quote:
Dat heeft U heul niet nodig nu ie mooie muren heeftquote:Op maandag 6 april 2009 10:45 schreef HeatWave het volgende:
dit is wel heel duidelijk jezelf aanbieden hoor.
Je bent je tieten kwijt?quote:
O ja nee das het zelfdequote:Op maandag 6 april 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heeft U heul niet nodig nu ie mooie muren heeft
Ik bedoel dat ie daarmee best zelf nieuwe tieten kan scorenquote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja nee das het zelfdeTieten of een mooie muur..
Tegen beide kan je aanlullen zonder antwoord te krijgen..
Heej pssst.. meisje.. MEIsje.. MEISJE!! Kon eens bij mijn mooie muur kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ie daarmee best zelf nieuwe tieten kan scoren
works like a charmquote:Op maandag 6 april 2009 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Heej pssst.. meisje.. MEIsje.. MEISJE!! Kon eens bij mijn mooie muur kijken
Jij gebruikt normaliter je tieten om muren mee te schilderen?quote:Op maandag 6 april 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
Dat heeft U heul niet nodig nu ie mooie muren heeft
Ja, maar je was al klaarquote:Op maandag 6 april 2009 12:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij gebruikt normaliter je tieten om muren mee te schilderen?
Je post daar verdomd lelijke jesters, Hobs.quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef MissHobje het volgende:
nog gefeliciteerd UIO_AMS![]()
[ afbeelding ] jetsers
Ze kunnen wel een tweede laag gebruiken.quote:
Zit JK niet in de sneeuw?quote:
Geen Idee maar de beste jongen kan er niet tegen als ik vroeg naar huis ga.quote:
Aaaaaah!quote:
correct... duidelijk is de pic niet gemaakt door een oldbiequote:Op maandag 6 april 2009 17:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Aaaaaah!
Dat is fijn, zo na een dagje cursus. (Alleen is het zo dat het filenaam verkeerd is gespeld?)
soms ben je gewoonweg briljant Qquote:
Wat nou 'soms' ?quote:Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
soms ben je gewoonweg briljant Q
Heerde, meer zeg ik nietquote:
Ondertitels?quote:Op maandag 6 april 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
Het mooiste plekkien in ons boer'n vaderland! Ginds de Iessel en zien weerd'n, doar weer bos en heuvelland.
Het Heerder Volkslied! Met het geniale 2e couplet:quote:
Home.quote:Hier woon ie ech bie de boeren
Met heur varkens en heur koe
Hier ku’j heerlijk buten woonen
Zonder al dat stadsche gedoe
Heerde blief maar fijn bie 't olde
Pas op dat z’oe niet verleid
In dat mooie Heerder landschap
Past geen stadsche deftigheid (2x)
Zijn er nog van zulke gedeeltes?quote:Op maandag 6 april 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
Ik ben tenminste gevlucht naar een beschaafd deel van het land.
Woar de botterbluumpies en de margrieten bluuit,quote:Op maandag 6 april 2009 23:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Het Heerder Volkslied! Met het geniale 2e couplet:
[..]
Home.!
ben je wel eens doordeweeks overdag thuis >?quote:Op maandag 6 april 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
Ik ben tenminste gevlucht naar een beschaafd deel van het land.
Nope. Maar ik werk wel in Utrecht, vlak bij mn huis.quote:Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ben je wel eens doordeweeks overdag thuis >?
nah kom wel keertje bakkie doenquote:Op maandag 6 april 2009 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope. Maar ik werk wel in Utrecht, vlak bij mn huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |