Probleem bij mij met hardlopen is dat het conditioneel absoluut geen probleem is maar mentaal is het echt een hel...quote:Op zondag 5 april 2009 19:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beetje te moe zeker? dat heb ik ook wel es gehad ja, is niet leuk
Nergens last van, hoezo? Met mooi weer word ik altijd nogal sportief, haha.quote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef mrbox het volgende:
Jemig Nouk !? waar had jij vandaag last van joh
Dat bedoel ik! Box snapt mequote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef mrbox het volgende:
Jemig Nouk !? waar had jij vandaag last van joh
Seks is ook een sport.quote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb gisterochtend 6 km hardgelopen.. Vandaag nog niets gedaan.. Maar doe ik zo
Dan heb ik wel aan sport gedaan vandaagquote:
Ik ben gek op sporten en dit stelde nog niks voorquote:
Nog niet gezien. Maar het lijkt mij wel interessant om aan mee te doen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:50 schreef Nouk84 het volgende:
Waarschijnlijk al een keer gevraagd; maar wat denken jullie van dat programma "Daten in het donker"?
quote:
Alleen of met iemand anders?quote:
Het is ook nog niet begonnen voor zover ik weet.. Laat ik het anders vragen dan; denken jullie verliefd te kunnen worden op iemand die je nog nooit gezien hebt?quote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar het lijkt mij wel interessant om aan mee te doen.
Ja.. En meegemaakt..quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook nog niet begonnen voor zover ik weet.. Laat ik het anders vragen dan; denken jullie verliefd te kunnen worden op iemand die je nog nooit gezien hebt?
Dat zeg ik!quote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben gek op sporten en dit stelde nog niks voorMorgen 2 uur fietsen en 1 uur dansen
ja kan wel, wel eens een beetje gehad maar het kan dan wel tegenvallen als je iemand gaat zien denk ik.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook nog niet begonnen voor zover ik weet.. Laat ik het anders vragen dan; denken jullie verliefd te kunnen worden op iemand die je nog nooit gezien hebt?
Ja.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n duracel bunny, het gaat maar doorquote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nergens last van, hoezo? Met mooi weer word ik altijd nogal sportief, haha.
Toen ik de leader zag vond ik het beetje lijken op het niveau van "de gouden kooi"quote:Op zondag 5 april 2009 19:50 schreef Nouk84 het volgende:
Waarschijnlijk al een keer gevraagd; maar wat denken jullie van dat programma "Daten in het donker"?
Sowieso, bij dat programma kun je elkaar wel voelen en horen en ruiken en proeven, vind ik niet echt helemaal ongezien verliefd worden, je zicht is niet het belangrijkste toch?quote:Op zondag 5 april 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja kan wel, wel eens een beetje gehad maar het kan dan wel tegenvallen als je iemand gaat zien denk ik.
maar het lijkt me wel lachen om te zien dat programma. kijken of er wat gekleft wordt in het donker
Ook wel eens jaquote:
Nee, aangezien ik visueel ben ingesteld. Verder denk ik ook dat zulke programma's helemaal niet werken.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat valt wel meequote:Op zondag 5 april 2009 19:55 schreef mrbox het volgende:
Je lijkt wel zo'n duracel bunny, het gaat maar door![]()
Nou dat vind ik wel meevallen. Gouden Kooi was echt sensatie voor mijn gevoel, dit is een experiment.quote:Toen ik de leader zag vond ik het beetje lijken op het niveau van "de gouden kooi"
Het is alleen de vraag of die verliefdheid ook blijft als je die persoon dan wel in het echt ziet. De context waarin dit staat is denk ik wel heel belangrijk.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die vraag kunnen wij hier toch helemaal niet beantwoorden Tijnquote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik visueel ben ingesteld. Verder denk ik ook dat zulke programma's helemaal niet werken.
Hoeveel langdurige relaties zijn er eigenlijk uit datingprogramma's ontstaan?
Nee ik denk van niet, in het begin kan het misschien wel maar er zal toch enige aantrekkingskracht moeten zijn om dat in stand te houden.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je praat met iemand.. Je leert iemand kennen.. Je hoort iemand.. En als alles klopt.. En leuk is dan is het moeilijk om niet verliefd te worden..quote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou het ook wel kunnen, verliefd worden op iemand die ik nog nooit gezien heb..
Na 10 jaar samen zijn kan ik volmondig ja roepenquote:Op zondag 5 april 2009 19:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of die verliefdheid ook blijft als je die persoon dan wel in het echt ziet. De context waarin dit staat is denk ik wel heel belangrijk.
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sowieso, bij dat programma kun je elkaar wel voelen en horen en ruiken en proeven, vind ik niet echt helemaal ongezien verliefd worden, je zicht is niet het belangrijkste toch?
Geur was dat?
Klopt...quote:Op zondag 5 april 2009 19:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Je praat met iemand.. Je leert iemand kennen.. Je hoort iemand.. En als alles klopt.. En leuk is dan is het moeilijk om niet verliefd te worden..
En als je verliefd bent dan is de buitenkant maar een verpakking waar iets moois inzit..
Dat snap ik. Maar het is wel iets dat ik mij afvraag. Zo programma lijkt wel leuk maar als de camera's weg zijn is die persoon dan in het echt wel zo leuk.quote:Op zondag 5 april 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die vraag kunnen wij hier toch helemaal niet beantwoorden Tijn
Dat soort dingen lijkt me veelal geforceerd.quote:Op zondag 5 april 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het is wel iets dat ik mij afvraag. Zo programma lijkt wel leuk maar als de camera's weg zijn is die persoon dan in het echt wel zo leuk.
Maar dat is toch dezelfde vraag als; welke relatie slaagt in het echt? Er gaan volgens mij dagelijks relaties over, en worden nieuwe relaties gestart. Vrijwel geen enkele is voor het leven, dus ook een relatie uit een datingprogramma niet.quote:Op zondag 5 april 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het is wel iets dat ik mij afvraag. Zo programma lijkt wel leuk maar als de camera's weg zijn is die persoon dan in het echt wel zo leuk.
En dat het vaak mensen zijn die niet op een date uit zijn maar 30 seconds of famequote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen lijkt me veelal geforceerd.
Ook dat, mja er zullen altijd wel mensen tussen zitten die wel serieus op zoek zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat het vaak mensen zijn die niet op een date uit zijn maar 30 seconds of fame
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook dat, mja er zullen altijd wel mensen tussen zitten die wel serieus op zoek zijn.
waar ken jij je man dan van?quote:Op zondag 5 april 2009 19:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Na 10 jaar samen zijn kan ik volmondig ja roepen
quote:
ICQ voorloper van MSN.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |