ehm, ze zeggen van wel ....quote:
ik nog 5 uurtjesquote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef theKiD het volgende:
Mijn werkdag zit er over een uurtje al op
ik was ook vroeg wakkerquote:
Verschrikkelijk kut. Maar het gaat met vlagen, soms heb ik er echt heel veel last van en soms minder. Dit jaar is het gelukkig niet zo erg als andere jaren.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
hooikoorts .... lijkt me best irritant eigenlijk![]()
mja, nu ook niet echt het weer voor geweest denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 11:58 schreef toma het volgende:
[..]
Verschrikkelijk kut. Maar het gaat met vlagen, soms heb ik er echt heel veel last van en soms minder. Dit jaar is het gelukkig niet zo erg als andere jaren.
het is MIDDAG JAH !!!!quote:
Ik lekker eerderquote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef hetzusjevan het volgende:
PAASVAKANTIEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
.
Ik had al vakantie vanaf half 11 vanochtend heur!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik lekker eerder
Fietste jij vanochtend naar de Uni?
Ik al om 10 uurquote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik had al vakantie vanaf half 11 vanochtend heur!En nee, ik was niet met de fiets vanochtend
.
hahahaquote:
Vliegtuigen ?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben die continue overvliegende vliegtuigen zo kotsbeu
We zijn al een paar maanden een aanvliegroutequote:Op donderdag 9 april 2009 15:22 schreef existenz het volgende:
In de laatste 2 uur bedoel je?
Ik geloof dat we de laatste weken een aanvliegroute zijn, over Tilburg. Is vaak raak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |