Ja. Ik hoor mensen rondom me vaker dat ze de McRib terug willen in het assortiment van de McDonald's. Ik snap ook niet dat 'ie weg isquote:Op maandag 6 april 2009 10:46 schreef cherrycoke het volgende:
hoewel ik BK lekkerder vind vind ik dit toch echt een hele lekkere burger
Dat vind ik dus ook. Geen enkele burger die ik ooit gehad heb komt in de buurt van de McRibquote:
bron?quote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
Omdat 90% van het McD personeel in de grote steden deze burger niet aan wilden raken!
't Is varkensvlees en een relatief groot gedeelte van de Mc Medewerkers is islamitisch, dus zij mogen het niet eten of aanraken.quote:
latex handschoenen?quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is varkensvlees en een relatief groot gedeelte van de Mc Medewerkers is islamitisch, dus zij mogen het niet eten of aanraken.
En Duitse moslims mogen dat wel?quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is varkensvlees en een relatief groot gedeelte van de Mc Medewerkers is islamitisch, dus zij mogen het niet eten of aanraken.
Tsja, dat is de reden die ik hoorde toen ik het eens vroeg aan een manager.quote:
Touchéquote:
Je bedoelt burgers met 90% 100% soja en 10% 100% rundvlees?quote:Op maandag 6 april 2009 10:54 schreef Kings het volgende:
Ze willen nu toch alleen nog maar burgers van 100% rundvlees?
En hoe wilden ze dat doen met de bacon?quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met handschoentjes.quote:Op maandag 6 april 2009 10:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En hoe wilden ze dat doen met de bacon?
quote:Op maandag 6 april 2009 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik snap het ook niet, van mij mocht die burger vorig jaar al terug zijn gekomen. Haal er maar wat anders voor uit het assortiment, als de Rib maar terugkomt
Ik geloof het niet.quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Jack: MCRIB is back![]()
Kelly: omg you fucking loser
Ik weet het ook niet. Nogmaals; het is de uitleg die ik kreeg.quote:Op maandag 6 april 2009 11:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En waarom zou het wel met bacon kunnen en niet met een burger?
quote:Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef cherrycoke het volgende:
Omdat McDonalds Nederland dat van de kaart heeft geschrapt..
De McRib is weg omdat het varkensvlees is en het op de zelfde grill als de Quarter Pounders en Big Tasty's gaat. Omdat bepaalde geloven varkensvlees niet toe staan, en die geloven een groot deel van de klanten van de McDonald's zijn is hij weggehaald, anders moest er een aparte grill komen voor alleen de McRib, en dat is te duur en is bij de meeste mcd's geen ruimte voor
BRON fok!
Mja, dat ging ook al door mijn hoofd. Ik snap niet waarom wij alles aanpassen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Nederland is ook weer zo vies pussy hé. Beetje overal voor aanpassen.
quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef delano.888 het volgende:
Kutzooi, dankzij dit topic ga ik zo onderweg naar school langs de burgerking voor een big king xxl
Naja, hij is helaas niet meer te krijgenquote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef AgitoM het volgende:
Dit is grappig.
In Singapore wordt tijdens Chinees nieuwjaar een vergelijkbare rund burger tijdelijk verkocht met de naam "Prosperity Burger". Deze burger is echter overgoten met zwarte peper saus. (Ze houden hier van pittiger eten)
[img]http://4.bp.blogspot.com/_S5xc4FYp9ZY/R4T4SI4ZKdI/AAAAAAAAGkM/3zosZT90ips/s400/P1090003.JPG[/img/
Wist niet dat deze burger in NL "McRib" hete.
Dit is gewoon een bedrijf dat geld wil verdienen en niet te veel kosten wil maken.quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat ging ook al door mijn hoofd. Ik snap niet waarom wij alles aanpassen.
Leuk voor de Randstad.quote:Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef cherrycoke het volgende:
Omdat McDonalds Nederland dat van de kaart heeft geschrapt..
De McRib is weg omdat het varkensvlees is en het op de zelfde grill als de Quarter Pounders en Big Tasty's gaat. Omdat bepaalde geloven varkensvlees niet toe staan, en die geloven een groot deel van de klanten van de McDonald's zijn is hij weggehaald, anders moest er een aparte grill komen voor alleen de McRib, en dat is te duur en is bij de meeste mcd's geen ruimte voor
BRON fok!
Ja, dat snap ik natuurlijk ook wel, maar moeten ze niet het assortiment naar de vraag aanpassen?quote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een bedrijf dat geld wil verdienen en niet te veel kosten wil maken.
Maar beetje sneu is het wel.
Inderdaad, nooit meer loslaten die vrouwquote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn vriendin had er laatst één voor me meegenomen uit Duitsland.Wat een liefde.
Nee.quote:Op maandag 6 april 2009 11:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als er nou genoeg mensen hun stem laten horen om de McRib terug te krijgen, zou het dan effect hebben?
Hmm, dan worden het dus geregeld ritjes naar Gronau voor mij.quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee.
Als "de grote baas" nee zegt, is het nee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |