Probleem bij mij met hardlopen is dat het conditioneel absoluut geen probleem is maar mentaal is het echt een hel...quote:Op zondag 5 april 2009 19:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beetje te moe zeker? dat heb ik ook wel es gehad ja, is niet leuk
Nergens last van, hoezo? Met mooi weer word ik altijd nogal sportief, haha.quote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef mrbox het volgende:
Jemig Nouk !? waar had jij vandaag last van joh
Dat bedoel ik! Box snapt mequote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef mrbox het volgende:
Jemig Nouk !? waar had jij vandaag last van joh
Seks is ook een sport.quote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb gisterochtend 6 km hardgelopen.. Vandaag nog niets gedaan.. Maar doe ik zo
Dan heb ik wel aan sport gedaan vandaagquote:
Ik ben gek op sporten en dit stelde nog niks voorquote:
Nog niet gezien. Maar het lijkt mij wel interessant om aan mee te doen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:50 schreef Nouk84 het volgende:
Waarschijnlijk al een keer gevraagd; maar wat denken jullie van dat programma "Daten in het donker"?
quote:
Alleen of met iemand anders?quote:
Het is ook nog niet begonnen voor zover ik weet.. Laat ik het anders vragen dan; denken jullie verliefd te kunnen worden op iemand die je nog nooit gezien hebt?quote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar het lijkt mij wel interessant om aan mee te doen.
Ja.. En meegemaakt..quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook nog niet begonnen voor zover ik weet.. Laat ik het anders vragen dan; denken jullie verliefd te kunnen worden op iemand die je nog nooit gezien hebt?
Dat zeg ik!quote:Op zondag 5 april 2009 19:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben gek op sporten en dit stelde nog niks voorMorgen 2 uur fietsen en 1 uur dansen
ja kan wel, wel eens een beetje gehad maar het kan dan wel tegenvallen als je iemand gaat zien denk ik.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook nog niet begonnen voor zover ik weet.. Laat ik het anders vragen dan; denken jullie verliefd te kunnen worden op iemand die je nog nooit gezien hebt?
Ja.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n duracel bunny, het gaat maar doorquote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nergens last van, hoezo? Met mooi weer word ik altijd nogal sportief, haha.
Toen ik de leader zag vond ik het beetje lijken op het niveau van "de gouden kooi"quote:Op zondag 5 april 2009 19:50 schreef Nouk84 het volgende:
Waarschijnlijk al een keer gevraagd; maar wat denken jullie van dat programma "Daten in het donker"?
Sowieso, bij dat programma kun je elkaar wel voelen en horen en ruiken en proeven, vind ik niet echt helemaal ongezien verliefd worden, je zicht is niet het belangrijkste toch?quote:Op zondag 5 april 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja kan wel, wel eens een beetje gehad maar het kan dan wel tegenvallen als je iemand gaat zien denk ik.
maar het lijkt me wel lachen om te zien dat programma. kijken of er wat gekleft wordt in het donker
Ook wel eens jaquote:
Nee, aangezien ik visueel ben ingesteld. Verder denk ik ook dat zulke programma's helemaal niet werken.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat valt wel meequote:Op zondag 5 april 2009 19:55 schreef mrbox het volgende:
Je lijkt wel zo'n duracel bunny, het gaat maar door![]()
Nou dat vind ik wel meevallen. Gouden Kooi was echt sensatie voor mijn gevoel, dit is een experiment.quote:Toen ik de leader zag vond ik het beetje lijken op het niveau van "de gouden kooi"
Het is alleen de vraag of die verliefdheid ook blijft als je die persoon dan wel in het echt ziet. De context waarin dit staat is denk ik wel heel belangrijk.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die vraag kunnen wij hier toch helemaal niet beantwoorden Tijnquote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik visueel ben ingesteld. Verder denk ik ook dat zulke programma's helemaal niet werken.
Hoeveel langdurige relaties zijn er eigenlijk uit datingprogramma's ontstaan?
Nee ik denk van niet, in het begin kan het misschien wel maar er zal toch enige aantrekkingskracht moeten zijn om dat in stand te houden.quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je praat met iemand.. Je leert iemand kennen.. Je hoort iemand.. En als alles klopt.. En leuk is dan is het moeilijk om niet verliefd te worden..quote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou het ook wel kunnen, verliefd worden op iemand die ik nog nooit gezien heb..
Na 10 jaar samen zijn kan ik volmondig ja roepenquote:Op zondag 5 april 2009 19:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of die verliefdheid ook blijft als je die persoon dan wel in het echt ziet. De context waarin dit staat is denk ik wel heel belangrijk.
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sowieso, bij dat programma kun je elkaar wel voelen en horen en ruiken en proeven, vind ik niet echt helemaal ongezien verliefd worden, je zicht is niet het belangrijkste toch?
Geur was dat?
Klopt...quote:Op zondag 5 april 2009 19:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Je praat met iemand.. Je leert iemand kennen.. Je hoort iemand.. En als alles klopt.. En leuk is dan is het moeilijk om niet verliefd te worden..
En als je verliefd bent dan is de buitenkant maar een verpakking waar iets moois inzit..
Dat snap ik. Maar het is wel iets dat ik mij afvraag. Zo programma lijkt wel leuk maar als de camera's weg zijn is die persoon dan in het echt wel zo leuk.quote:Op zondag 5 april 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die vraag kunnen wij hier toch helemaal niet beantwoorden Tijn
Dat soort dingen lijkt me veelal geforceerd.quote:Op zondag 5 april 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het is wel iets dat ik mij afvraag. Zo programma lijkt wel leuk maar als de camera's weg zijn is die persoon dan in het echt wel zo leuk.
Maar dat is toch dezelfde vraag als; welke relatie slaagt in het echt? Er gaan volgens mij dagelijks relaties over, en worden nieuwe relaties gestart. Vrijwel geen enkele is voor het leven, dus ook een relatie uit een datingprogramma niet.quote:Op zondag 5 april 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het is wel iets dat ik mij afvraag. Zo programma lijkt wel leuk maar als de camera's weg zijn is die persoon dan in het echt wel zo leuk.
En dat het vaak mensen zijn die niet op een date uit zijn maar 30 seconds of famequote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen lijkt me veelal geforceerd.
Ook dat, mja er zullen altijd wel mensen tussen zitten die wel serieus op zoek zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat het vaak mensen zijn die niet op een date uit zijn maar 30 seconds of fame
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook dat, mja er zullen altijd wel mensen tussen zitten die wel serieus op zoek zijn.
waar ken jij je man dan van?quote:Op zondag 5 april 2009 19:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Na 10 jaar samen zijn kan ik volmondig ja roepen
quote:
ICQ voorloper van MSN.quote:
Ja inderdaad.. En de Oh Ohquote:
Ik heb er niet zoveel gebruik van gemaakt eigenlijk, omdat iedereen die ik kende MSN had.quote:
Ben ik het niet mee eens. Juist in de verliefdheid vind ik de verpakking erg belangrijk. Ik ga alles dan idealiseren.quote:Op zondag 5 april 2009 19:58 schreef Tally het volgende:
[..]
En als je verliefd bent dan is de buitenkant maar een verpakking waar iets moois inzit..
misschien als je dat emailadres nog hebtquote:Op zondag 5 april 2009 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat mijn nummer daarvan was
Kan je dat nog opvragen ofzo?
Ik begon 15 jaar geledenquote:Op zondag 5 april 2009 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel gebruik van gemaakt eigenlijk, omdat iedereen die ik kende MSN had.
Via ICQ kon je een random zoekertje sturen.. Kijken wie er online waren.. Als mensen info hadden ingevuld kon je selecteren op geslacht.. woonplaats.. leeftijd dat soort dingen..quote:Op zondag 5 april 2009 20:22 schreef Murmeli het volgende:
@tally: grappig! maar hoe leer je dan eigenlijk onbekenden kennen via msn of icq? dat is mij nog nooit gelukt volgens mij
Dat is erg persoonlijk weet ik.. Maar zo werkt het voor mijquote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Juist in de verliefdheid vind ik de verpakking erg belangrijk. Ik ga alles dan idealiseren.
Me 2 29823455quote:Op zondag 5 april 2009 20:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
misschien als je dat emailadres nog hebt
ik denk dat ik aan icq begon toen ik nog wel dingen kon onthouden.. gebruik het nooit meer, ken het nummer achterstevoren en met mn ogen dicht opnoemen
tvp
Mijne was 1644867. Kwestie van onthouden. 12 jaar lang.quote:Op zondag 5 april 2009 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat mijn nummer daarvan was
Kan je dat nog opvragen ofzo?
15 jaar geleden was ik 6 / 7quote:Op zondag 5 april 2009 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik begon 15 jaar geledenToen bestond MSN nog niet echt..
Ik 13 en heb nooit icq gehad.quote:
Nee niet meer, hotmail was toen verlopen en overgegaan op een anderequote:Op zondag 5 april 2009 20:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
misschien als je dat emailadres nog hebt
ik denk dat ik aan icq begon toen ik nog wel dingen kon onthouden.. gebruik het nooit meer, ken het nummer achterstevoren en met mn ogen dicht opnoemen
tvp
jij wintquote:
coolquote:Op zondag 5 april 2009 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Via ICQ kon je een random zoekertje sturen.. Kijken wie er online waren.. Als mensen info hadden ingevuld kon je selecteren op geslacht.. woonplaats.. leeftijd dat soort dingen..
En dat had een maatje van mijn man gedaan.. En zo kwam die eerst aan de ICQ van een buurmeisje.. En toen aan die van mij (via via).. En mijn man heeft die gepikt toen hij op visite was bij zijn maatje..
[..]
mijn ijs is iig goed geshaked met de pastaquote:Op zondag 5 april 2009 20:28 schreef Murmeli het volgende:
hey KZ! goede reis gehad in die rammelbak?
Enigste wat ik me nog herrinner is een Quake 3 arena code die ik een keer van de bibliotheek heb geleendquote:Op zondag 5 april 2009 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijne was 1644867. Kwestie van onthouden. 12 jaar lang..
dat was superrrrrr heb zo veel mensen leren kennen!quote:Op zondag 5 april 2009 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Via ICQ kon je een random zoekertje sturen.. Kijken wie er online waren.. Als mensen info hadden ingevuld kon je selecteren op geslacht.. woonplaats.. leeftijd dat soort dingen..
En dat had een maatje van mijn man gedaan.. En zo kwam die eerst aan de ICQ van een buurmeisje.. En toen aan die van mij (via via).. En mijn man heeft die gepikt toen hij op visite was bij zijn maatje..
haha zo hoort het ook.quote:Op zondag 5 april 2009 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn ijs is iig goed geshaked met de pasta
Ik zit inmiddels ook alweer 14 jaar op internet. De tijd gaat best snel.quote:Op zondag 5 april 2009 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik begon 15 jaar geledenToen bestond MSN nog niet echt..
Dat houdt toch juist in dat je het mooier maakt dan het is en dat het dus kennelijk toch minder van invloed is dan je denkt.quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Juist in de verliefdheid vind ik de verpakking erg belangrijk. Ik ga alles dan idealiseren.
465200 hier. Ik log af en toe nog wel es in. Puur voor het sentiment!quote:Op zondag 5 april 2009 20:33 schreef Adolecens het volgende:
De mijne begon met 12463***![]()
Veul beter dan MSN ooit is geweest of nog zal worden
Dat is niet ergquote:
Dat vond ik er inderdaad ook erg fijn vanquote:Op zondag 5 april 2009 20:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was superrrrrr heb zo veel mensen leren kennen!
msn sucks
Als je het niet door hebt he..quote:Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels ook alweer 14 jaar op internet. De tijd gaat best snel..
Dat is de reden waarom ik er mee gestopt benquote:Op zondag 5 april 2009 20:36 schreef Adolecens het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat de versies na 2003b ook bagger waren!
Ik heb 2003b nog steeds als laatste versie staan
Runners High.quote:
nope sorryquote:Op zondag 5 april 2009 20:38 schreef zbbrox het volgende:
Vraag: Heeft iemand wel eens een single reis gedaan of gewoon een reisgenoot online gezocht?
Trillian!quote:Op zondag 5 april 2009 20:36 schreef Adolecens het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat de versies na 2003b ook bagger waren!
Ik heb 2003b nog steeds als laatste versie staan
was dat tegen mij?quote:Op zondag 5 april 2009 20:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
je hebt last van sportenergie... ben bang dat ik niet makkelijk inslaap val vnaaf
Dat moet zbbrox ook wel aanspreken...quote:
van die paar minuten rennen? lijkt me toch vreemd....quote:Op zondag 5 april 2009 20:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Runners High.Had ik ook vanochtend bij het hardlopen. Ga je van gloeien.
Hij wil waarschijnlijk met je weg, waarheen zal hem minder uitmakenquote:
Zullen we voor old-time-sake elkaar toevoegen en berichten heen-en-weer gaan oh-oh'en?quote:Op zondag 5 april 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
kon het toch niet laten om weer ff op de site te kijken van icq... jeugdsentiment *zucht*
Misschien heb je aanleg.quote:Op zondag 5 april 2009 20:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
van die paar minuten rennen? lijkt me toch vreemd....
quote:
ik weet mn w8woord niet meerquote:Op zondag 5 april 2009 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we voor old-time-sake elkaar toevoegen en berichten heen-en-weer gaan oh-oh'en?
ja ik denk wel dat ik dat ben ja. veel eten en altijd hongerquote:Op zondag 5 april 2009 20:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Misschien heb je aanleg.
Jij bent toch ook die ene met die freaky stofwisseling ofzo?
Ik wel!!quote:
zal voor jou speciaal een account aanmaken want ik weet mijn gegevens niet meerquote:Op zondag 5 april 2009 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we voor old-time-sake elkaar toevoegen en berichten heen-en-weer gaan oh-oh'en?
Te weinig denk ik...quote:Op zondag 5 april 2009 20:46 schreef zbbrox het volgende:
Das eigenlijk heel gevat grappig.
Vraag me af hoeveel mensen m doorhebben.![]()
Azie ergens of westkust van de VS. Als het maar een beetje avontuurlijk in verhouding is. Naar Egypte hoef ik zo lang niet.. pyramides checken..ertegenaan zwaffelen.. en verder heb je daar niets tenzij je wil duiken.quote:
Al die moeite en dat allemaal voor mij... Ik voel mij speciaal...quote:Op zondag 5 april 2009 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
zal voor jou speciaal een account aanmaken want ik weet mijn gegevens niet meer
Vooral vermoeiend voor andere zeker.quote:Op zondag 5 april 2009 20:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik denk wel dat ik dat ben ja. veel eten en altijd hongeren toch niet dik worden.
ben gewoon sowieso heel erg druk vaak. vooral met knuffelzacht erbij hahahaa... heel vermoeiend.
dan wil ik ook op icqquote:Op zondag 5 april 2009 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zal voor jou speciaal een account aanmaken want ik weet mijn gegevens niet meer
heheh... zet mij KZ en kwaak bij elkaar en iedereen in de wijde omtrek wordt helemaal gestoordquote:Op zondag 5 april 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend voor andere zeker.![]()
Leuk zulke mensen.
Gezellig allemaal op ICQ gaan.quote:
dit dus het bewijs dat ik best lief kan zijnquote:Op zondag 5 april 2009 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die moeite en dat allemaal voor mij... Ik voel mij speciaal...
en toch willen mensen nog meer van mij ondanks dat ik vermoeiend benquote:Op zondag 5 april 2009 20:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik denk wel dat ik dat ben ja. veel eten en altijd hongeren toch niet dik worden.
ben gewoon sowieso heel erg druk vaak. vooral met knuffelzacht erbij hahahaa... heel vermoeiend.
Nou niet overdrijvenquote:Op zondag 5 april 2009 20:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dit dus het bewijs dat ik best lief kan zijn
Hagenaars onder elkaar!quote:Op zondag 5 april 2009 20:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
dit dus het bewijs dat ik best lief kan zijn
msn dan maar?quote:Op zondag 5 april 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel. Want nu kan ik niet meepraten
En ik praat nogal graag
Mensen die graag praten, luisteren over het algemeen toch niet naar anderen. Dus wat maakt het dan uit dat wij over ICQ praten?quote:Op zondag 5 april 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jawel. Want nu kan ik niet meepraten
En ik praat nogal graag
Jij vindt piramides zwaffelen niet genoeg?!?quote:Op zondag 5 april 2009 20:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Azie ergens of westkust van de VS. Als het maar een beetje avontuurlijk in verhouding is. Naar Egypte hoef ik zo lang niet.. pyramides checken..ertegenaan zwaffelen.. en verder heb je daar niets tenzij je wil duiken.
Eenpersoonstoeslag is meestal enorm en alleen reizen lukt me wel in een georganiseerde reis, maar toch.
Sommige mensen hebben dat effect nu eenmaal op andere.quote:Op zondag 5 april 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heheh... zet mij KZ en kwaak bij elkaar en iedereen in de wijde omtrek wordt helemaal gestoord
ik denk dat we ons ook alledrie eens op adhd moeten laten testen
quote:Op zondag 5 april 2009 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die graag praten, luisteren over het algemeen toch niet naar anderen. Dus wat maakt het dan uit dat wij over ICQ praten?
heb je smsje niet van beertje gelezen net?quote:
Jawel, maar niet langer dan een weekje. Wat zeg ik .. midweekje. Misschien een comboreis van landen in die uithoek... i dunno...quote:Op zondag 5 april 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij vindt piramides zwaffelen niet genoeg?!?
Waarom niet Australië?quote:Op zondag 5 april 2009 20:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jawel, maar niet langer dan een weekje. Wat zeg ik .. midweekje. Misschien een comboreis van landen in die uithoek... i dunno...
Dan praat je e veel waarschijnlijk...quote:
Ook leuk, maar das een stuk duurder en dat moet de ander maar ook even kunnen lappen he.quote:
Moment, anders wordt mijn eten koud...quote:
ff verbeterdquote:Op zondag 5 april 2009 21:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik had ook ICQ, haha. En dat omdat ik gewoon hip ben. Ik heb alleen geen idee meer welk nummer ik had..
quote:Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
air, moet je me wel toevoegen
en sedan.. voor sommige ben ik best lief, alleen niet voor jou![]()
Ach je hebt nog een heel leven voor je dus Australië komt vast wel een keer.quote:Op zondag 5 april 2009 21:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ook leuk, maar das een stuk duurder en dat moet de ander maar ook even kunnen lappen he.
Waarom MSN of ICQ als je FOK! hebt?quote:Op zondag 5 april 2009 21:01 schreef Murmeli het volgende:
teveel gedoe moet ik flash hebben enzo dus lamaar... we hebben fok al....
Goed verbeterd!quote:Op zondag 5 april 2009 21:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff verbeterd![]()
Ik weet zo mijn nummer niet meer
Dank je!quote:
Zo obscuur is dat nou ook weer niet. Zeker niet vergeleken met Mark's Towel day signature.quote:Op zondag 5 april 2009 20:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]Das eigenlijk heel gevat grappig.
Vraag me af hoeveel mensen m doorhebben.![]()
Voor mij is posten op Fok! al meer dan genoeg. Laat staan dat ik op MSN of ICQ ga.quote:
Oeps... Vergeten te eten vanavond..quote:
Stom hè? Ik ga het nu ook niet meer doen hoor...quote:
Voor de gemiddelde puber op FOK...quote:Op zondag 5 april 2009 21:08 schreef Litpho het volgende:
Zo obscuur is dat nou ook weer niet. Zeker niet vergeleken met Mark's Towel day signature.
Ja, heel stom... Eigenwijs ding...quote:Op zondag 5 april 2009 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stom hè? Ik ga het nu ook niet meer doen hoor...
Ik heb soms gewoon geen zin in eten 's avonds...quote:
Correctiequote:
Ow, alleen de dames mogen reagerenquote:
Nee ook dat en ik heb ook gewoon geen honger..quote:Op zondag 5 april 2009 21:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb soms gewoon geen zin in eten 's avonds...
Tja...quote:
Stommerdquote:Op zondag 5 april 2009 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stom hè? Ik ga het nu ook niet meer doen hoor...
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stommerd
Jawel, even een broodje ofzo!
Mijn weeekend was top! Die van jou?quote:
Ja omdat je een eigenwijsje bentquote:Op zondag 5 april 2009 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Geweldig, ik word hier aan alle kanten opgevoed
Eigenwijs én lekker...quote:
Sorry..quote:
Alleen jammer dat je zo slecht luistert.quote:Op zondag 5 april 2009 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Geweldig, ik word hier aan alle kanten opgevoed
Zou ik ook doen als ik alles beter zou wetenquote:Op zondag 5 april 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je zo slecht luistert.
Vrijdag het weekend heel leuk begonnenquote:
Eigenlijk net als bij jou. Is het een kloon van je?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik alles beter zou weten
Goedquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk net als bij jou. Is het een kloon van je?
Nou om iedereen gerust te stellen, ik heb net een glas verse jus d'orange op én begin nu aan het bak yoghurt met ontbijtgranenquote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik alles beter zou weten
Kan je er even een foto van maken?quote:Op zondag 5 april 2009 21:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou om iedereen gerust te stellen, ik heb net een glas verse jus d'orange op én begin nu aan het bak yoghurt met ontbijtgranen
Haha, neequote:
Iets minder? T was echt heerlijk weer..quote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vrijdag het weekend heel leuk begonnen![]()
![]()
Gisteravond was ook leuk & vandaag iets minder...
Lekker.quote:Op zondag 5 april 2009 21:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou om iedereen gerust te stellen, ik heb net een glas verse jus d'orange op én begin nu aan het bak yoghurt met ontbijtgranen
Dat had natuurlijk een briljante afleidingsmanoeuvre kunnen zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:
Dan had ik wel een beter beeld neergezet
Ben jij nu ook al biquote:
Nee, ik ben niet biquote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al bi. Besmettelijk hier in Singles volgens mij...
Belanstingaangifte op tijd ingevuld?quote:Op zondag 5 april 2009 21:31 schreef Murmeli het volgende:
zo ook weer wat nuttigs gedaan vanavond.... waterstand netjes doorgegeven aan evides. beetje jammer dat alles niet meer in 1 keer via eneco looptmaar ja... ik heb mn huiswerk iig weer braaf gedaan
Yoghurt vervangen door magere kwark, jus of ontbijtgranen weglaten en je bent op de goede weg.quote:Op zondag 5 april 2009 21:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ja dat heb ik weken geleden al gedaan. ik ben tegenwoordig zo braaf. net een brave huismus aan het worden. ook al weken niet dronken geweest hahaquote:Op zondag 5 april 2009 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Belanstingaangifte op tijd ingevuld?
Pas maar op straks word jij ook nog bi.quote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al bi. Besmettelijk hier in Singles volgens mij...
Ik krijg het bewijs bijna!quote:
Ik begon al bang te wordenquote:
Nee joh. Ik ga gewoon voor (2) vrouwen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op straks word jij ook nog bi.
Hmzzquote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had natuurlijk een briljante afleidingsmanoeuvre kunnen zijn.
Zo braaf ben je volgens mij niet.quote:Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat heb ik weken geleden al gedaan. ik ben tegenwoordig zo braaf. net een brave huismus aan het worden. ook al weken niet dronken geweest haha
quote:
Ze gaat met Kwaak he... Suffer kan bijna niet.quote:
Nicequote:
Nouk moeten we niet geloven, die moet een foto door sturen. En dan verwacht jij dat we jou zomaar even gelovenquote:
Wat moet er precies geloofd worden eigenlijk?quote:
Vraag maar aan auto_quote:
gheghe....quote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze gaat met Kwaak he... Suffer kan bijna niet.
Niet zeuren he..quote:
quote:
Ja, want ik heb het met eigen ogen gezien!quote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nouk moeten we niet geloven, die moet een foto door sturen. En dan verwacht jij dat we jou zomaar even geloven
Dat ze eetquote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat moet er precies geloofd worden eigenlijk?
quote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Murmeli het volgende:
en dan word je straks zomaar gepakt door Tijn
Ik heb een beetje moeite daarmee weet je dat. Jullie spelen gewoon onder een hoedje.quote:Op zondag 5 april 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, want ik heb het met eigen ogen gezien!
[..]
Dat ze eet
Als jij het zegt.quote:
Haha, ik heb het écht gezien!quote:Op zondag 5 april 2009 21:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite daarmee weet je dat. Jullie spelen gewoon onder een hoedje.
Dat krijgje met zusjes.quote:Op zondag 5 april 2009 21:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite daarmee weet je dat. Jullie spelen gewoon onder een hoedje.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 april 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik heb het écht gezien!
En Diesel
En Pepper ook! [& Pepper is morgen jarig]
Juist!quote:
Ben je chago?quote:Op zondag 5 april 2009 21:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wij hebben het niet gezien!
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 april 2009 21:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat slapen...
Na 2wkn nixen moet ik morgen weer om 6uur opstaan... dat zal wel ff tegenvallen gok ik...
Was hij wel klaargekomen?quote:Op zondag 5 april 2009 21:47 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Echt top weekend gehad!
Zaterdag naar de kroeg geweest, me date bleef bij me slapen...
Serieus de eerste keer dat ik seks heb gehad, en zelf niet klaar ben gekomen
En net uit eten geweest
was ze zo slecht in bed?quote:Op zondag 5 april 2009 21:47 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Echt top weekend gehad!
Zaterdag naar de kroeg geweest, me date bleef bij me slapen...
Serieus de eerste keer dat ik seks heb gehad, en zelf niet klaar ben gekomen
En net uit eten geweest
Ik moet morgen ook weer om 6 uur eruit..quote:Op zondag 5 april 2009 21:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
Na 2wkn nixen moet ik morgen weer om 6uur opstaan... dat zal wel ff tegenvallen gok ik...
Succes KZ !quote:Op zondag 5 april 2009 21:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
Had je niet moeten sexenquote:Op zondag 5 april 2009 21:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Succes KZ !
Ik ga me morgen denk ik ziekmelden
Ik heb gigantische keel ontsteking...
Ik werd vanmorgen ook wakker omdat ik geen adem kreeg, en me neus dicht zat door me verkoudheid
quote:
quote:
Nee, helemaal niet...quote:
quote:
Noem eens een voorbeeld van dat geil praten?quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef KudFokker het volgende:
Nee, helemaal niet...
Ik heb nog nooit iemand zó geil horen praten
Maar ik had echt té veel alcohol op
Ben bang dat ik het verneukt heb bij haar... maarja
jij bent echt te erg hoor!!!quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Nee, helemaal niet...
Had zij ook gedronken?quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Nee, helemaal niet...
Dat zou wel een zeer mooie, passende formulering zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef KudFokker het volgende:
Letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 5 april 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou wel een zeer mooie, passende formulering zijn.
Ik durf het serieus niet eens te typen hier...quote:Op zondag 5 april 2009 21:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van dat geil praten?
Ja dat krijg je dan hè?
Waarom verneukt?
Je laat me lachenquote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Nee, helemaal niet...
Ja, maar niet zoveel als mij...quote:
Waarom niet? Gewoon doen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk
[..]
Ik durf het serieus niet eens te typen hier...
Dat is wel flauw, hoe kunnen wij hier anders iets van leren?quote:Op zondag 5 april 2009 21:58 schreef KudFokker het volgende:
Misschien valt het allemaal wel mee. En anders volgende keer beter.quote:Op zondag 5 april 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoveel als mij...
Ze heeft vannacht ook bijna niet geslapen omdat ik door me verkoudheid dik lag te snurken![]()
Niet zo flauw, de meeste nutteloze dingen kwak je hier schaamteloos neer, dus dat kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 5 april 2009 21:58 schreef KudFokker het volgende:
quote:
Ach, dan zou het de herinnering alleen maar minder bijzonder maken als je het met 'iedereen' deelt.quote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef KudFokker het volgende:
Nee sorry, dit hou ik echt voor mij alleen
ach als je bij iemand in bed ligt die je niet zo goed kent is slapen sowieso een ramp dus dat boeit niet....quote:Op zondag 5 april 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht ook bijna niet geslapen omdat ik door me verkoudheid dik lag te snurken![]()
Waarschijnlijk weet Kudfokker het niet eens meer. Aangezien hij erg veel gedronken had.quote:Op zondag 5 april 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel flauw, hoe kunnen wij hier anders iets van leren?
Zeg het dan nietquote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef KudFokker het volgende:
Nee sorry, dit hou ik echt voor mij alleen
quote:Op zondag 5 april 2009 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, dan zou het de herinnering alleen maar minder bijzonder maken als je het met 'iedereen' deelt.
Wij zijn niet iedereen!quote:Op zondag 5 april 2009 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, dan zou het de herinnering alleen maar minder bijzonder maken als je het met 'iedereen' deelt.
Kan gebeuren. Denk je dat je het daarom verneukt hebt?quote:Op zondag 5 april 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In het geval van Kudfokker zal dat best wel meevallen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo?!quote:
Jullie begonnen erover door te vragen of ze goed wasquote:
En wat heb je hiervan geleerd?quote:Op zondag 5 april 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jullie begonnen erover door te vragen of ze goed was
Maar ik was gewoon gevoelloos door de alcohol + condoom
Nee, omdat ik zwaar aan het hannesen was in bedquote:Op zondag 5 april 2009 22:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Denk je dat je het daarom verneukt hebt?
Als je dit verteld kan je ook wel vertellen wat zij zei tegen jou.quote:Op zondag 5 april 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En dat is erg omdat?quote:Op zondag 5 april 2009 22:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zwaar aan het hannesen was in bed
Minder zuipenquote:
Maar was de seks nou ook drama? Behalve dat jij niet bent klaargekomen...quote:Op zondag 5 april 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Details..quote:Op zondag 5 april 2009 22:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het was een verkapte "kijk-mij-sex-gehad-hebben" postquote:
Hehehehe....quote:Op zondag 5 april 2009 22:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:
Nee, het was echt geil !quote:Op zondag 5 april 2009 22:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar was de seks nou ook drama? Behalve dat jij niet bent klaargekomen...
Krijg meestal alleen klachten als de ander niet is klaargekomen.
Hij is nog maagdquote:
Ja inderdaad.quote:
Je liep te hannessen, je hebt t verneukt, maar het was wel geil en heerlijk lang.quote:Op zondag 5 april 2009 22:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, het was echt geil !
En duurde echt heerlijk lang, muziek erbij
Nou, dat te vroeg had ik vorige keerquote:Op zondag 5 april 2009 22:08 schreef vencodark het volgende:
Aan de andere kant, Kudfokker, wat heb je liever...veeel te vroeg klaarkomen...of niet omdat je teveel gedronken had.
Wacht ff, de vorige keer...ook met haar?quote:Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nou, dat te vroeg had ik vorige keer
Dat is inderdaad tien keer erger...
Maar ze is gewoon serieus zó geil
In bed klikt het echt perfect !
Voor de rest alleen niet ...
Gelukkig is Joey er nog om je daaraan te herinneren.quote:
Ja...quote:Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wacht ff, de vorige keer...ook met haar?
Hoe oud is je scharrel/date/ons eigenlijk ?quote:Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij was dronken dus hij weet het waarschijnlijk niet meer.quote:Op zondag 5 april 2009 22:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je liep te hannessen, je hebt t verneukt, maar het was wel geil en heerlijk lang.
Wat is het nou?
That's what friends are for.quote:Op zondag 5 april 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig is Joey er nog om je daaraan te herinneren.
goed toch, hou je dr voor de sexquote:Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed toch, hou je dr voor de sex
problem solved
23..quote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe oud is je scharrel/date/ons eigenlijk ?
Ik was niet zó lam dat ik dingen niet meer weet hoor, maar lichamelijk was ik gewoon naar de klotequote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij was dronken dus hij weet het waarschijnlijk niet meer.
dit moment moeten we vastleggen... ik krijg eenquote:
Dat heet een excuus zoeken.quote:Op zondag 5 april 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was niet zó lam dat ik dingen niet meer weet hoor, maar lichamelijk was ik gewoon naar de klote
Dankjewel.quote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
That's what friends are for.
Komt vanzelf jongen... Druk om te presteren wordt te groot en je krijgt je kleine jongen niet meer omhoog.
KF is weer even over dates/scharrels/sex aan het vertellen.quote:
Zij vind zichzelf niet 'een of ander sletje' die alleen voor de seks gebruikt wil worden...quote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed toch, hou je dr voor de sex
problem solved
Ik heb dan ook besloten niet meer zo gemeen te doen. Mooi geweestquote:Op zondag 5 april 2009 22:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dit moment moeten we vastleggen... ik krijg eenvan Joey
althans, mijn opmerking...
ik ben helemaal gelukkig nu![]()
Oke.quote:Op zondag 5 april 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was niet zó lam dat ik dingen niet meer weet hoor, maar lichamelijk was ik gewoon naar de klote
Ja, dan hoef je er niet meer moeilijk over te doen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij vind zichzelf niet 'een of ander sletje' die alleen voor de seks gebruikt wil worden...
En ik weet dat ik geen relatie wil, dus eigenlijk hou ik haar aan het lijntje...
Toch?
Dan moet je het gewoon afkappen, klaar.quote:Op zondag 5 april 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij vind zichzelf niet 'een of ander sletje' die alleen voor de seks gebruikt wil worden...
En ik weet dat ik geen relatie wil, dus eigenlijk hou ik haar aan het lijntje...
Toch?
Ach heb zo vaak gehad dat ik hm niet omhoog kreeg of te snel kwam. Boeiuh.quote:
Joey, ik ben trots op je!quote:Op zondag 5 april 2009 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb dan ook besloten niet meer zo gemeen te doen. Mooi geweest. Uitzonderingen daargelaten (ff indekken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |