abonnement Unibet Coolblue
pi_67749279
Ik wil komend weekend mijn vloer voor de koi vijver gaan storten.
Nu kan ik dat met de hand gaan draaien. Maar ik was wel eens benieuwd of een bedrijf met van die betonvrachtwagen ook wel eens langs komt voor 1 tot 2 m3 ofzo.
Dat ze bijv ergens zijn weesten storten en rest partijtje over heeft.
Wie weet er misschien een adres van dit sorrt bedrijven in de buurt van veldhoven?

Of stel ik zou zo'n bedrijf speciaal moeten laten komen voor dit beetje beton? Wat zou me dat dan kosten?

Zelf storten is ook een optie maar qua materiaal wat ik zelf moet gaan halen zit ik ook al tussen de 100 en 150 euro.

Dus was benieuwd of het rendabeler is (ook qua tijdbesparing) om het zo te proberen
  maandag 6 april 2009 @ 08:02:08 #2
64781 bonke
pipo koeie
pi_67749339
ik zou de betoncentrale ff bellen

als jezelf gaat draaien ben je duur uit, en je zal misschien aan aantal keren moeten rijden om die zakken op te halen
nu hoef je alleen maar de betonbak op te halen vol laten storten en met een kruiwagentje heen en weer te rijden

ps: je zal altijd zien dat je beton te kort komt als je zelf gaat draaien
pies on joe toe
pi_67749642
Waarom Kubieke Meter? Wil je die bodem 1 meter dik maken?
pi_67749901
Breedte * lengte & hoogte = Kubieke Meter.
pi_67750695
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:02 schreef bonke het volgende:
ik zou de betoncentrale ff bellen

als jezelf gaat draaien ben je duur uit, en je zal misschien aan aantal keren moeten rijden om die zakken op te halen
nu hoef je alleen maar de betonbak op te halen vol laten storten en met een kruiwagentje heen en weer te rijden

ps: je zal altijd zien dat je beton te kort komt als je zelf gaat draaien

begrijp ik goed dat ze dan niet met een betonmolen/Vrachtwagen langs komen?
  maandag 6 april 2009 @ 09:37:14 #6
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_67750893
Probeer het eens bij Beamix http://www.maxit-benelux.com/

Kantoorhoudende vestigingen

Hastelweg 161
5652 CJ Eindhoven
Postbus 7932
NL-5605 SH Eindhoven
Tel. +31 (0)40 259 79 11
Fax +31 (0)40 252 62 50
Routebeschrijving

Die zitten op de hurk in Eindhoven en miss kun je met hun een dealtje sluiten.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_67751480
en goedkoop adresje in Belgie?
Kent iemand die ook? aangezien ik tegen de grens aan woon
pi_67751829
Hou er rekening mee dat ze je stoep kapot rijden met z'n betonwagen.
pi_67752034
In St Oedenrode zit een betonboer waar je zaterdags een aanhangertje prut kan halen, dat is redelijk voordelig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_67752179
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Hou er rekening mee dat ze je stoep kapot rijden met z'n betonwagen.
heb afgelopen weekend een zandauto gehad die 2x 14m3 container op is komen halen zonder stoep kapot te rijden. En deze hoeft niks te tillen. Alleen te lossen
pi_67752236
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:28 schreef Levitation het volgende:
In St Oedenrode zit een betonboer waar je zaterdags een aanhangertje prut kan halen, dat is redelijk voordelig.
en is dat niet droog eer dat ik thuis ben?En loopt het niet uit de aanhanger onderweg?
Weet je zo een naam?
pi_67752529
Ze komen normaal gesproken langs voor >1m3, daar zit je boven
Alleen werken bouwbedrijven met vaste (jaar)contracten en krijgen zij t goedkoper.. Jij zult hogere voorrijkosten krijgen als particulier
Just being curious.. ofzo
pi_67752741
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:35 schreef pilske01 het volgende:

[..]

en is dat niet droog eer dat ik thuis ben?En loopt het niet uit de aanhanger onderweg?
Weet je zo een naam?
Het is een half uurtje rijden (althans Rooi - Waalre is een half uurtje, dus Rooi - Veldhoven is ook zoiets) denk dat 't dat wel moet redden. Je knunt een stukkie zeil in de aanhanger leggen tegen het lekken, maar volgens mij valt het wel mee. Ik weet de naam niet, maar ze zitten op de Nijnselseweg in St Oedenrode.
De naam kan ik wel achterhalen, maar pas vanavond.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_67753484
ik zit op basis van 2m3 thuis afleveren op:

Duurste: ¤ 303
Goedkoopste ¤238,70

Dus we blijven even rondbellen ;-)
pi_67753487
Meulengraaf heet die betonboer in Sint-Oedenrode
pi_67753561
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef nodisch18 het volgende:
Meulengraaf heet die betonboer in Sint-Oedenrode

Thanks!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_67758566
we zitten al op ¤ 224,-
pi_67761326
Gewoon even bellen, en hopen dat een bedrijf een levering over heeft .
pi_67761803
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Brembo het volgende:
Gewoon even bellen, en hopen dat een bedrijf een levering over heeft .
Maar ja dan kan ik niet precies beschikken over het beton en afhankelijk of ze iets over hebben, en of ik zelf thuis ben op dat moment.
  maandag 6 april 2009 @ 16:42:11 #20
64781 bonke
pipo koeie
pi_67764131
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:28 schreef pilske01 het volgende:

[..]

begrijp ik goed dat ze dan niet met een betonmolen/Vrachtwagen langs komen?
jawel mar hier moesten we de bak waar et ingestort zou worden zelf ophalen
trekhaakie is dan wel makkelijk
pies on joe toe
pi_67775389
in eersel op het industrie terrein zit scheepens/ scheepers beton
en wij haalden daar ook wel eens aanhangers beton en daar was het dan iets van 100 euro per ton of per kuub
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_67802147
Hou er, als je het zelf af wilt gaan halen, wel rekening mee dat een kuub beton over t algemeen 2400 kg weegt he En je het in een stort wilt doen m.b.t. de hechting en dus (het liefst) niet een paar keer op en neer wilt
Just being curious.. ofzo
pi_67809802
je moet gewoon bellen idd naar een beton centralle en zorg dat je alles klaar hebt zodat ze meteen kunnen storen

vraag dan gewoon naar rest beton

die vrachtwagens houden met regelmaat een m3 a 2 over bij bedrijven waar ze voor storten en als het in de omgeving ligt kunnen ze het voor een prikje bij je komen brengen.

zo hebben wij dat gedaan voor onszelf.

ik zit alleen wel in de bouw en heb het gewoon aan de chauffeur gevraagt
pi_67817855
Je kan ook eens even in de buurt kijken of er ergens nieuwbouw gestart wordt. Kun je misschien de chauffeur nog blij maken met een extra zakcentje
pi_67825613
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:02 schreef linqx het volgende:
je moet gewoon bellen idd naar een beton centralle en zorg dat je alles klaar hebt zodat ze meteen kunnen storen

vraag dan gewoon naar rest beton

die vrachtwagens houden met regelmaat een m3 a 2 over bij bedrijven waar ze voor storten en als het in de omgeving ligt kunnen ze het voor een prikje bij je komen brengen.

zo hebben wij dat gedaan voor onszelf.

ik zit alleen wel in de bouw en heb het gewoon aan de chauffeur gevraagt
en je werkt toevallig zeker niet in omgeving eindhoven ;-)
pi_67825632
quote:
Op woensdag 8 april 2009 08:40 schreef ER_Online het volgende:
Je kan ook eens even in de buurt kijken of er ergens nieuwbouw gestart wordt. Kun je misschien de chauffeur nog blij maken met een extra zakcentje
Had ik al geprobeerd maar helaas
pi_92219841
Beste Pilske,

Het beste kan je bij zulk soort kleine betonstorts gebruik maken van de *knip*. Deze pompen zijn uitgerust met kleine handzame, niet slingerende slangen, zodat de beton snel, schoon en goedkoop verpomt wordt.

Het is inweze de ideale oplossing om beton op een goedkope manier te storten en geen gebruik meer te hoeven maken van kruiwagens.

- Edit

Reclame maken doen we maar op een andere manier; wil je adverteren en FOK! daarvoor als bron gebruiken, stuur een mailtje naar pr@fok.nl

[ Bericht 25% gewijzigd door Vonkenboer op 02-02-2011 18:14:31 ]
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:48:21 #28
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_92220051
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2009 10:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Het is een half uurtje rijden (althans Rooi - Waalre is een half uurtje, dus Rooi - Veldhoven is ook zoiets) denk dat 't dat wel moet redden. Je knunt een stukkie zeil in de aanhanger leggen tegen het lekken, maar volgens mij valt het wel mee. Ik weet de naam niet, maar ze zitten op de Nijnselseweg in St Oedenrode.
De naam kan ik wel achterhalen, maar pas vanavond.
zul je net in een file komen of flink in de remmen moeten :Y

Overigens... een karretje met beton... wat weegt dat ? volgens mij mag je dan een beste wagen ervoor hebben... ( en ws dito rijbewijs) :7
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_92220683
De laatste post van pilske01 is van 8 april 2009 zijn beton zal er inmiddels al wel in zitten, het lijkt wel veel op dat verstopt_riool een beetje aan het spammen is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')