Waarom denk je dat?quote:Op zondag 5 april 2009 21:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Je hebt haar nog niet horen zingen?
Ze denkt overigens dat dit nummer over haar gaat![]()
Heb je er een fragment van? (dat mens is getikt...)quote:Op zondag 5 april 2009 23:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat heeft ze een keer in een interview gezegd (en voorgezongen)
Helaas niet.. was al blij dat er inmiddels iets van haar op Youtube stond..quote:Op maandag 6 april 2009 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heb je er een fragment van? (dat mens is getikt...)
Een hijg lijn?quote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef alpine het volgende:
Ik heb samen met een aantal klasgenoten van het GLR een keer een interview gedaan bij die 2. De dochter is, zoals ook in dat filmpje te zien is, behoorlijk apathisch en doet alleen iets als ze van haar moeder iets moet doen. En ze hebben ook een hijg lijn.
nee, voor de mannen. De telefoon ging steeds, moeder of dochter nam op met een geil stemmetje. Na een aantal van dat soort telefoontjes vertelde ze dus dat ze een sexlijn runnen. Beetje bijverdienen.quote:
Een hijglijn is voor honden.quote:Op maandag 6 april 2009 22:37 schreef alpine het volgende:
[..]
nee, voor de mannen. De telefoon ging steeds, moeder of dochter nam op met een geil stemmetje. Na een aantal van dat soort telefoontjes vertelde ze dus dat ze een sexlijn runnen. Beetje bijverdienen.
Was gewoon in de woonkamer waar wij bij zaten. Geen onzin.
Ik niet met Ollie en het is niet eens een bastaard.quote:Op maandag 6 april 2009 22:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ollie heeft het echt getroffen met jou.
Waarom hoop je dat ? Heb je kaartjes ?quote:
Was het maar waarquote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat ? Heb je kaartjes ?
quote:
Mis je het programma van Christine van der Horst ook zo ?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Jaaa!
Ik ben haar grootste fan
Ik mis Fansquote:Op donderdag 9 december 2010 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mis je het programma van Christine van der Horst ook zo ?
Kwamen dit soort helden regelmatig langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |