Inderdaad. Al is KinkFM ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 6 april 2009 16:43 schreef DrowningMan het volgende:
ik hoorde dat Kinkfm schijnt mee te dingen naar de vrijgekomen frequentie na het verdwijnen van Arrow(overigens ook bagger, altijd hetzelfde liedje)
maar als Kinkfm op de landelijke radio zou komen...voor mij geen 3fm meer
Hoi.quote:Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef Brennel het volgende:
Goh, wat een vrolijke lentesfeer hangt er toch in dit topicgezellig!
loLquote:Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef Brennel het volgende:
Ja, of gewoon iets over chickies mompelen over een hopsasa-beat. Zorgen dat je bij Giel Beelen wordt uitgenodigd en hoppaa. Voor je weet ben je MEGAHIT!!!!quote:Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik ook maar crappy muziek ga maken, word ik serious talent, verdien ik me scheel (buma in m'n zak, je weet toch)
Kan ik daarna normale muziek maken
Idd jaquote:Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef Brennel het volgende:
En het liefst ook nog per ongeluk bij Z-Factor de studio binnenwandelen. Dan is succes 100% verzekerd!quote:Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, of gewoon iets over chickies mompelen over een hopsasa-beat. Zorgen dat je bij Giel Beelen wordt uitgenodigd en hoppaa. Voor je weet ben je MEGAHIT!!!!
Jij kunt gewoon van die kaartmuziek als basis gebruiken, dan zet ik er wel ff een wat zwaardere beat onder.quote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie een gat in de markt Cos![]()
Ja soms moeten we even alle frustratie eruit gooine, kunnen we er weer een weekje tegenaan met alleen maar reacties als ze leuke muziek draaien (helaas neemt het topicaantal dan niet zo snel meer toe)
T'is maandag, lekker weer, eind van de dag, iedereen wil naar huis
Ja maar ik wil niet dat m'n auto met dat soort crap geassocieerd wordtquote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon van die kaartmuziek als basis gebruiken, dan zet ik er wel ff een wat zwaardere beat onder.
En een vette auto voor in de clip hebben we al.
Hoeft niet, die heb ik virtueel, de 606 en 909 ookquote:Op maandag 6 april 2009 16:58 schreef SilentChaos het volgende:
Maar stof je Roland 808 maar af hoor Cos
Dacht je?quote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het liefst ook nog per ongeluk bij Z-Factor de studio binnenwandelen. Dan is succes 100% verzekerd!
Mwah, hun 2 minutes of fame hebben ze dan wel weer gehadquote:Op maandag 6 april 2009 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dacht je?
Waar is Jamai, waar is Raffaëla? Binnenkort raakt Nikki ook in de vergetelheid, let maar op.
Ik had er ooit nog eens eentje geleend van een 14 jarig jochie en dacht deze wel even voor weinig van 'm te kunnen kopen. Jammer dat zijn vader wel de waarde van dat ding wistquote:Op maandag 6 april 2009 17:07 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ze ook allemaal virtueel inderdaad
De hardware versie van de 808 is echt onbetaalbaar tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |