Weer een nieuw woordje geleerd. Archaïsch, vanuit het begin.quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch blijven archaïsche vloeken de beste.
Neh, dan is mn vermaak weer weg.quote:Op maandag 6 april 2009 00:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ban van 3 maanden lijkt me trouwens meer op zijn plaats.
Vraag je nou een ban aan?quote:Op maandag 6 april 2009 00:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ban van 3 maanden lijkt me trouwens meer op zijn plaats.
Ik wist het.quote:Op maandag 6 april 2009 01:00 schreef krioro het volgende:
Dat zegt ze tegen jou ja.
Nah, ik stelde me meer in een adviserende functie op. Alhoewel de wens, vader, gedachte me van je tegenvalt.quote:Op maandag 6 april 2009 01:03 schreef Krentenbol. het volgende:
Vraag je nou een ban aan?
En dat is niet eens sesamzaad, dat zijn van die ranzige havervlokken of zo!quote:
en met heul veel granenquote:Op maandag 6 april 2009 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
En dat is niet eens sesamzaad, dat zijn van die ranzige havervlokken of zo!
Ik jaag iedereen weg.quote:Op maandag 6 april 2009 01:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en met heul veel granen
waar is de rest? normaal zijn ze niet zo verlegen hoor![]()
Ik geloof je niet. En daarom ga ik wegquote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja 't is niet mijn schuld, ik ben eigenlijk keiaardig hoor!
Ik heb die junglebroekenhype nooit begrepen.quote:
ik vind ze wel vetjes, is weer wat anders dan spijkerbroekenquote:Op maandag 6 april 2009 01:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die junglebroekenhype nooit begrepen.
quote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. En daarom ga ik weg![]()
!
Your loss!quote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Met die grote zakken? Nette pantalons.quote:Op maandag 6 april 2009 01:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind ze wel vetjes, is weer wat anders dan spijkerbroeken
Ik heb er nooit één gehad, maar in het kort vind ik ze wel kek soms.quote:Op maandag 6 april 2009 01:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die junglebroekenhype nooit begrepen.
quote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
euh.. denk hetquote:Op maandag 6 april 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met die grote zakken? Nette pantalons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |