bevestigde geruchten dat Hans Erkens Jo Abelshausen en Sjra phillipen vandaag (woensdag) zou hebben overgehaald nog eenmaal naar de fusieclub te willen luisteren c.q. te participeren. Op basis van ons volledig onbekende redenen lijken Jo en Sjra hier mee ingestemd te hebben. Dat ze hier richting TOF en de eigen achterban geen schoonheidsprijs mee winnen mag duidelijk zijn, maar schoonheid is niet wat telt. Ouderwets geld graaien wel.

Olaf van Eijndhoven heeft inmiddels zijn eigen zetel en die van zijn RvC leden als extra drukmiddel op de weegschaal erbij gegooid. Als de fusie er niet komt laten zij Roda JC vallen en stappen ze als RvC lid op.

Het zal echter voor die mannen nog geen gemakkelijke discussie worden want met een dikke zes miljoen euro begroting minder, een stichting Roda Jc die niet heeft getekend, sponsors die niet willen instappen en met een volledig mislukte start van Sporting limburg is die gezonde fusie-vereniging er nog niet zo snel.

Vandaag zal de stuurgroep om 19.30 vergaderen. Rond de klok van 22.00 verwachten we in het snelste geval meer nieuws. In de komende 24 uur wordt dan ook met spanning uitgekeken wat het gaat worden. Wordt het toch de nu al geflopte Sporting Soap of een grote "Mea Culpa" show, waarna het grote publiek met "pek en veren" de schuldigen mag straffen?

TOF kijkt met verbazing toe. Men is begonnen aan de voorbereidingen om de BVO zelfstandig gezond verder te kunnen laten gaan. Wat TOF echter minimaal nodig heeft is een gesprek met de bestuursleden over hoe de financiele vlag er nu bijhangt. Iets wat ze al weken vragen en waar nog steeds het antwoord niet van gegeven is..sja..waarom geven mensen normaal gesproken ook alweer geen inzage in hun boeken??? Vandaag heeft commissarois Jo Abelshausen de geplande afspraak met TOF gecanceld. Bronnen rondom Erkens geven aan dat de reden hiervan is dat Jo goed beslagen bij de stuurgroep wilt komen..
pi_67837654
Nu de provincie ook niet mee doet is toch wel het enige en laatste argument voor de fusie ook verdwenen.

Hoe kunnen de tegenstanders nu nog worden verweten dat zij alleen op basis van emotionele gronden de discussie voeren. Als de fusieclub wordt doorgezet is dat puur en alleen om het gezichtsverlies van een aantal personen te voorkomen. Het is één grote luchtfietserij geworden met allerlei aannames die bij voorbaat al niet waar gemaakt kunnen worden. De wereld is zelfs omgekeerd, een doorgang van de fusie kan alleen worden toegeschreven aan pure emotie bij een aantal direct betrokkene, rationele gronden zijn er niet meer..

Ongeacht of Roda en Fortuna steuntrekkers zijn oid, de fusieclub zal niks geen meerwaarde hebben dan dat Roda nu heeft. Tenzij er echt nog een machtige inkomstenbron komt, anders heeft de fusie werkelijk geen ene toegevoegde waarde.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 8 april 2009 @ 18:57:24 #278
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67837882
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:50 schreef Staanplaats het volgende:
Als de fusieclub wordt doorgezet is dat puur en alleen om het gezichtsverlies van een aantal personen te voorkomen.
Zo is het en ondanks dat sluit ik niet uit dat het toch doorgaat.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 8 april 2009 @ 20:04:31 #279
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67840094
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Zo is het en ondanks dat sluit ik niet uit dat het toch doorgaat.
Olaf vertrouw ik voor de dooie meter niet! Word dat die Brabander aftaait bij onze club en we zijn soaps achter ons kunnen laten!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67840646
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:58 schreef Oproerkraaier het volgende:
Laat de Limburgse clubs anders maar eens mooi orde op zaken stellen (financieel), eventueel in het amateurvoetbal, zodat ze later opnieuw serieus aan betaald voetbal kunnen beginnen waar we ons niet voor hoeven schamen. Ik vraag me af hoe het zit met deze corrupte zooi rond Sporting Limburg. Alle besturen lijken corrupt en totaal niet commercieel bezig te zijn. Helaas geldt dat nu ook al voor MVV

Op deze manier krijgt de provincie en het voetbal in Limburg alleen maar een slechte naam.
MVV hangt traditioneel van corruptie en SS-geld aan elkaar.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67840839
Op dit moment voel ik mij hetzelfde als ruim 9 jaar geleden op een koude avond in Arnhem. Achter de goal zie ik in de sudden death een schot van Zafarin naar de kruising zeilen. Gaat hij erin dan is het feest en hebben we voorgoed gewonnen. Gaat hij mis, dan gaat ook dit mis...alleen gaat dit in extreme slow motion.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  woensdag 8 april 2009 @ 20:28:27 #282
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67840958
de slow motion komt me de strot uit, al maaaaaanden
zit een beetje nerveus hele tijd te zeilen tussen pc en tv. Dalijk maar even wat CL kijken voor een beetje afleiding
  woensdag 8 april 2009 @ 20:30:33 #283
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67841030
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef planethugo het volgende:
zit een beetje nerveus hele tijd te zeilen tussen pc en tv. Dalijk maar even wat CL kijken voor een beetje afleiding
Ja en ik zou dan eigenlijk mijn laptop af moeten sluiten, maar dan word ik helemaal gek van de zenuwen .
  woensdag 8 april 2009 @ 20:37:02 #284
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67841289
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef planethugo het volgende:
pi_67841666
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja en ik zou dan eigenlijk mijn laptop af moeten sluiten, maar dan word ik helemaal gek van de zenuwen .
F5-duim
  woensdag 8 april 2009 @ 20:46:50 #286
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67841758
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef iehlaak het volgende:

[..]

F5-duim
Precies. We weten dat die figuren nu aan het vergaderen zijn en je zou verwachten dat ze de stekker eruit trekken. Eigenlijk kan dat niet anders, maar ik zie ze nog wel een kunstje flikken.
pi_67843787
Ik blijf ook maar op F5 drukken op 4 sites:

L1
FortunaHome
Rodajcfans
Limburger

Ik word helemaal gek van deze situatie. Die 2 opa's bij ons beloven gister met ons (TOF) in zee te gaan en vervolgens zeggen ze doodleuk een gemaakte afspraak om te praten vanmiddag af... komt dan nu het zoveelste konijn dat onder de tafel zit uit die hoge hoed.

We hebben al een paar konijnen vakkundig afgemaakt, die laatste lukt ook nog wel.

Dan mogen jullie kerkraadse vriendjes ons op de knieen bedanken.
  woensdag 8 april 2009 @ 21:37:33 #288
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67843921
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef FortunaHome het volgende:
Ik blijf ook maar op F5 drukken op 4 sites:

L1
FortunaHome
Rodajcfans
Limburger

Ik word helemaal gek van deze situatie. Die 2 opa's bij ons beloven gister met ons (TOF) in zee te gaan en vervolgens zeggen ze doodleuk een gemaakte afspraak om te praten vanmiddag af... komt dan nu het zoveelste konijn dat onder de tafel zit uit die hoge hoed.

We hebben al een paar konijnen vakkundig afgemaakt, die laatste lukt ook nog wel.

De prioriteit van Jo en Sjra ligt bij een fusie, dat is hun nr. 1 Keuze anders waren ze al in zee gegaan met TOF, TOF is 2e keus, als er vanaaf nog een oplossing is dan rekken ze het wel weer. Als ze na morgen in zee gaan met TOF en de provincie komt over een maand toch met 8 miljoen laten ze TOF ook weer vallen.

Teveel fortuna supporters hebben teveel vertrouwen in die 2, het zijn 2 sluwe vossen.
pi_67844054
De situatie is drastisch veranderd. Je kunt dit niet meer de beste keuze noemen nu.
Het blijft voor hen echter een moeilijke keuze, ze willen hun centjes terug.
  woensdag 8 april 2009 @ 21:41:46 #290
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_67844088
Dan weer wel, dan weer niet. Wat een gedoe allemaal
  woensdag 8 april 2009 @ 21:46:11 #291
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67844281
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:40 schreef FortunaHome het volgende:
De situatie is drastisch veranderd. Je kunt dit niet meer de beste keuze noemen nu.
Het blijft voor hen echter een moeilijke keuze, ze willen hun centjes terug.
TOF was de beste keuze 2 weken geleden al, op het moment dat ze onder de 20 miljoen budget zaten is TOF de beste keuze, maar dat heeft de heren toen ook niet tegengehouden, ik roep al tijden dat ze zelfs met een budget van 50 euro en 10 miljoen schuld nog kiezen voor een fusie.

Ik hoop het niet, maar ik heb er een hard hoofd in.
  woensdag 8 april 2009 @ 21:50:30 #292
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67844459
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef VatosLoco het volgende:

ik roep al tijden dat ze zelfs met een budget van 50 euro en 10 miljoen schuld nog kiezen voor een fusie.
Het gaat inderdaad allang niet meer om het budget, om 'topvoetbal' in Limburg (Arie de Zeeuw met zijn Europa Cupfinales ), het gaat om prestige. Een aantal grote ego's zal door het stof moeten en dat verrekken ze vooralsnog.
  woensdag 8 april 2009 @ 22:02:57 #293
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67844968
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef FortunaHome het volgende:
Eerst heb je het gebedel vanuit Sittard dat de Stichting Roda JC haar beslissing moet heroverwegen, gebeurt dat moeten we jullie op de knieën bedanken?

Dacht 't niet!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 8 april 2009 @ 22:05:14 #294
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67845111
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:02 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Eerst heb je het gebedel vanuit Sittard dat de Stichting Roda JC haar beslissing moet heroverwegen, gebeurt dat moeten we jullie op de knieën bedanken?

Dacht 't niet!
Laten we nog even wachten met het afzeiken van elkaar, als alles goed gaat kunnen we daar de komende jaren weer mee doorgaan. Eerst moet Sporting definitief verslagen worden.
pi_67845507
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Laten we nog even wachten met het afzeiken van elkaar, als alles goed gaat kunnen we daar de komende jaren weer mee doorgaan. Eerst moet Sporting definitief verslagen worden.
Precies. Als dit allemaal voorbij is kunnen we het hopelijk vieren met een heerlijke matpartij bij derby.
  woensdag 8 april 2009 @ 22:17:44 #296
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67845694
de 'heren' hebben blijkbaar genoeg te vergaderen.... normale mensen zouden allang klaar zijn en het luchtkasteel laten crashen
pi_67845718
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:12 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Precies. Als dit allemaal voorbij is kunnen we het hopelijk vieren met een heerlijke matpartij bij derby.
Zoveel vertrouwen in een degradatie ?
  woensdag 8 april 2009 @ 22:21:04 #298
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67845836
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:17 schreef planethugo het volgende:
de 'heren' hebben blijkbaar genoeg te vergaderen.... normale mensen zouden allang klaar zijn en het luchtkasteel laten crashen
Ze halen vast weer een of andere streek uit. Wie weet overleggen ze met Leon Melchior en de weduwe Rost van Tonningen om Sporting te sponsoren.
  woensdag 8 april 2009 @ 22:22:05 #299
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67845872
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Zoveel vertrouwen in een degradatie ?
Als daarbij hoort dat Roda blijft bestaan en de gekken die achter deze fusie zitten heel snel uit het PLS verdwijnen teken ik daarvoor.
pi_67852050
Fusie definitief afgeblazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')