Ik wil het maken omdat ik het leuk vind om bezig te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:47 schreef Witchfynder het volgende:
Wil je dat uit educatieve overwegingen maken? Want je kunt ook de Electro-Harmonix LPB-1 kopen voor nog geen 40,-. Veel goedkoper kun je het niet maken (onderdelen+moeite)..
En zo schijnt het te werken:
[ afbeelding ]
Die 'lelijke' is 12 geloof ik. Klinkt prima!quote:
Samples!quote:Op zondag 26 april 2009 15:49 schreef On het volgende:
Gisteren vond ik een digitech pedaal met allerlei soorten effecten en een drumcomputer die ik wel eens aan mijn gitaar aansloot. Maar hij werkt ook prima op mijn bas. Erg cool, om met zo'n drumpjoetertje mee te spelen.
Meh ik heb geen goede apparatuur, ga binnenkort wel een kabeltje kopen zodat ik in mijn computer kan spelen. En ben nog driftig aan het oefenen.quote:
Dat heb ik ook gedaan, en mijn geluidkaart is nu kapot. Maar kan er natuurlijk ook aan liggen dat me me versterker 300 watt is. Pas iig goed opquote:Op zondag 26 april 2009 19:33 schreef On het volgende:
[..]
Meh ik heb geen goede apparatuur, ga binnenkort wel een kabeltje kopen zodat ik in mijn computer kan spelen. En ben nog driftig aan het oefenen.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, en mijn geluidkaart is nu kapot. Maar kan er natuurlijk ook aan liggen dat me me versterker 300 watt is. Pas iig goed op
Dat 2e is betere oplossingquote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef On het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.Moet je dan met een versterker ertussen spelen? Is het niet mogelijk om je bas aan je pc aan te sluiten en dan via een programma het volume en effecten etc. te bepalen.
Neem de P-Bassquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb me nieuwe bas al een beetje uitgezocht.
Twijfel tussen de Violia Bass(+- 250 euri) van Epiphone, of een Squier P-Bass. (+-250 tot 350)
![]()
Raar gevoel? Wat voor raar gevoel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef Rechterbal het volgende:
Stel dat ik de P-Bass kies, dan weet ik gelijk al me 3e bass.
Hij's zo mooi, en klinkt ook nog eens nais. Wel raar gevoel in armen.
De body voelt raar ivgm andere bassen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Raar gevoel? Wat voor raar gevoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |