Ja heb er altijd al mn films mee gebrand.. maar mn Mac slikt deze dingen nietquote:Op maandag 6 april 2009 13:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn deze een beetje goed voor DVD's/games?
Nee, is daar iets spannends te doen danquote:
Ok, ik wacht tot het einde van de dag voor je, niet hoger geboden, dan krijg je ze morgen opgestuurd!quote:
Daar woon ikquote:Op maandag 6 april 2009 13:39 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Nee, is daar iets spannends te doen dan?
Wel in Utrecht gemiddeld 3x per week...
quote:Op maandag 6 april 2009 13:40 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Ok, ik wacht tot het einde van de dag voor je, niet hoger geboden, dan krijg je ze morgen opgestuurd!
Als je de vrouw op je plaatje was geweest had ik ze persoonlijk komen brengenquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 13:41 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Als je de vrouw op je plaatje was geweest had ik ze persoonlijk komen brengen
Omdat dit maar ¤0,25 hoger is dan het bod van Rudedeltadude, heeft hij nog de voorkeur bij mij...quote:Op maandag 6 april 2009 13:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Voor 6 wil ik ze wel ophalen op het station in Utrecht...
Voor 6,01 op station Nijmegen.quote:Op maandag 6 april 2009 14:09 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Omdat dit maar ¤0,25 hoger is dan het bod van Rudedeltadude, heeft hij nog de voorkeur bij mij...
ga je gezellig shoppen hier met je vriendin.quote:Op maandag 6 april 2009 14:23 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Wat moet ik nou op NijmegenIk kom nog niet eens in de buurt daar
Die ik niet hebquote:Op maandag 6 april 2009 14:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ga je gezellig shoppen hier met je vriendin.
18 euro incl.quote:
waar dan?quote:Op maandag 6 april 2009 17:46 schreef appelsjap het volgende:
In nijmegen heb je voor 20 euro 100 dvd's
platinum?quote:Op maandag 6 april 2009 18:02 schreef appelsjap het volgende:
op de markt tegenover de dixons, op zaterdag.
tsss.quote:Op maandag 6 april 2009 17:46 schreef appelsjap het volgende:
In nijmegen heb je voor 20 euro 100 dvd'sook platinum.
Ja platinum, ik weet niet zeker of het nou precies 20 euro was, maar wel zo rond. Ik koop daar altijd 50 platinums voor 12 euro.quote:
Sozzquote:Op maandag 6 april 2009 18:10 schreef DSonnema het volgende:
[..]
tsss.nu verkracht je gewoon mn topic
bedankt voor de infoquote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja platinum, ik weet niet zeker of het nou precies 20 euro was, maar wel zo rond. Ik koop daar altijd 50 platinums voor 12 euro.
[..]
Sozz
Er zijn er twee, eentje if focking duur, de ander goedkoop. als de een te duur is moet je net zo lang lopen tot je de goedkope tegenkomt.quote:
haha ja ik ben t ff helemaal kwijt wat die Nijmegenaren nu willenquote:Op maandag 6 april 2009 18:56 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
Mochten de andere mensen afhaken, ik bied de vraagprijs dus 12,50 inclusief verzenden.
Ik bied dan wel 10 exclusief in dat geval. Dan haal ik m op in utrecht.quote:Op maandag 6 april 2009 18:56 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
Mochte\n de andere mensen afhaken, ik bied de vraagprijs dus 12,50 inclusief verzenden.
Lekker joh die DVD's die de hele dag in de zon liggen te bakken en alles wat niet verkocht wordt.quote:Op maandag 6 april 2009 18:02 schreef appelsjap het volgende:
op de markt tegenover de dixons, op zaterdag.
Wat een kut noob ben je toch ookquote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lekker joh die DVD's die de hele dag in de zon liggen te bakken en alles wat niet verkocht wordt.
Nee dan krijg je echt veel goede DVD's voor dat geld
Wat een kansloos kut kneusje ben je toch ookquote:
18 euro gaat door voor mij.quote:Op maandag 6 april 2009 22:35 schreef DSonnema het volgende:
@ Bieders: Wie van jullie heeft nog een serieus bod staan? Of gaan jullie die dvd's in Nijmegen halen?
Tot 12 uur is de tijd om jou ¤20 te overbieden.. zo niet dan ontvang je PM rond die tijd!quote:
Mja heb een PM verstuurd al naar NEC Nijmegen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef appelsjap het volgende:
Kut ik wilde net 25 euro bieden, te laat
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Mja heb een PM verstuurd al naar NEC Nijmegen.
Mocht hij toch nog afhaken, dan kom ik terug bij jou!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |