Kwaliteitszender hè, dat 3FMquote:Op maandag 6 april 2009 16:21 schreef cosmick het volgende:
Wat een ongelooooofelijke bagger is dit.
Overdag is het niet veel soeps nee.. na tienen wordt het doorgaans nog wel interessant. Alleen jammer dat de coole plaatjes wel weer afgewisseld moeten worden met die eeuwige schijthits.quote:
Nou, daar flikkert nummer 3 van z'n sokkel.quote:Op maandag 6 april 2009 16:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik wel ooit 's gedownload. * Duikt weg *.
Logisch. Concurrentiestrijd.quote:Op maandag 6 april 2009 16:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Overdag is het niet veel soeps nee.. na tienen wordt het doorgaans nog wel interessant. Alleen jammer dat de coole plaatjes wel weer afgewisseld moeten worden met die eeuwige schijthits.
Van mij hoeven ze al die "hits" na 22:00 echt niet te draaien. Totaal andere doelgroep die volgens mij helemaal niet zit te wachten op de "hits" die je overdag ook al vaak genoeg hoort.quote:
Neenee! Twee op de drie platen zijn nog steeds platen die je alleen op 3FM hoort. Of zoiets.quote:Op maandag 6 april 2009 16:36 schreef DrowningMan het volgende:
is 3FM altijd al zo geweest qua muziek?
ik heb het idee dat ze sinds het afgelopen jaar/half jaar echt aan het afzakken zijn
qua kwaliteitsmuziek.
Steeds meer top40 crap. kun je net zo goed 538 gaan luisteren
Je hoort ze iig als eerste op 3FM. Althans dat beweren zequote:Op maandag 6 april 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neenee! Twee op de drie platen zijn nog steeds platen die je alleen op 3FM hoort. Of zoiets.
Watquote:Op maandag 6 april 2009 16:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hoort ze iig als eerste op 3FM. Althans dat beweren ze.
Whehequote:Op maandag 6 april 2009 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
Is dat zo?
Misschien toch maar eens 538 proberen, zijn we tenminste af van bandjes als The Whombats, The Fray(selijk) en al die soortgelijke troep![]()
Maar ja, daar zal het gehalte zeiknummers als Krezip wel net zo hoog zijn vrees ik
Hehehe. Nou..quote:Op maandag 6 april 2009 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
Razorlight...daar wil ik nog niet dood gevonden worden
Hoe kunnen ze zo positief zijn over zo'n band? Zelfs als ik 100.000 per maand verdien zou ik het m'n strot nog niet uitkrijgen volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |