The Old Firmquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef Witchfynder het volgende:
Wie waren het dan?
De meeste folkbandjes, zelfs met bassist, doen niet zoveel toffe dingen met de bas. Behalve Silly Wizard. Goede bassist, geweldige accordeonist.
Soms ga ik als ik op vakantie ben gewoon een muziekwinkel in om effe te spelenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:52 schreef Sautor het volgende:
Ik heb al een week geen bass meer gespeeld (vakantie), maar ik moet nog tot na het weekend wachten![]()
Volgende keer toch maar meenemen dan achterin de auto ofzo
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:14 schreef Rechterbal het volgende:
Ik snap de toonladders eindelijk. Boh, wat kun je daar leuke dingen mee doen zeg
![]()
Knap!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:17 schreef tomtomkortom het volgende:
En ik heb zojuist mijn lage B-snaar gebroken! WTF
Moet er bij zeggen dat ik die snaar niet zo vaak gebruik. Het is wel eens leuk bij opklimmen / voor de variatie of als echt laag wel kan. Merendeel van de tijd leunt mijn duim erop :S
omgomg!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:48 schreef J0ttem het volgende:
Grrr, vind ik eens een 2ehands Musicman Bongo voor 'maar' 800 euro (precies in de kleur die ik wil en in perfecte staat), verstuurd die gast m alleen binnen Amerika.
Echt fucking frustrerend, zo'n koopje vind je niet snel weer.
Ik duim voor jequote:Op maandag 4 mei 2009 22:52 schreef J0ttem het volgende:
[..]
omgomg!
Ik heb een bericht van die gozer gekregen, en hij wil t overwegen die bas aan mij te verkopen als ie binnen een week geen andere koper uit Amerika heeft.
Das dus ff duimen geblazen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik duim mee! Ik wou dat ik een bongo had, ik zou hem dan met liefde aan je verkopen.
.
Link?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef Daantke het volgende:
Mijn akoestische bas staat op Marktplaats, hoeft niet per se weg maar ik speel er nooit meer op. Ik zie nog wel of er genoeg geboden wordt.
ik hoop het voor je... veel succes in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:35 schreef Daantke het volgende:
Heb 'm hoogstwaarschijnlijk morgenochtend verkocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |