Ja. Ik hoor mensen rondom me vaker dat ze de McRib terug willen in het assortiment van de McDonald's. Ik snap ook niet dat 'ie weg isquote:Op maandag 6 april 2009 10:46 schreef cherrycoke het volgende:
hoewel ik BK lekkerder vind vind ik dit toch echt een hele lekkere burger
Dat vind ik dus ook. Geen enkele burger die ik ooit gehad heb komt in de buurt van de McRibquote:
bron?quote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
Omdat 90% van het McD personeel in de grote steden deze burger niet aan wilden raken!
't Is varkensvlees en een relatief groot gedeelte van de Mc Medewerkers is islamitisch, dus zij mogen het niet eten of aanraken.quote:
latex handschoenen?quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is varkensvlees en een relatief groot gedeelte van de Mc Medewerkers is islamitisch, dus zij mogen het niet eten of aanraken.
En Duitse moslims mogen dat wel?quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is varkensvlees en een relatief groot gedeelte van de Mc Medewerkers is islamitisch, dus zij mogen het niet eten of aanraken.
Tsja, dat is de reden die ik hoorde toen ik het eens vroeg aan een manager.quote:
Touchéquote:
Je bedoelt burgers met 90% 100% soja en 10% 100% rundvlees?quote:Op maandag 6 april 2009 10:54 schreef Kings het volgende:
Ze willen nu toch alleen nog maar burgers van 100% rundvlees?
En hoe wilden ze dat doen met de bacon?quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met handschoentjes.quote:Op maandag 6 april 2009 10:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En hoe wilden ze dat doen met de bacon?
quote:Op maandag 6 april 2009 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik snap het ook niet, van mij mocht die burger vorig jaar al terug zijn gekomen. Haal er maar wat anders voor uit het assortiment, als de Rib maar terugkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |