SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat nog erger is: een workprint kijken die niet afgemonteerd isquote:Op zondag 5 april 2009 22:36 schreef Biogarde het volgende:
Dus je hebt naar de CAM-versie van een film zitten kijken?
En dat dus. Alleen maar krijsen en niets nuttigs bijdragen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:36 schreef Biefstuk het volgende:
Vind kinderen altijd irritant in films. Vooral in actie of horrorfilms. Fucking geschreeuw altijd.
Idd,dit zou tevebns de TT moeten zijnquote:
Hey Steven! Kijk een film met kinderen!quote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef S.Seagal het volgende:
Dakota fanning,
wat een irritant klein opdonder
quote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hey Steven! Kijk een film met kinderen!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2009 22:35 schreef karr-1 het volgende:
Kinderen in films is nooit goed, tenzij ze meteen aan het begin al dood gaan en nooit meer terugkomen.
Ik ben serieus echt het meest bang voor enge, kleine kinderen. Recentelijk nog bij The Unborn, kleine kinderen zijn eng.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:16 schreef J.Herrer het volgende:
Niemand die Cidade de deus kent?
Oh nee, het is natuurlijk geen Hollywood film
[..]
[ afbeelding ]
Kent ook een onbekende film.quote:Op zondag 5 april 2009 23:16 schreef J.Herrer het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
City of God is idd echt een zeer onbekende film, je lijkt wel een huillie die elitair wil over komen met zijn filmsmaak.
Ja 5 jaar geleden ofzoquote:Op maandag 6 april 2009 00:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kent ook een onbekende film.
Kwam je zeker tegen op IMDB bij de top 250.
[..]
[ afbeelding ]
Normaal kijk ik wel 'arthouse' films of minder bekende legendarische films, maar die kon ik niet afkijken door de hoge negerfrequentie.quote:Op zondag 5 april 2009 23:16 schreef J.Herrer het volgende:
Das heel dom, heb je een topfilm gemist alleen omdat je een racist bentquote:Op maandag 6 april 2009 00:35 schreef DeuceFour het volgende:
Normaal kijk ik wel 'arthouse' films of minder bekende legendarische films, maar die kon ik niet afkijken door de hoge negerfrequentie.
Nouja topfilm, ik dacht dat het realistisch zou zijn, meer als bijvoorbeeld Gomorra, maar dat viel erg tegen. Het verhaal was, voor zover ik heb gezien (totdat die ene gaat seksen met dat vrouwtje en ze een auto in een terras rijden) ook niet fantastisch.quote:Op maandag 6 april 2009 00:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Das heel dom, heb je een topfilm gemist alleen omdat je een racist bent
Dit soort?quote:Op zondag 5 april 2009 23:07 schreef Rikketik het volgende:
NOG ERGER:
Betweterige kinderen. Met zo'n guitig hoofdje waar je zo graag een schop tegen wilt geven, maar het niet over je hart kan verkrijgen want stiekem zijn ze toch wel lief. Op een irritante manier.
[..]
[ afbeelding ]
Ook geen hollywoodfilmquote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is een van die films waar het kind voor de verandering niet irritant is:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |