Van Bommel die Messi onderschoffeltquote:Op woensdag 8 april 2009 15:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Verwacht er niet veel van had ook veel liever bayeren - barca gezien deze teams staan al zo vaak tegen elkaar
Vorige ontmoetingen mondden uit in een schaakwedstrijd.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Liverpool heeft inderdaad geen historie nee....
En over het aantal doelpunten valt ook helemaal niks te zeggen.. Of ga je me nu feiten laten zien waaruit blijkt dat er in de wedstrijden van Barca en Bayern meer wordt gescoord dan in de wedstrijden van Chelsea en Liverpool?
En vorige 2 jaar hebben we liverpool - chelsea ook al gezien dus ik wil ook wel eens wat andersquote:Op woensdag 8 april 2009 15:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vorige ontmoetingen mondden uit in een schaakwedstrijd.
De kans daarop is bij Bayern tegen Barcelona veel minder.
Koop je een stream bij Sport 1quote:Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En vorige 2 jaar hebben we liverpool - chelsea ook al gezien dus ik wil ook wel eens wat anders
Betere keus van de NOS zou zijn geweest om Barcelona - Bayern uit te zenden. De kans is er dat Barcelona het al in Camp Nou beslist.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En vorige 2 jaar hebben we liverpool - chelsea ook al gezien dus ik wil ook wel eens wat anders
Heb je best kans van. Hopelijk stelt Benitez hem dan ook niet op.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
Hopen dat riise niet weer een eigen doelpunt gaat maken in de laatste minuut (in het vorige seizoen) dat vond ik zo erg![]()
Riise is ook ondertussen weg bij Liverpoolquote:Op woensdag 8 april 2009 18:04 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Heb je best kans van. Hopelijk stelt Benitez hem dan ook niet op.
Speelt nu toch bij As Roma ?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:46 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Riise is ook ondertussen weg bij Liverpool
JAA !!!?!?!?quote:
serieusquote:
jepquote:
de editie van Twente is mooierquote:
Twente is een mooie club, maar als ze ergens goed in zijn, dan is het het verkrachten van YNWA...quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twente is een mooie club, maar als ze ergens goed in zijn, dan is het het verkrachten van YNWA...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |