het wordt uitgezonden in de VS vandaar dat er ook [usa] in de TT staat elke maandag nacht is er een uitzending gisternacht is episode 18 uitgezondenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef purmernoord het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar 24 momenteel wordt uitgezonden?? ik zit al vanaf januari met spanning op het nieuwe seizoen te wachten en er komt niks terwijl jullie hier elke keer melden dat het weer zo geweldig was?? op welk net en tijdstip please?
hij heeft een ander doel denk ik maar het is een beetje vage twist... of tony is badgay en laatste episode wordt jack vs tony of het wordt een herhaling tony doet slechte dingen om nog slechtere dingen te voorkomen. en overduidelijk dat er nog iets boven starkwood staat aangezien hodges de baas was en hij dat aangaf dat zal wel seizoen 8 wordenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:03 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind hem ook niet geloofwaardig overkomen als bad guy. Hij zegt sorry tegen Moss...
Ik vind het maar vaag.
dat vind ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 6!!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Geweldige aflevering.
Scene tussen Jack en de President was ijzersterk, net als die tussen Jack en Kim.
Shocking laatste scene. Arme Moss, bastard Tony!! En hij weet nu ook dat Kim in Wasington is!! Dat kan niet goed gaan!
Maar er schijnen giga spoilers op het net te verschijnen, omdat de DVD van seizoen 7 één dag na de laatste aflevering al in de schappen ligt en een aantal mensen hebben de DVD's al in hun bezit. Ik heb ze niet gelezen, maar die mensen die ze wel gelezen hebben zeggen:Over je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 6!!
Is dat niet altijd zo bij 24?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Dit moet haast wel, anders slaan alle eerdere episodes helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het wordt een herhaling tony doet slechte dingen om nog slechtere dingen te voorkomen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef Mirel het volgende:
Dan moeten ze die dvd's op het inet zetten stelletje computerleken dat het zijn.
Er zijn volgens mij 2 mogelijkheden:quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dit moet haast wel, anders slaan alle eerdere episodes helemaal nergens op.
Zullen vast werknemers van FOX zijn die dat net niet aandurfen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:32 schreef Mirel het volgende:
Dan moeten ze die dvd's op het inet zetten stelletje computerleken dat het zijn.
Omdat hij weet dat zij Jack's enige hoop nog is op dit moment, en hij ook weet dat Jack een van de weinige personen is die hem zou kunnen stoppen. Is ook maar gewoon een losse gedachte hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk ook optie twee. Waarom zou Tony Kim ontvoeren?
Ik zou ook gaan voor optie 2, alleen kan het geen nieuwe infiltratiepoging zijn, anders was Tony ook al lang neergeschoten met die shotgun. En die neger die nog een keer de omgeving gaat checken precies op het moment dat Tony de boel opblaast is ook net iets te.. Alhoewel het dan wel weer knap is dat Tony het allemaal zo heeft weten te regelen (weglopen terwijl ze onder schot staan e.d.) of Starkwood zag het wel maar liet hem zijn gang gaan vanwege het hogere doel.......quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij 2 mogelijkheden:
1. Tony is echt een badguy en heeft de FBI geholpen om zelf zijn slag te kunnen slaan. Hij weet nu dat Kim terug is, en ontvoert haar, omdat hij weet dat als zij Jack niet kan helpen, Jack Tony niet kan stoppen.
2. Tony heeft bij Starkwood opgevangen dat er nog een hogere macht dan Starkwood is. Hij weet dat Jack er slecht aan toe is, en heeft hem niet alles verteld. Larry was sowieso al ten dode opgeschreven door die kogels, dus hielp Tony hem een handje, om zo te kunnen infiltreren bij wat er over is van Starkwood. Op die manier wil hij een definitief einde maken aan de hele dreiging.
Ik neig zelf naar optie 2, eigenlijk.
En op zich vond ik het wel een mooie symboliek. Jack die vergeet wat hij wilde vragen aan de president over Tony, en Tony die zich niet veel later toch minder goed voordoet dan hij tot dan toe deed.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Geweldige aflevering.
Scene tussen Jack en de President was ijzersterk, net als die tussen Jack en Kim.
Shocking laatste scene. Arme Moss, bastard Tony!! En hij weet nu ook dat Kim in Wasington is!! Dat kan niet goed gaan!
Maar er schijnen giga spoilers op het net te verschijnen, omdat de DVD van seizoen 7 één dag na de laatste aflevering al in de schappen ligt en een aantal mensen hebben de DVD's al in hun bezit. Ik heb ze niet gelezen, maar die mensen die ze wel gelezen hebben zeggen:Staat nog nergens op het net toch, deze DVD's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 6!!
Nope.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Staat nog nergens op het net toch, deze DVD's?
Dat is eigenlijk een deel van de lol voor mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Balen. Hoop dat ze er snel op komen. Ik kan niet steeds een week wachten joh
Dat is ook inderdaad een deel van de lol, maar de frustratie wint het nu even. Zeker als je dan leest dat de DVD's al wel zijn uitgelekt, maar ze nog niet op internet staan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een deel van de lol voor mij
Hoe frustrerend het soms ook is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |