Ik weet al helemaal niet meer wie dat wasquote:
In seizoen 8 gaat Moss dan ook wraak nemen op Jack door Amerika plat te nukenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:56 schreef Sloggi het volgende:
Zal Moss leuk vinden, als 't wat wordt tussen Sjek en Renee.
Dat bedoelde ik ook. En dat het dan niet zo goed gaat tussen Kim en Jack en dat Renee opnieuw alles doet om Jack's leven te redden via Kim.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef Sjaak3 het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat het Renée lukt om Jack over te halen om Kim d'rbij te halen. Denk eerder dat zij zelf contact zoekt met Kimmie.
Ik vind Hodges eigenlijk helemaal niet zo'n goede bad guy. Er zijn in het verleden bad guys geweest waar je veel meer ontzag voor had dan Hodges.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:15 schreef Rainesz het volgende:
Leuke aflevering.
Keifer speelt excelent,vond de eerste keer dat Mr voight uit zijn slof schoot tegen Agent Moss, toch wel erg matig gespeeld,dat viel helaas iets te duidelijk op!
Renee slaat Kim neer en dient wat van Kim d'r stamcellen (dat zal het waarschijnlijk wel worden?) toe aan Jack die toch al half dood isquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. En dat het dan niet zo goed gaat tussen Kim en Jack en dat Renee opnieuw alles doet om Jack's leven te redden via Kim.
soms hapert ie ff als ie kwaad is maar verder vind ik voight opzich al een geweldige uitstraling hebben. Wel ff leuk hoe hij die gast een verdieping omlaag gooide.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Hodges eigenlijk helemaal niet zo'n goede bad guy. Er zijn in het verleden bad guys geweest waar je veel meer ontzag voor had dan Hodges.
Raketten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
soms hapert ie ff als ie kwaad is maar verder vind ik voight opzich al een geweldige uitstraling hebben. Wel ff leuk hoe hij die gast een verdieping omlaag gooide.
maar vind t wel beetje raar dat de president gewoon aan 'm toegeeft, maarja anders was het seizoen over
Yups.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Sloggi het volgende:
Jon Voight vs. Moss was echt prachtig acteerwerk van Voight.
Die fighters waren 10seconden van die basis verwijderdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Over Jack in the field in mogelijke upcoming episodes en andere characters:Ik miste die 3e al eigenlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Over Jack in the field in mogelijke upcoming episodes en andere characters:Dat zou dus betekenen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen datGeloof dat maar niet. Dat gaan ze echt wel erg rekken.... Ik voorspel tot aan de laatste aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die fighters waren 10seconden van die basis verwijderd
Hadden ze die bunker gewoon platgegooid dan hadden ze die raketten echt nooit meer kunnen lanceren. Dit soort shit irriteert me echt.
Toen ze het gaf zei ze dat het normaal gesproken om de 2 uur zou zijn, maar dat hij het mocht gebruiken als hij vond dat het nodig wasquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Viel me op dat die vrouw die Jack die injectie gaf zei dat hij om de twee uur zichzelf opnieuw moest injecteren. Een half uur later geeft Jack zichzelf alweer een spuit. Het gaat dus alles behalve goed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |