abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67749588
Ik heb sinds gisteren weer besloten dat ik weer een website wil hosten.

In principe ben ik een echte centenbijter en zal dus niet zomaar geld uitgeven.
In dit geval, is het anders.
Ik kan in één woord, oprecht, omschrijven wat ik (en honderden andere mensen) vinden van de dienstverlening van Antagonist:
Fantastisch.

Het lijkt misschien of ik connecties heb bij dit bedrijf, wat niet zo is, maar je hebt voor onder de 30 euro per jaar (!) 3.000 MB webruimte en 60.000 MB webtraffic.
Dit is misschien niet heel aantrekkelijk voor ZZP, maar voor de consument, uit welk oogpunt ik het ook schrijf, is dit meer dan voldoende.

Ik heb op zondag, rond half acht 's avonds betaald en rond half 11 dezelfde avond was mijn site up and running.

Ik kan er maar een korte conclusie aan verbinden:
Mijn ervaringen met deze service zijn geweldig.
De moeite waard.

Zie ook:
https://www.ispgids.com/ervaringen/antagonist voor ruim 230 ervaringen (wat een fractie is van de mensen die een domeinnaam/dienst hebben bij dit bedrijf.

P.S: Ik had voorheen al eerder een dienst bij dit bedrijf afgesloten maar deze heb ik zelf laten verlopen.
Ook in dit jaar had ik geen enkel probleem met de site.
Nog nooit downtime (dus dat de website niet beschikbaar was).
pi_67758345
Jup, daar sluit ik me helemaal bij aan.

Duidelijk, snel en nooit problemen mee gehad. Ik heb daar mijn 1e website laten hosten en zonder de nodige ervaring van hosting was het helemaal geen probleem.

Ik kan het niet echt vergelijken met andere hostingsites, maar Antagonist is de moeite waard!
pi_67758473
Ik sluit me daar ook bij aan, in de afgelopen twee jaar nog nooit problemen gehad.
pi_67758740
ik host mijn sites al sinds 2007-03-12 bij Antagonist en ik heb ook niets anders dan lof voor dat bedrijf..
ze geven zelfs meer service dan ze beloven op de site(bij mij iig).

het forum wat ze daar hebben is ook erg fijn, lekker snelle reacties en je word ook buiten kantoor uren geholpen.

alleen ik ben een geld neukert dus het resellers abbo mag wel iets goedkoper ook al is die niet te duur
dit ga ik nog even aan de binnekant van mij ogen bekijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')