Probleem bij mij met hardlopen is dat het conditioneel absoluut geen probleem is maar mentaal is het echt een hel...quote:Op zondag 5 april 2009 19:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beetje te moe zeker? dat heb ik ook wel es gehad ja, is niet leuk
Nergens last van, hoezo? Met mooi weer word ik altijd nogal sportief, haha.quote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef mrbox het volgende:
Jemig Nouk !? waar had jij vandaag last van joh
Dat bedoel ik! Box snapt mequote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef mrbox het volgende:
Jemig Nouk !? waar had jij vandaag last van joh
Seks is ook een sport.quote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb gisterochtend 6 km hardgelopen.. Vandaag nog niets gedaan.. Maar doe ik zo
Dan heb ik wel aan sport gedaan vandaagquote:
Ik ben gek op sporten en dit stelde nog niks voorquote:
Nog niet gezien. Maar het lijkt mij wel interessant om aan mee te doen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:50 schreef Nouk84 het volgende:
Waarschijnlijk al een keer gevraagd; maar wat denken jullie van dat programma "Daten in het donker"?
quote:
Alleen of met iemand anders?quote:
Het is ook nog niet begonnen voor zover ik weet.. Laat ik het anders vragen dan; denken jullie verliefd te kunnen worden op iemand die je nog nooit gezien hebt?quote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar het lijkt mij wel interessant om aan mee te doen.
Ja.. En meegemaakt..quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook nog niet begonnen voor zover ik weet.. Laat ik het anders vragen dan; denken jullie verliefd te kunnen worden op iemand die je nog nooit gezien hebt?
Dat zeg ik!quote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben gek op sporten en dit stelde nog niks voorMorgen 2 uur fietsen en 1 uur dansen
ja kan wel, wel eens een beetje gehad maar het kan dan wel tegenvallen als je iemand gaat zien denk ik.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook nog niet begonnen voor zover ik weet.. Laat ik het anders vragen dan; denken jullie verliefd te kunnen worden op iemand die je nog nooit gezien hebt?
Ja.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n duracel bunny, het gaat maar doorquote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nergens last van, hoezo? Met mooi weer word ik altijd nogal sportief, haha.
Toen ik de leader zag vond ik het beetje lijken op het niveau van "de gouden kooi"quote:Op zondag 5 april 2009 19:50 schreef Nouk84 het volgende:
Waarschijnlijk al een keer gevraagd; maar wat denken jullie van dat programma "Daten in het donker"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |