Of zit je meer in de richting van de palmpaaskruizen te denken ? Dat is met het naderende einde van de vastenperiode geloof ik en dat die kruizen, waar aan dan allemaal lekkernijen hangen e.d., aan zieken, armen en ouderen worden gegeven.
Aangezien er al een uur niks gebeurd is en susi volgens mij offline is zal ik er even een vraag ingooien
Tijdens haar eerste zwangerschap realiseerde de zangeres zich dat ze voor haar kinderen een gezonde leefomgeving wilde creëren. Ze volgde colleges aan het prestigieuze Capel Manor college om tuinbouw te studeren. Toen het Britse TV-station Channel 4 op zoek ging naar talent om een tuinprogramma te presenteren, kwamen ze uit bij Capel Manor, en bij . Ze werd aangetrokken als designer voor het programma Better Gardens[15]. Een jaar later stapte ze over naar de BBC, waar ze twee seizoenen van Garden Invaders opnam[16]. In 2005 deed zij voor het eerst mee aan de Royal Horticultural Society Chelsea Flower Show, en won een gouden medaille en de titel 'best in show' in de categorie Courtyard Gardens[17]. Ze brengt tevens haar eerste boek uit: 'Gardening with children' (Collins, 2005). Dit boek wordt een jaar later, in maart 2006, uitgebracht in Nederland als 'Tuinieren met kinderen'. Haar tweede boek volgde in april 2006, getiteld The First-time Gardener, uitgebracht in Nederland in 2007 als Tuinieren!.
Wie is ?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam