Jaquote:Op maandag 6 april 2009 13:33 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Van die gierige dombo zeker, dat dacht ik ook
Dan moet je idd gewoon op je strepen gaan staan!quote:Op maandag 6 april 2009 13:42 schreef celc1us het volgende:
Ik heb nog gecheckt met Canon en dode pixels valt onder de garantie. Maar nogmaals, ik heb wel het recht om de camera terug te sturen en mijn geld retour te krijgen.
Maar reacties blijven uit en ik wacht geduldig af.
Link.quote:
Terechte klacht!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef celc1us het volgende:
Zo, me geld is terug. Vorige week! Na duizend mailtjes en vele beloftes van hun kant.
Ze hadden het geld teruggestort naar me zogenaamde Ideal rekening! En het koste me weer 50 cent om het geld op te nemen.
Wat een klote winkel...
30, dacht ik.quote:Op maandag 6 april 2009 14:01 schreef DoctorB het volgende:
jammer. Net te laat. Omdat je hem online gekocht hebt geldt de wet koop op afstand. Daarin staat dat binnen 7 dagen van de koop af mag zien, zonder opgaaf van reden.
kijkshop/bcc is niet echt een internetwinkel. En had een Canon gekocht. Denk eigenlijk ook niet dat kijkshop of bcc zo moeilijk zullen doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:44 schreef wise het volgende:
moet je maar geen minolta kopen bij de kijkshop/bcc
Geld opnemen kost geld? Wat voor een kut bank heb je dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef celc1us het volgende:
Zo, me geld is terug. Vorige week! Na duizend mailtjes en vele beloftes van hun kant.
Ze hadden het geld teruggestort naar me zogenaamde Ideal rekening! En het koste me weer 50 cent om het geld op te nemen.
Wat een klote winkel...
Die lullo's hebben het dus niet naar me bankrekening overgemaakt, maar naar zo'n zogenaamde Multi safe pay account! Soort van Paypal zeg maar, waar ik nog eerst voor moest aanmelden...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geld opnemen kost geld? Wat voor een kut bank heb je dan?
Wel mooi dat je (uiteindelijk) je geld terug hebt gekregen natuurlijk.
Met wie ben je in zee gegaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:57 schreef celc1us het volgende:
[..]
Die lullo's hebben het dus niet naar me bankrekening overgemaakt, maar naar zo'n zogenaamde Multi safe pay account! Soort van Paypal zeg maar, waar ik nog eerst voor moest aanmelden...![]()
Wilt er niemand weten met wie ik in zee was gegaan?
Het was dus geen stip ofzo he, maar meer een streep van een mm. Elke keer als je een foto neemt, gaan je ogen automatisch naar dat irritante gedeelte. En het valt sowieso onder garantie.quote:
Met wie ben je nou in zee gegaan?!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef celc1us het volgende:
[..]
Het was dus geen stip ofzo he, maar meer een streep van een mm. Elke keer als je een foto neemt, gaan je ogen automatisch naar dat irritante gedeelte. En het valt sowieso onder garantie.
Heel lang geleden verkochten ze btw wel gsm's.
Als ik tijd heb ga ik nog wel een paar reviews schrijven over dit vaag bedrijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |