Als ik geil ben neuk ik een anderquote:
Wauw. Super herkenbaar. Als je hem/hij zet waar haar/zij staatquote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
JaIk herken dit helemaal! dat ze in je armen ligt, of in je bed ligt, en je hebt je armen om d'r heen, dat je je heel hard zit af te vragen hoe het toch mogelijk is dat zo'n goddelijk schepsel uit vrije wil bij jou, bij JOU, in bed wil liggen.
En dan beweegt ze, of ze kijkt je even aan, of drukt zachtjes een kus op je wang, of streelt je even, of duwt zich even zachtjes tegen je aan, en dan voel je echt een...golf van nerveusiteit, van...angst...bijna, door je heen, maar het voelt zo zó ont-zet-tend goed..
Elke keer...elke keer als ze tegen me aan kruipt...
hehehe, de uitstraak van de dagquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:13 schreef Trashcanman het volgende:
...als miltvuur: best wel lastig onder controle te krijgen.
Dit dus....quote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
JaIk herken dit helemaal! dat ze in je armen ligt, of in je bed ligt, en je hebt je armen om d'r heen, dat je je heel hard zit af te vragen hoe het toch mogelijk is dat zo'n goddelijk schepsel uit vrije wil bij jou, bij JOU, in bed wil liggen.
En dan beweegt ze, of ze kijkt je even aan, of drukt zachtjes een kus op je wang, of streelt je even, of duwt zich even zachtjes tegen je aan, en dan voel je echt een...golf van nerveusiteit, van...angst...bijna, door je heen, maar het voelt zo zó ont-zet-tend goed..
Aaaaaaaaaaaah, maar goed... ik vind de mindere kant van relaties fijnerquote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
... Je partner lekker laten slapen en hem/haar niet wakker maken met klef geneuzelquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
's ochtends, als jij wakker bent maar hij nog slaapt, tegen hem aan kruipen over zn wang aaien en zeggen dat ie het allerbelangrijkste in je leven is
...en dan pissig worden omdat hij niet de reactie geeft die er eigenlijk vantevoren bij bedacht was.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef WurM het volgende:
... Je partner lekker laten slapen en hem/haar niet wakker maken met klef geneuzel
Alhoewel mannen kinderen blijven (het speelgoed is alleen duurder) ben ik met mijn 30+ toch echt geen puber meer hoor. Ook oude mensen kunnen vliefd zijn..quote:
Dat doet de mijne nou nooitquote:Op woensdag 8 april 2009 02:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
in zijn armen in slaap vallen en dan een paar minuten later wakker worden en hem erop 'betrappen' dat hij heel lief naar je zit te kijken
Je bent vreemd gegaan?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:58 schreef SicSicSics het volgende:
...keihard liegen omdat je weet dat ze de waarheid niet wil horen!
Nee, veel erger!quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |